Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |20| 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.04.2006 22:33:43
Guard to m鎩 pomys by na 2 swiecei tak zrobi貫m

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.04.2006 22:37:54
tylko ze ja niegram na drugim 鈍iecie i niewiem co tam sie dzieje :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.04.2006 22:46:28
mozna by by這 zrobi w klanach reset Wygrane potyczki,Przegrane potyczki. Bo w statystykach pierwsze miejsca zazwyczaj majom nowe klany a starym trudno jest nadrobi straty.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

18.04.2006 08:43:05
Mo瞠 nowe itemy ?
Np: Aktimet(pogododporno嗆)

 

prince nappa

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

18.04.2006 08:55:46
moze jeszcze turnieje sztuk walki.raz w tygodniu zg豉sza這 bysie paru graczy do turnieju za niewielka oplata oczywiscie ;]

 

prince nappa

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

18.04.2006 08:57:23
i jeszcze jedno mozna by wprowadzic style walki ;)

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

18.04.2006 09:07:42
style walk - genjutsu, ninjutstu, taijutsu i tak zwana "ryjemwdupe" :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

18.04.2006 10:33:32
mo磧iwo嗆 p豉cenia kredytami.....

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

18.04.2006 10:57:24
FUCHA !!!- z kasa zawsze jest krucho-moze to zmienic ?

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

18.04.2006 18:21:36
zbli瘸j si wakacje, a co za tym idzie ludzie b璠 wyje盥瘸, a tutaj jest nami皻ny zwyczaj kasowania kont gdy nie s aktywne jaki czas, tak wi璚 proponuje mo磧iwo嗆 zamro瞠nia konta aby przypadkiem nie przyjecha po wakacjach i spotka si z mi陰 niespodziank pt. nie ma konta o.O

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

18.04.2006 18:46:58
Mog造byby buffy... np. kupuje (cokolwiek, przyjmijmy ze cole) cole i ja wypijam. I od tego momentu mam 15 minut do czasu jak znikna jej efekty dzia豉nia. Np - podwojona si豉.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

18.04.2006 18:50:06
fajnie gdyby w urzedzie nepotystycznym byly nowe rangi, mozna smialo dodac z 10, zeby byl wybor i sie tak czesto nie powtarzaly. zrobiloby sie kolorowo :))

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

18.04.2006 20:01:16
stra積icy karawany- zg豉szasz si, bulisz 5k i 1 godzin nie mo瞠sz walczy, bo ochraniasz karawan. Druga grupa si zbiera i atakuj. Jak osoby broni帷e s slabe, dru篡na atakuj帷a dostaj zawarto軼 karawany- z這to, bronie....

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

18.04.2006 20:22:28
Zmienic t choinke na cos innego. Nie wiem jeszcze na co. Piszcie pomys造. Tylko nie na zaj帷zka bo 安i皻a Wielkanocne ju mine造.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

20.04.2006 13:45:24
turnieje to dobry pomysl. ale proponuje cos takiego: po zgloszeniu sie gracza do turnieju ktory odbywalby sie okresolna ilosc czasu, wybiera on grupe levelowa. np 1-4 czy tez 32-25 itp. w swojej grupie kazdy bedzie walczyl z kazdym, ale tylko raz. i tak: za pokonanie gracza na tym samym levelu: 2 pkt, lepszego - 3 pkt, slabszego - 1 pkt. po zakonczeniu turnieju gracz z najwieksza iloscia punktow otrzymywalby nagrode pieniezna badz jakis przedmot przydatny dla jego levelu (stad grupy) lub tez jedo i drugie. za kazda walke otrzymywaloby sie naturalnie exp, a za wygranie turnieju bylby dodatkowy exp. minusem turnieju byloby to, ze w trakcie jego trwania gracz nie moglby wykonywac zadnych czynnosci poza miastem (np explorowac) oraz walczyc z innymi graczami nie bioracymi udzialu w turnieju. walki moglyby przebiegac automatycznie, jesli jakis gracz nie pojawialby sie online przez jakis czas, lub tracilby swoja szanse na zaatakowanie slabszych od siebie a turniej trwalby bez niego.

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

25.04.2006 14:30:24
Wojny klanowe ... potrzebne jak woda do zycia bo gra zaczyna mi sie nudzidz :? ( ewent馧alnie twa podr騜 ) :///

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

25.04.2006 14:40:49
TABLICA OGΜSZE. Gdy zaplacisz, moglbys umiescic na niej obojetnie jakie og這szenie zwiazane z CC:) (bazar, bugi, itp:) wtedy nie byloby rozmow na szucie n/t licytowania przedmiotow i reklam bazarQ:)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

26.04.2006 12:45:44
1. Zak豉d bukmacherski - np. obstawianie jakichs walk czy czegos.
2. Walki potworow - cos w stylu pokemonow:) kazdy moglby kupic lub znalezc sobie stworka, trenowac go, i brac udzial w turniejach, gdzi by walczyl nim z innymi potworkami
3. Quiz - cos na styl milionerow. Za przystapienie placisz np. pr lub kase: ok 32000. i jest ryzyko, ze wygrasz mniej, lub wygrasz nawet milion:)

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

26.04.2006 12:52:28
DarkDogg- BARDZO FAJNE POMYS mi sie BARDZO PODOBAJ !! ;]

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

26.04.2006 12:57:57
:) dzieki grzechol:))

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |20| 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0005 sekundy, 0.25568 MB