Autor |
Tre¶æ |
Nowe mo¿liwo¶ci |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
09.07.2006 08:31:25 nowe umiejêtno¶ci np. ¿ywio³y ogieñ woda ro¶lina (czy co¶ takiego ) chcia³em da ziemia ale ziemaia by pokonala wode i ogieñ wiêc da³em ro¶lina która pokona³aby wode woda pokona³aby ogieñ a ogieñ ro¶line podczas walki by mog³y jakie¶ dzia³ania tej umiejêtno¶ci np otoczenie ogniem miecza ogniste tornado to by zabija³o od razu ale do tej umiejêtno¶ci 1 amblitpoint dawa³by 0.25% na wykonanie ataku co wy na to ? |
|
Raguel
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 16 |
12.07.2006 20:28:03 eee? a po co komplikowac to co jest dobre? mieszac w walkach? lepiej rozwijac to co jest. nowe tereny do eksploracji (bede to uparcie powtarzal ) nowe bronie itemy itd. i to nie tylko dla graczy na 40-60 lev. faktycznie wiecej rzeczy do kupienia dla klanu, ktore dawalyby bonusy. i wiecej walk na eksplorze i wiecej przeciwnikow!!! bo to jest nieoplacalne biegac po mapie. i nie ma posrednich potworow! tygrys czy inne zwierzostko to jest smieszne. i daje 27 xp, a skarb swiata jest za mocny! |
|
Kalex
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
13.07.2006 12:25:06 nowe umiejetnosci np rozpruwanie szanse na rozprucie wroga jednym udezeniem i odbijanie ataku np 1lvl odbija 2% ataku itak dalej |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
14.07.2006 17:22:17 wprowadzic nowe miasta, portal miejski rzeby nie zabieral punktuw ruchu tylko sie placi 500 kasy, dodac do legendy na exploracji ze jakas czerwona kropka to powur, item ktury jesli jest noszony odnawia co 5minut energie o 0.25 i hp o 5 |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
14.07.2006 22:54:12 obstawianie walk podczas klanówek.skoro mo¿na siê przygl±daæ,to fajnie by³oby móc co¶ postawiæ i przy odrobinie szczê¶cia podreperowaæ bud¿et. |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
14.07.2006 22:56:50 popieram :D |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
14.07.2006 23:53:15 i jeszcze jedno: Prognoza Pogody,bo czasami czlowiek czeka do polnocy a tu snieg! ;) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 10:44:36 ja bym proponowal zeby zeminic rosniecie energi bo ludzie ktorz nie moga byc online caly czas duzo traca dlatego tez milo by bylo jasli powiedzmy dla ludzi offline enrgia sie tylko w 50% tego co respawnuje sie graczowi online |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 10:48:40 a i jeszcze jakos zwinac to forum bo zdeka balagan jest i trzeba duuuzo przewijac a to raczej nie wzgodne :)
|
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 20:10:15 no i jeszcze wplacanie i wyplacanie pieniedzy z banku jest mniej wyczerpujace niz walka to dlaczego to tyle samo energi zabiera 1 okt energi za depo i wybieranie wystarczy |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 20:46:14 popieram prognoze no i np. od 20 lvl +10 statów 40 +15 statów bo inaczej to przy wyzszych lvlach to potrafi celowanie 15% (1 lvl) za³atwiæ walke :( |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 20:53:54 naj¶mieszniejsze jest to ¿e jest tyle fajnych pomys³ów a admini i tak zrobi± tylko to co oni wymysl± :D:D:D |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
15.07.2006 21:04:13 zmiana butików - podzielenie na magazyn i wystawe i np. masz 5 zi i narsila na sobie dajesz te zi do butiku a tam jedno jest na wystawie a 4 w magazynie no i oczywi¶cie mo¿naka¿demu daæ inn± cene no i wystawe i magazy oddzielnie rozbudowywuje sie za 18k a razem za 32k :D wystawa powiêksza sie o 1 miejsce a magazyn o 4 :D |
|
Borusia
ranga: moderator
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 5 |
16.07.2006 12:24:31 bardzo dobry pomys³ alex z tym magazynem popieram |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 5 |
18.07.2006 15:44:16 Xin: "roponuje zniesienie limitu lvl-owego, ale w zamian cos innego. Wezmy na przyklad narsila i przyjmijmy, ze walnie z sila 40. Zniesienie limitu polegaloby na tym, ze gracze z mniejszym doswiadczeniem (lvl-em) wykorzystywaliby w mniejszym % jego moc. Przykladowo: Narsil pelna moc mialby od 40 lvl-a, a gracz, ktory ma np. 30 lvl (75% z 40 lvl-a) uwywalby 75% jego mocy. Zakladamy, ze narsil uderzy z sila 40, to gracz zamiast 40 zada 75% z tego czyli 30 obrazen..."
VeXoriuS: "odoba mi siê pomys³ xina, ale trzebaby go dopracowaæ, bo by³oby to zawi³e dla nowych Pozatym wtedy limity mogly by podskoczyc."
IMO to zepsuje zabawê zwi±zan± z poszukiwaniem odpowiedniego ekwipunku. |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 5 |
18.07.2006 17:26:09 Andre:
"chcia³bym (od dawna do tego d±¿ê), ¿eby by³o w tej grze takie wirtualne ¿ycie. W znaczeniu - zak³adasz sobie gdzie¶ na mapie karczmê, sporo p³acisz, ale inne postacie mog± tam siê uleczyæ etc. Albo np. wytwórniê broni - samemu siê tworzy "rzepis" a potem korzystaj±c z ... surowców? mo¿na to tworzyæ. Bronie sygnowane twoim imieniem..."
Ale jakie bronie? |
|
Kalex
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
20.07.2006 22:36:43 do bazaru powinna dojsc opcja kup teraz |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
20.07.2006 22:42:45 likwidacja speedu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Kalex
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
20.07.2006 22:43:45 albo poprawa bugow ze speed -3 jest tak jak speed +3 -.- |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
20.07.2006 23:28:36 gówno nie poprawa !!!! likwidacja speeda !!!!!!!!!!!!!!!1 |
|