Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 |8| 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

27.04.2006 20:45:30
Dobrze by by³o aby zrobiæ co¶ na kszta³t dyli¿ansu na wszystkich 4 rogach mapy bo zapitalanie z jednego koñca na drugi jest troche mêcz±ce

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

27.04.2006 20:52:23
dobry pomys³. Karawana to siê nazywa ale tutaj akrawana jest ju¿ u¿ywana do poszukiwania itemów...

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 09:25:28
a mo¿e itemy typu miksturka/tabletka - przez godzinê +20 obra¿en broni, albo inna przez 5 minut +20 do si³y i zrêczno¶ci, takie musia³yby byæ bardzo drogie, ale chêtnie by³yby kupowane przez m¶cicieli;)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 10:45:21
wiecej potworow!! walka z tymi ktore sa zaczyna byc nudna. zeby bylo kilka potworow na kazdy lvl np 1-100. eksploracja bylaby ciekawsza. czoywiscie jedne rezydowalyby na bagnach inne w lasach, tak jak poprzednio, no i wiecej lokacji, mapke zmienic. jesli nie macie nazw potworow, chetnie powymyslam :)) plugawiec. g±bczasta larwa, gnilec, straszyk nocny, dwug³owa ka³amarnica (na wodzie) :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 15:45:57
VeX!! wyslalem ikonki na [email protected]. Dwa avatary powinny byc animacjami. Jesli sa uszkodzone, to wymienie je na dobre

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 17:09:38
i do tego statystyka wygranych walk z okreslonym stworem :))

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 18:57:54
wprowadzenie statystyk odwiedzania przez uzytkownika CC w profilu i np. dzwiek przy najezdzaniu lub klikaniu na link menu w CC

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

28.04.2006 19:39:54
powinna byc mozliwosc podzialu schowka na rzeczy przydatne i nieprzydatne ktore moznaby np w calosci sell . bo czasami tzreba sie naklikac zeby sprzedac badziew do sklepu. proponuje podzial schowka na:
1) leki
2) rzeczy przydatne, lub ktore trzymamy na pozniej
3) zlom na sprzedaz (z opcja masowa sell)
unikneloby sie w ten sposob przypadkowej sprzedazy cennej rzeczy (raz juz mi sie w pospiechu zdarzylo, koledze tez)

 

Master_Blue_Water Tasuki

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

30.04.2006 21:20:14
jaki¶ sklep z artefaktami by mo¿na zrobiæ dziêki kturym mo¿na by ³±czyæ akcesoria ze broni±

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

30.04.2006 22:55:06
popieram pomysl z zakladami bukmacherskimi !

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

03.05.2006 13:57:03
Mo¿e ¿eby w Aptece jakby siê kupowa³o apteczki po 30 to jaka¶ promocja, np zni¿ka ceny o 10%, jak 60 to 17% itd

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

13.05.2006 17:30:45
wiecej potworow na eksplorze, zeby jakos go urozmaicic i np spotkania losowe "spotkales medrca, ktory objasnia ci jak to sie robi ;] zyskujesz 500 exp :))"

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

13.05.2006 17:35:53
i sale treningowa rozbudujcie zeby wieksze level tez powalczyly bo nuda ;]

 

malakandar

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

15.05.2006 14:47:27
TAk rozbudujcie sale treningow± !

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

15.05.2006 15:14:02
Mo¿na te¿ zrobic co¶ takiego ¿e kupujesz psa w akcesoriach i jak go masz to na eksplor mo¿esz przed walk± podj±c decyzje czy chcesz walczyc z wrogiem. Oczywi¶cie szansa ¿e pies wykryje wroga wynosi 50%.

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.05.2006 16:24:44
Erohoz dobre ;] podoba mi sie :)

 

Master_Blue_Water Tasuki

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

15.05.2006 16:31:22
tak salê rozbudujcie

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 08:56:10
dodajcie wczesne bronie do cc mia³yby du¿y atak ale s³ab± celno¶æ

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:04:40
du.¿y atak a s³aba celno¶æ jest do bani...lepiej bronie z du¿± celno¶ci± i du¿ym atakiem

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:46:36
co¶ za co¶ to by by³o atak 60-64 cel 50 speed 1 level 35 np.

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 |8| 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6347 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00046 sekundy, 0.2561 MB