Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |14| 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

09.09.2006 16:51:34
jak to nic nie daj? Chyba na eksplor nie chodzisz Czasami dadz troch expa, kasy, hp, PR lub zabior. Raz trafi貫m na 1000 exp i 2k z這ta w jednym komunikacie o jaki podziemiach. Czasami zdarza si dosta nawet PR

A je郵iby nawet nic nie dawa造 to nie rozumiem twoich text闚 "o co komunikaty co nic nie daj". Cz這wieku to jest gra RPG a w grach tego typu WxSNIE O TO CHODZI a nie o klikanie na ch這pc闚 do bicia..

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.09.2006 13:55:16
i odsetki w g鏎 a nie 瞠rowac na kredytach chce administracja, nied逝go 瞠by kogo zaatakowa trzeba b璠zie koda kupic

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

17.09.2006 14:36:31
huxley nie wa積e co napisz wa積e co dadz.....

 

Redzik

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

18.09.2006 00:42:17
Wyspy - Finalizacja tranzakcji
Opis: Budynki rozlokowywane s losowo odpowiednio na danym terenie wyspy!
W tym miejscu jest juz wybudowany budynek! Wylosuj miejsce jeszcze raz!

Vex co to ma byc :| mozesz to sprawdzic ?
dzieki pozdro @ll

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

18.09.2006 15:06:26
Mo瞠 ju nie masz miejsca na wi璚ej budynk闚? Ju nie mo積a stawia kilku w tym samym miejscu, losuj dalej, ale najpierw upewnij si czy masz jeszcze miejsce ;]

 

Redzik

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

19.09.2006 10:47:57
tylko jak ja mam sie upewnic ? i malo mozliwe ze malo miescja, bo Osoba, ktora ma ta samoa wyspe ma chyba na niej ze 10-13 budynkow wiecej niz ja :| a jak mam losowac ? non stop naciskac kupuj ?
pozdro dzieki

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

22.09.2006 08:17:34
By這 by dobrze, 瞠by przy nicku postaci pisa這 czy ma si na niej m軼iciela - czasem si niepotrzebnie lecze i umieram w szcz瘯ach borusiP

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

14.03.2006 22:34:52
chcia豚ym (od dawna do tego d捫), 瞠by by這 w tej grze takie wirtualne 篡cie. W znaczeniu - zak豉dasz sobie gdzie na mapie karczm, sporo p豉cisz, ale inne postacie mog tam si uleczy etc. Albo np. wytw鏎ni broni - samemu si tworzy "rzepis" a potem korzystaj帷 z ... surowc闚? mo積a to tworzy. Bronie sygnowane twoim imieniem...

Wyspy s w pewnem sensie ziszczeniem tego pomys逝... cho nie wiem jeszcze jak to b璠zie rozwi您ane. Na pewno przyda豚y si jaki "czas startowy" - np. tydzie na rozwini璚ie "interesu" na wyspie etc... Bo ludzie o zasobniejszym portfelu by w parenascie dni przejeli wszystkie cosie na nowych wyspach...

Inne pomys造 b璠 dawa na pr璠ce :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

14.03.2006 22:35:35
popieram pyzia i ja bym doda jeszcze 瞠 mog造 by by zawody VEX luknij w 2 鈍iecei na forum didziu temat zawody:d

 

malakandar

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

14.03.2006 22:37:51
Gor帷o popieram pomys Andre co do produkcji broni.

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

14.03.2006 22:38:53
Popieram malakandara - jest od cholery stuffu 2-10 lvl, a dla wyzszych s nieliczne "trofea". I tutaj znowu sie pojawia moj pomys z tworzeniem w豉snych broni ;)

A co do "walk" - fajna by by豉 taka arena, wchodzi這by si za op豉t i by po prostu wy篡nki by造. I np. za ka盥 przetrzyman sekund - 5z

Albo wreszcie walki klanowe uruchomi... Sklep klanowy nie tylko domy... I KONIECZNIE nowe itemki, jak chcesz VEx mog pom鏂 ;)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

14.03.2006 22:46:19
W ramach avataru mogla by byc tarcza ktora kazdy po swojemu by upiekszyl (patrz arena albionu)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

14.03.2006 23:25:28
1. z takich "ierd馧" to g堯wnie kasowanie prywatnych wiadono軼i (przychodz帷ych i wysy豉nych)

2. rozwiniecia opcji sklepu klanowego np. co w stylu talizman闚 kt鏎e dawa造by ca貫j dru篡nie bonusy do umiej皻no軼i itp.

3. co w stylu "interesu/firmy klanowej" np. karczma gdzie cz這nkowie klamu moga zregenerowac pr. (kazdemu czlonkowi przys逝guje taka sama liczna pr), fabryka produkaj帷a zbroje i bro, mennica/kopalnia daj帷a z這to do budrzetu klanowego itp

4. fajny jest pomys Andre dotycz帷y wielu b鏀tw w swi徠yni

5. arena te by豉by fajna z tym 瞠 np. walki by造 by dru篡nowe (np. 2 na 2, 3 na 3 itd) w dru篡ny mogli by si 豉czyc cz這nkowie jednego klanu
ponadto mog造 by by organizowane bitwy klan vs klan: np. w takim pojedynku sumowane by造by statystyki wszystkich cz這nk闚 klanu (lub tylko tych b璠帷ych on-line)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.03.2006 07:09:08
no i 10 agencji towarzyskichdo kupienia w kt鏎ych samemu mo積a by by這 zmienia cene ale p豉ci te trzeba by by這 np. co godzine przychodz dziwki i bior 20% ceny za us逝g aty zarabiasz je郵i kto z nich zkorzysta....

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.03.2006 07:22:54
jeszcze zwi瘯szy ilo嗆 odsetek zgodnie z levelem 1 level 500 odsetek 20 level 10k odsetek 60 level 30k odsetek czyli dzielimy level na 2 i mno篡my razy 500

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.03.2006 07:25:10
sorry b陰d mno篡my 1000 razy i przyda豉 by si opcja edytuj to bym to napisa w jednym po軼ie popierem pomys造 andre ale avatar za bardzo by server spowalnia (tak my郵e)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.03.2006 10:16:39
wlasnie!Bardziej rozwiniety ekwipunek-miejsce na:bron,zbroje,amulet,helm,tarcze lub druga bron,buty,jakies legsyi.itp...
Ogolnie zeby bylo wiecej itemow:)I zeby byly latwiej dostepne.Moze zrobic jakies silniejsze potwory na mapie.Oprocz tego zeby wlasnie z tych potworow wyskakiwaly niekiedy jakis itemy i zeby bylo wiecej Xp za nie.

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.03.2006 12:09:50
avatary ani jakakolwiek grafika serwera nie obci捫a. Serwer obci捫ony mo瞠 by przez np. procesy mysql.

Co do pomys逝 odsetek: Gdybym stawia na realizm gry to lataj帷e smoki nad karmazynow ziemi by造by bardziej prawdopodobne ni takie odsetki.

Je瞠li chodzi o ekwipunek to mo瞠 kiedy si go rozszerzy, ja osobi軼ie jednak jestem za niekomplikowaniem tej sprawy.

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.03.2006 15:49:18
1.login gracza linkiem do jego profilu ... i tak wsz璠zie na boxie og鏊nym, klanowym, w highsorce, na bazrze i WSZ犵ZIE !!
2. CZAT NA BAZARZE
3. wi璚ej item闚 zbroji i "odzie篡"
4. nowe sklepy dla "wybranych " np. sklep dzle "sir", sklep dla "rince" itd.
5.wojny klanowe
6. karczma
7. mozliwo嗆 kupowania proch闚 "hurtem"
8.avatary
9. mo磧iwo嗆 brania kredytu w banku
10. pomy郵e jeszcze ...

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.03.2006 15:50:53
11. mo磧iwo嗆 kasowania wszystkich wiadomo軼i naraz !!

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |14| 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 4 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00045 sekundy, 0.25568 MB