Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |11| 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

25.06.2006 19:33:52
ja mam pomysl zeby takie temat po ponad 200 odpowiedzi podzielic - no chyba ze macie nielimitowane lacza :)

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

25.06.2006 20:30:25
ja mam nielimitowane :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

26.06.2006 08:35:31
raguel popieram

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 21:26:00
1. Zmiana Gwiazdy Smierci na cos w stulu fantazy, Bastion itp.
2. Jak ktos pisal, wiecej do kupienia w sklepie klanowym, ktore dawalyby inne bonusy graczom.
3. Oczywiscie wiecej broni i itemow i ich wieksza roznorodnosc,
4. Bardzo madre bylo tez zniesienie lvl broni i reszty sprzetu, tylko wykorzystanie ich z mniejsza skutecznoscia.
5. Mozliwosc walki 2 bronmi. lub tarcza i bronia (4 umiejetnosc - 2 bronie lub wykorzystanie tarczy, co za tym idzie czesciej parowanie ciosow (ale to jest sredni pomysl wedlug mnie)
6. Pisano tez o bóstwach, egipskich i greckich, a ja chce nordyckie ;) wyznawana religia tez by dawala jakies bonusy, np. madrzy bogowie greccy wplywaliby na inteligencje, nordyccy na sile, rzymscy na zrecznosc, ewentualnie bóstwa indyjskie na witalnosc (jin-jang ) i mozliwosc awansu w hierarchi swojej religii
7. wedlug mnie rozwoj swiata, wielkosc, ale to jest obiecane (erohoz pisal w innym temacie) nowe miejsca i system eksploracji mapy. Bo to najwazniejsze.
8. Nowe potwory.
9. Questy, a moze kiedys zadania dla calych klanow (to by bylo cos)
10. Wiem, ze to duzo i kazdy ma jakies pomysly, lepsze i gorsze, ale ja moge czekac, ewentualnie pomoc, bo sie zakochalem w tym swiecie. I jak dlugo bedzie istnial i sie rozwiajal tak dlugo tu zostane. Dlatego trzymajmy kciuki za adminow i tworcow ;) powodzenia

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 21:33:07
Znow ja ;)
11. Karawana do przemieszczania sie po mapie: to juz bylo. Ale szerzej opisze (wene mam dzis chyba) No wiec kilka miasteczek pomiedzy ktorymi by sie odbywala komunikacja albo klasztorow gdzie mnisi za pomoca magi i za oplata przemieszczaliby graczy. No i takie miejscowki dostepne w bezpiecznych miejscach ( no na karmazym lub inne za...pomniane miejsca trzeba jednak dojsc )

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 22:06:46
i jeszcze jeden i jeszcze raz ;)
12. To juz tez bylo. Ale dokladniej. Potworki, niekoniecznie do walk i treningu. Ale raczej w charakterze wierzchowca. Dawalyby bonusy do podrozy po mapie. W zaleznosci od stworzenia. Bo byloby kilka. Np. dla poczatkujacych Rumak Bojowy i jakis niewielki bonus w walce (ewentualnie), pozniej Wilk, Pantera. Moze Wielblad na innym kontynencie, Gryf i najtrudniejszy do oswojenia Smok.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

27.06.2006 21:55:43
jak znajde chwile postaram sie dostarczyc adminowi nowe zbroje/bronie. plus chcialabym, aby wprowadzono podzial broni wzgledem rasy. dla orkow bylyby dostepne np tylko topory, dla elfow luki i lekikie miecze, dla ludzi miecze ciezkie, wtedy rowniez oczywiscie zroznicowanie jesli idzie o sile broni, bo jak na razie najslilniejszy topor to ten szczerbaty, do dupy nawet na 1 lvl. pewne atrybuty zwiazane z rasa- np ork- ocieazaly lecz silny- plus do sily, czlowiek- plus do iinta, elf- do zrecznosci.


:)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

04.07.2006 12:05:42
wyrównaæ zdolno¶ci do poziomu wojownika (2 poziom wojownika daje +10% a maga/mnicha tylko 5%)wiêcej akcji

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

04.07.2006 20:23:54
popieram moyre !
PRACA I ELIXIRY !!!!!!!!

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.07.2006 08:15:51
no praca i rozbudowaæ elixiry.. ale najpierw wiêcej broni dac potem nowe rodzaje...

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

07.07.2006 22:16:03
ej bron i elixiry to nie wszystko, choc kilka nowych blaszek i kijow by sie przydalo.
ale nikt nie skomentowal moich pomyslow :( why?

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.07.2006 19:27:08
popieram:login gracza linkiem do jego profilu ... i tak wszêdzie na boxie ogólnym, klanowym, w highsorce, na bazrze i WSZÊDZIE !!
CZAT NA BAZARZE
wiêcej itemów zbroji i "odzie¿y"
co¶ w stylu "interesu/firmy klanowej" np. karczma gdzie cz³onkowie klamu moga zregenerowac pr. (kazdemu czlonkowi przys³uguje taka sama liczna pr), fabryka produkaj±ca zbroje i broñ, mennica/kopalnia daj±ca z³oto do budrzetu klanowego itp
Nowe potwory (np. smoki), za które dostawa³o by siê jakie¶ rzeczy, pieni±dze, a nawet kredyty
mozna by do sklepu klanowego wprowadziæ jakie¶ dodatk i(dodaje wszystkim cz³onkom klanu) np.
powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny oblê¿nicze (+5 do si³y)
namiot medyka ( o 50 wiêksze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do piniêdzy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si³y i zrêcznosci)
w trakcie przegl±dania profilu jakiego¶ gracza, który jest cz³onkiem klanu, nazwa tego klanu powinna byæ ednocze¶nie linkiem do strony klanu.
Powód : pomykanie miêdzy zak³adkami w trakcie gdy chcemy sprawdziæ klan jest do¶æ uci±¿liwe :)
a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :]
dalej juz nie szukam

Admin, Arnold Layne VeXoriuS

15.03.2006 16:17:21
4. nowe sklepy dla "wybranych " np. sklep dzle "sir", sklep dla "rince" itd. - ten pomys³ mi siê podoba... ;) avatary s± w drodze, karczma równie¿

przeciw

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.07.2006 23:57:24
alex456--wszystkie twoje propozycje s± wpo¿o, tyle ¿e to wprowadzenie kolejnego rodzaju limitów na bronie, zbroje i itemy musia³oby byæ bardzo d³ugo wprowadzane i spowodowa³oby raczej rozra¿nienie wiêkszo¶æi graczy, ni¿ przychylno¶æ. pomys³ wg mnie do bani ;/

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.07.2006 08:31:25
nowe umiejêtno¶ci np. ¿ywio³y ogieñ woda ro¶lina (czy co¶ takiego ) chcia³em da ziemia ale ziemaia by pokonala wode i ogieñ wiêc da³em ro¶lina która pokona³aby wode woda pokona³aby ogieñ a ogieñ ro¶line podczas walki by mog³y jakie¶ dzia³ania tej umiejêtno¶ci np otoczenie ogniem miecza ogniste tornado to by zabija³o od razu ale do tej umiejêtno¶ci 1 amblitpoint dawa³by 0.25% na wykonanie ataku co wy na to ?

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

12.07.2006 20:28:03
eee? a po co komplikowac to co jest dobre? mieszac w walkach? lepiej rozwijac to co jest. nowe tereny do eksploracji (bede to uparcie powtarzal ) nowe bronie itemy itd. i to nie tylko dla graczy na 40-60 lev. faktycznie wiecej rzeczy do kupienia dla klanu, ktore dawalyby bonusy. i wiecej walk na eksplorze i wiecej przeciwnikow!!! bo to jest nieoplacalne biegac po mapie. i nie ma posrednich potworow! tygrys czy inne zwierzostko to jest smieszne. i daje 27 xp, a skarb swiata jest za mocny!

 

Kalex

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

13.07.2006 12:25:06
nowe umiejetnosci np rozpruwanie szanse na rozprucie wroga jednym udezeniem i odbijanie ataku np 1lvl odbija 2% ataku itak dalej

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

14.07.2006 17:22:17
wprowadzic nowe miasta, portal miejski rzeby nie zabieral punktuw ruchu tylko sie placi 500 kasy, dodac do legendy na exploracji ze jakas czerwona kropka to powur, item ktury jesli jest noszony odnawia co 5minut energie o 0.25 i hp o 5

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

14.07.2006 22:54:12
obstawianie walk podczas klanówek.skoro mo¿na siê przygl±daæ,to fajnie by³oby móc co¶ postawiæ i przy odrobinie szczê¶cia podreperowaæ bud¿et.

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

14.07.2006 22:56:50
popieram :D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

14.07.2006 23:53:15
i jeszcze jedno: Prognoza Pogody,bo czasami czlowiek czeka do polnocy a tu snieg! ;)

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |11| 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6346 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00051 sekundy, 0.25532 MB