Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |25| 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

09.07.2006 08:31:25
nowe umiej皻no軼i np. 篡wio造 ogie woda ro郵ina (czy co takiego ) chcia貫m da ziemia ale ziemaia by pokonala wode i ogie wi璚 da貫m ro郵ina kt鏎a pokona豉by wode woda pokona豉by ogie a ogie ro郵ine podczas walki by mog造 jakie dzia豉nia tej umiej皻no軼i np otoczenie ogniem miecza ogniste tornado to by zabija這 od razu ale do tej umiej皻no軼i 1 amblitpoint dawa豚y 0.25% na wykonanie ataku co wy na to ?

 

Raguel

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

12.07.2006 20:28:03
eee? a po co komplikowac to co jest dobre? mieszac w walkach? lepiej rozwijac to co jest. nowe tereny do eksploracji (bede to uparcie powtarzal ) nowe bronie itemy itd. i to nie tylko dla graczy na 40-60 lev. faktycznie wiecej rzeczy do kupienia dla klanu, ktore dawalyby bonusy. i wiecej walk na eksplorze i wiecej przeciwnikow!!! bo to jest nieoplacalne biegac po mapie. i nie ma posrednich potworow! tygrys czy inne zwierzostko to jest smieszne. i daje 27 xp, a skarb swiata jest za mocny!

 

Kalex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

13.07.2006 12:25:06
nowe umiejetnosci np rozpruwanie szanse na rozprucie wroga jednym udezeniem i odbijanie ataku np 1lvl odbija 2% ataku itak dalej

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

14.07.2006 17:22:17
wprowadzic nowe miasta, portal miejski rzeby nie zabieral punktuw ruchu tylko sie placi 500 kasy, dodac do legendy na exploracji ze jakas czerwona kropka to powur, item ktury jesli jest noszony odnawia co 5minut energie o 0.25 i hp o 5

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

14.07.2006 22:54:12
obstawianie walk podczas klan闚ek.skoro mo積a si przygl康a,to fajnie by這by m鏂 co postawi i przy odrobinie szcz窷cia podreperowa bud瞠t.

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

14.07.2006 22:56:50
popieram :D

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

14.07.2006 23:53:15
i jeszcze jedno: Prognoza Pogody,bo czasami czlowiek czeka do polnocy a tu snieg! ;)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 10:44:36
ja bym proponowal zeby zeminic rosniecie energi bo ludzie ktorz nie moga byc online caly czas duzo traca dlatego tez milo by bylo jasli powiedzmy dla ludzi offline enrgia sie tylko w 50% tego co respawnuje sie graczowi online

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 10:48:40
a i jeszcze jakos zwinac to forum bo zdeka balagan jest i trzeba duuuzo przewijac a to raczej nie wzgodne :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 20:10:15
no i jeszcze wplacanie i wyplacanie pieniedzy z banku jest mniej wyczerpujace niz walka to dlaczego to tyle samo energi zabiera 1 okt energi za depo i wybieranie wystarczy

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 20:46:14
popieram prognoze no i np. od 20 lvl +10 stat闚 40 +15 stat闚 bo inaczej to przy wyzszych lvlach to potrafi celowanie 15% (1 lvl) za豉twi walke :(

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 20:53:54
naj鄉ieszniejsze jest to 瞠 jest tyle fajnych pomys堯w a admini i tak zrobi tylko to co oni wymysl :D:D:D

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 21:04:13
zmiana butik闚 - podzielenie na magazyn i wystawe i np. masz 5 zi i narsila na sobie dajesz te zi do butiku a tam jedno jest na wystawie a 4 w magazynie no i oczywi軼ie mo積aka盥emu da inn cene no i wystawe i magazy oddzielnie rozbudowywuje sie za 18k a razem za 32k :D wystawa powi瘯sza sie o 1 miejsce a magazyn o 4 :D

 

Borusia

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

16.07.2006 12:24:31
bardzo dobry pomys alex z tym magazynem popieram

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

18.07.2006 15:44:16
Xin: "roponuje zniesienie limitu lvl-owego, ale w zamian cos innego. Wezmy na przyklad narsila i przyjmijmy, ze walnie z sila 40. Zniesienie limitu polegaloby na tym, ze gracze z mniejszym doswiadczeniem (lvl-em) wykorzystywaliby w mniejszym % jego moc. Przykladowo: Narsil pelna moc mialby od 40 lvl-a, a gracz, ktory ma np. 30 lvl (75% z 40 lvl-a) uwywalby 75% jego mocy. Zakladamy, ze narsil uderzy z sila 40, to gracz zamiast 40 zada 75% z tego czyli 30 obrazen..."

VeXoriuS: "odoba mi si pomys xina, ale trzebaby go dopracowa, bo by這by to zawi貫 dla nowych Pozatym wtedy limity mogly by podskoczyc."


IMO to zepsuje zabaw zwi您an z poszukiwaniem odpowiedniego ekwipunku.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

18.07.2006 17:26:09
Andre:
"chcia豚ym (od dawna do tego d捫), 瞠by by這 w tej grze takie wirtualne 篡cie. W znaczeniu - zak豉dasz sobie gdzie na mapie karczm, sporo p豉cisz, ale inne postacie mog tam si uleczy etc. Albo np. wytw鏎ni broni - samemu si tworzy "rzepis" a potem korzystaj帷 z ... surowc闚? mo積a to tworzy. Bronie sygnowane twoim imieniem..."

Ale jakie bronie?

 

Kalex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:36:43
do bazaru powinna dojsc opcja kup teraz

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:42:45
likwidacja speedu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kalex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:43:45
albo poprawa bugow ze speed -3 jest tak jak speed +3 -.-

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 23:28:36
g闚no nie poprawa !!!! likwidacja speeda !!!!!!!!!!!!!!!1

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |25| 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00044 sekundy, 0.25568 MB