Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |13| 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

25.08.2006 12:47:24
skoro tak m闚isz to musi tak by :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

25.08.2006 14:22:55
No z wuestami to by by niez造 pomys ;]i tak juz jaby sa 2 gry... 1 w stylu rozwijaj postac i t逝cz sie z innymi i 2 - rozbuduj, wyprodukuj, sprzedaj, wychoduj, zaatakuj innych... jaku 2 w 1. RPG + strategia ;]

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 14:57:30
admini maj wszedzie raje poza zmniejszaniem odsetek XD questy? to co podobnego do stra積ik闚 ale jeszcze przedmioty poprostu dajcie wi璚ej stra積ik闚 i trudniejszy dost瘼 do nich XP to b璠 takie niby questy

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 15:07:25
Po zabiciu stra積ika m鏬豚y wyrzuca jaki losowy przedmiot, kt鏎ego nie mo積a nigdzie znale潭, np 3 przedmioty przydzielane do jednego stra積ika, z czego gracz otrzymywa豚y jeden losowy :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 15:40:01
ale przedmioty o r闚nej warto軼i bro tarcza i armor a najlepszy dawa by itemy

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

28.08.2006 12:44:17
przyda豚ysioe zegarek z sekundami na innej grze on-line jest co takiego i to pomaga bo wiesz ile jeszcze do ko鎍a transferu a w cc by by這 do pe軟ej p鏊nocy itp.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

29.08.2006 01:51:20
瞠by zarabianie z這ta (bez wydawania prawdziej kasy na sms itp)nie by這 take trudne.np.za zwyci篹enie pojedynku dostawa這 si wi璚ej z這ta

 

Raguel

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

05.09.2006 10:35:55
rozwijac wyspy, i 鈍iat. powiekszyc, lub zmienic obciachowa mapke karmazynu Styks przynajmniej jak to sie mowi ma"rece i nogi"
Dlaczego? bo eksploracja nic nie daje. Same badziewie. Kiedys tak nie bylo. i dzieki temu topowi gracze sa tacy mocni, a nowym trudniej ich dogonic. ale nie o to chodzi. tylko o to by eksploacja tez dawala szanse rozwoju. zaskakiwala ciekawymi odkryciami i znaleziskami. zeby bylo wiecej bosow. bo dalej jest tylko 2. i mam dosc zabijania szczurow i zaskroncow! nawet na bagnach i pustkowiach. mumia zdarza sie od swieta. nie mowiac juz, ze najbardziej wartosciowy przedmiot jaki znalazlem to gwozdziec :/

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.09.2006 15:20:57
no zwi瘯szy 2 x ilo嗆 kasy za walke i wi璚ej stwork闚

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.09.2006 16:28:41
Naprzyk豉d na wyspach mo積a by這by stworzy piekarnie i mo積a by by這 tam tworzy kanapka 5 razy dziennie kawa 4 razy dziennie ser 3 razy dziennie chleb 2 razy dziennie homar 1 razy dziennie

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.09.2006 15:27:19
Raquel - 鈍i皻e s這wa! Tak aby ka盥y komunikat na eksploracji by unikatowy a szansa na to aby si powt鏎zy by豉 nik豉. 安iat powinien ci庵le zaskakiwa eksploruj帷ego a nie "rawo- chochlik, lewo-skowyt wilka, g鏎a-znalaz貫m ostrze, d馧- zn闚 chochlik"

wyspy 98% graczy nie interesuj bo ich nie posiadaj wi璚 dla mnie jak i wielu innych mog造by nie istnie.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.09.2006 16:06:37
Huxley , unikatowy komunikat ZAWSZE -> nie mo磧iwe Sk康 by si mia造 te komunikaty bra ?? Musi jaki admin z wyobra幡i si捷 na d逝zej i powpisywac rozne kominkaty do bazy ..

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.09.2006 16:19:37
ta雟ze wyspy bo teraz to na wyspe trza w這篡 conajmniej 1,5 mln aby zacz望 zarabia :| komunikat闚 wi璚ej? po co itak nikt nie czyta a admini pewnie dadz spotykasz spamera po drodze tak ci nagada 瞠 sie przewr鏂i貫 (tracisz 20000000mln xp)

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

08.09.2006 17:43:35
Ciekawe czy by si Vex ucieszy jakbym teraz niechc帷y ten temat skasowa ^^

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.09.2006 10:05:15
nawet nie pr鏏uj

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.09.2006 10:11:24
Vex dzisiaj na shoucie powiedzial ze nie czyta forum lokalnego xD

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

09.09.2006 13:45:41
Bo vex w og鏊e niewiele czyta :)

Idea - dorobi w profilu ramki "sprzedam" i "kupi". Kto mnie poprze?

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.09.2006 13:54:50
ja cie popre XD i doda wysukiwarke w profilach co by znajdywa豉 i np wpisujesz pi豉t i ci znajduje by豚y - bo takrze tych co napisali 瞠 kupi znajdzie ale....

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.09.2006 15:11:19
owszem, zrobieniu unikatowych komunikat闚 jest pracoch這nne a te kt鏎e s nie s dzie貫m adminow lecz zixxity, dlatego admini mog zaprz璕n望 kogo do robory i niech wypisuj normalne rpg-owe komunikaty.

Nikt nie czyta? - nie wydaje mi si. Wiele ludzi to czyta, g堯wnie ci kt鏎zy chodz po eksplorze. Ja czytam ka盥y a przynajmniej czyta貫m bo obecnie powtarzaj si i znam wszystki na pami耩 tak 瞠 wystarcz pierwsze s這wa abym wiedzia o co chodzi.

Tak wi璚 komunikaty S potrzebne (duuu瘸 ilo嗆). To co na kszta速 przyg鏚 skoro admini jeszcze quest闚 nie zrobili.

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.09.2006 15:40:14
eeee tam po co komu komunikaty co nic nie daj ........

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |13| 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00056 sekundy, 0.25568 MB