Autor |
Tre¶æ |
Nowe mo¿liwo¶ci |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
25.08.2006 12:47:24 skoro tak mówisz to musi tak byæ :) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
25.08.2006 14:22:55 No z wuestami to by³ by niez³y pomys³ ;]i tak juz jaby sa 2 gry... 1 w stylu rozwijaj postac i t³ucz sie z innymi i 2 - rozbuduj, wyprodukuj, sprzedaj, wychoduj, zaatakuj innych... jaku 2 w 1. RPG + strategia ;] |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 14:57:30 admini maj± wszedzie raje poza zmniejszaniem odsetek XD questy? to co¶ podobnego do stra¿ników ale jeszcze przedmioty poprostu dajcie wiêcej stra¿ników i trudniejszy dostêp do nich XP to bêd± takie niby questy |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 15:07:25 Po zabiciu stra¿nika móg³by wyrzucaæ jaki¶ losowy przedmiot, którego nie mo¿na nigdzie znale¼æ, np 3 przedmioty przydzielane do jednego stra¿nika, z czego gracz otrzymywa³by jeden losowy :) |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 15:40:01 ale przedmioty o równej warto¶ci broñ tarcza i armor a najlepszy dawa³ by itemy |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
28.08.2006 12:44:17 przyda³bysioe zegarek z sekundami na innej grze on-line jest co¶ takiego i to pomaga bo wiesz ile jeszcze do koñca transferu a w cc by by³o do pe³nej pólnocy itp. |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
29.08.2006 01:51:20 ¿eby zarabianie z³ota (bez wydawania prawdziej kasy na sms itp)nie by³o take trudne.np.za zwyciê¿enie pojedynku dostawa³o siê wiêcej z³ota |
|
Raguel
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 16 |
05.09.2006 10:35:55 rozwijac wyspy, i ¶wiat. powiekszyc, lub zmienic obciachowa mapke karmazynu Styks przynajmniej jak to sie mowi ma"rece i nogi"
Dlaczego? bo eksploracja nic nie daje. Same badziewie. Kiedys tak nie bylo. i dzieki temu topowi gracze sa tacy mocni, a nowym trudniej ich dogonic. ale nie o to chodzi. tylko o to by eksploacja tez dawala szanse rozwoju. zaskakiwala ciekawymi odkryciami i znaleziskami. zeby bylo wiecej bosow. bo dalej jest tylko 2. i mam dosc zabijania szczurow i zaskroncow! nawet na bagnach i pustkowiach. mumia zdarza sie od swieta. nie mowiac juz, ze najbardziej wartosciowy przedmiot jaki znalazlem to gwozdziec :/ |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
05.09.2006 15:20:57 no zwiêkszyæ 2 x ilo¶æ kasy za walke i wiêcej stworków |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
05.09.2006 16:28:41 Naprzyk³ad na wyspach mo¿na by³oby stworzyæ piekarnie i mo¿na by by³o tam tworzyæ kanapka 5 razy dziennie kawa 4 razy dziennie ser 3 razy dziennie chleb 2 razy dziennie homar 1 razy dziennie |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 15:27:19 Raquel - ¶wiête s³owa! Tak aby ka¿dy komunikat na eksploracji by³ unikatowy a szansa na to aby siê powtórzy³ by³a nik³a. ¦wiat powinien ci±gle zaskakiwaæ eksploruj±cego a nie "rawo- chochlik, lewo-skowyt wilka, góra-znalaz³em ostrze, dó³- znów chochlik"
wyspy 98% graczy nie interesuj± bo ich nie posiadaj± wiêc dla mnie jak i wielu innych mog³yby nie istnieæ. |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 16:06:37 Huxley , unikatowy komunikat ZAWSZE -> nie mo¿liwe Sk±d by siê mia³y te komunikaty braæ ?? Musi jaki¶ admin z wyobra¼ni± si±¶ na d³uzej i powpisywac rozne kominkaty do bazy .. |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 16:19:37 tañsze wyspy bo teraz to na wyspe trza w³o¿yæ conajmniej 1,5 mln aby zacz±æ zarabiaæ :| komunikatów wiêcej? po co itak nikt nie czyta a admini pewnie dadz± spotykasz spamera po drodze tak ci nagada³ ¿e sie przewróci³e¶ (tracisz 20000000mln xp) |
|
Andre
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 28 |
08.09.2006 17:43:35 Ciekawe czy by siê Vex ucieszy³ jakbym teraz niechc±cy ten temat skasowa³ ^^ |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
09.09.2006 10:05:15 nawet nie próbuj |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
09.09.2006 10:11:24 Vex dzisiaj na shoucie powiedzial ze nie czyta forum lokalnego xD |
|
Andre
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 28 |
09.09.2006 13:45:41 Bo vex w ogóle niewiele czyta :)
Idea - dorobiæ w profilu ramki "sprzedam" i "kupiê". Kto¶ mnie poprze? |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
09.09.2006 13:54:50 ja cie popre XD i dodaæ wysukiwarke w profilach co by znajdywa³a i np wpisujesz pi³at i ci znajduje by³by - bo takrze tych co napisali ¿e kupi± znajdzie ale.... |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
09.09.2006 15:11:19 owszem, zrobieniu unikatowych komunikatów jest pracoch³onne a te które s± nie s± dzie³em adminow lecz zixxity, dlatego admini mog± zaprzêgn±æ kogo¶ do robory i niech wypisuj± normalne rpg-owe komunikaty.
Nikt nie czyta? - nie wydaje mi siê. Wiele ludzi to czyta, g³ównie ci którzy chodz± po eksplorze. Ja czytam ka¿dy a przynajmniej czyta³em bo obecnie powtarzaj± siê i znam wszystki na pamiêæ tak ¿e wystarcz± pierwsze s³owa abym wiedzia³ o co chodzi.
Tak wiêc komunikaty S¡ potrzebne (duuu¿a ilo¶æ). To co¶ na kszta³t przygód skoro admini jeszcze questów nie zrobili. |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
09.09.2006 15:40:14 eeee tam po co komu komunikaty co nic nie daj± ........ |
|