Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |12| 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.07.2006 10:44:36
ja bym proponowal zeby zeminic rosniecie energi bo ludzie ktorz nie moga byc online caly czas duzo traca dlatego tez milo by bylo jasli powiedzmy dla ludzi offline enrgia sie tylko w 50% tego co respawnuje sie graczowi online

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.07.2006 10:48:40
a i jeszcze jakos zwinac to forum bo zdeka balagan jest i trzeba duuuzo przewijac a to raczej nie wzgodne :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.07.2006 20:10:15
no i jeszcze wplacanie i wyplacanie pieniedzy z banku jest mniej wyczerpujace niz walka to dlaczego to tyle samo energi zabiera 1 okt energi za depo i wybieranie wystarczy

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 20:46:14
popieram prognoze no i np. od 20 lvl +10 stat闚 40 +15 stat闚 bo inaczej to przy wyzszych lvlach to potrafi celowanie 15% (1 lvl) za豉twi walke :(

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 20:53:54
naj鄉ieszniejsze jest to 瞠 jest tyle fajnych pomys堯w a admini i tak zrobi tylko to co oni wymysl :D:D:D

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

15.07.2006 21:04:13
zmiana butik闚 - podzielenie na magazyn i wystawe i np. masz 5 zi i narsila na sobie dajesz te zi do butiku a tam jedno jest na wystawie a 4 w magazynie no i oczywi軼ie mo積aka盥emu da inn cene no i wystawe i magazy oddzielnie rozbudowywuje sie za 18k a razem za 32k :D wystawa powi瘯sza sie o 1 miejsce a magazyn o 4 :D

 

Borusia

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

16.07.2006 12:24:31
bardzo dobry pomys alex z tym magazynem popieram

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

18.07.2006 15:44:16
Xin: "roponuje zniesienie limitu lvl-owego, ale w zamian cos innego. Wezmy na przyklad narsila i przyjmijmy, ze walnie z sila 40. Zniesienie limitu polegaloby na tym, ze gracze z mniejszym doswiadczeniem (lvl-em) wykorzystywaliby w mniejszym % jego moc. Przykladowo: Narsil pelna moc mialby od 40 lvl-a, a gracz, ktory ma np. 30 lvl (75% z 40 lvl-a) uwywalby 75% jego mocy. Zakladamy, ze narsil uderzy z sila 40, to gracz zamiast 40 zada 75% z tego czyli 30 obrazen..."

VeXoriuS: "odoba mi si pomys xina, ale trzebaby go dopracowa, bo by這by to zawi貫 dla nowych Pozatym wtedy limity mogly by podskoczyc."


IMO to zepsuje zabaw zwi您an z poszukiwaniem odpowiedniego ekwipunku.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

18.07.2006 17:26:09
Andre:
"chcia豚ym (od dawna do tego d捫), 瞠by by這 w tej grze takie wirtualne 篡cie. W znaczeniu - zak豉dasz sobie gdzie na mapie karczm, sporo p豉cisz, ale inne postacie mog tam si uleczy etc. Albo np. wytw鏎ni broni - samemu si tworzy "rzepis" a potem korzystaj帷 z ... surowc闚? mo積a to tworzy. Bronie sygnowane twoim imieniem..."

Ale jakie bronie?

 

Kalex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:36:43
do bazaru powinna dojsc opcja kup teraz

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:42:45
likwidacja speedu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kalex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 22:43:45
albo poprawa bugow ze speed -3 jest tak jak speed +3 -.-

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

20.07.2006 23:28:36
g闚no nie poprawa !!!! likwidacja speeda !!!!!!!!!!!!!!!1

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

20.07.2006 23:44:17
1 zrobic gildie podr騜nik闚 w kt鏎ej mo積a by kupic sobie wyspe oszywi軼ie cena wyspy to 500zlota za km2 i mo積a這 by kupic tylko jedn wyspe na 6h
2 mo磧iwosc sprzeda篡 znalezionej wyspy razem z budynkami na niej

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

23.07.2006 12:14:50
push upek popieram erohoz te :D kalex przydatne ale od tego s butiki
sven ro積e zale積e od koszt闚 i czasu :D

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

23.07.2006 13:15:18
dodac w statystyce klan闚 陰czn ilo嗆 xp i zrobi 10 najlepszych miejsc w kazdej kategori bo 3 to zdecydowanie za ma這

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 10:03:45
p豉cenie p馧 na p馧 kredyty kasa tzn. k御acz u zenka kosztuje 500k to mo積a zap豉ci 20 kr i 250k bo cz瘰to sie zdarza 輳 kto potrzebuje 500k a ma 30 kr i 400k......

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 10:20:59
QUESTY!!! DUZO FAJNYCH QUEST轑!!!!

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 10:27:23
Quest闚 raczej nie b璠zie. Admini id w kierunku rozbudowy wysp. Gdyby zrobili teraz questy zrodzi這by to niejako 2 gry w 1. Taki dziwny mix. Jedni gracze bawiliby si w wysepki, inni eksplorowaliby out world i bawili w poszukiwaczy przyg鏚. Co mi si wydaje 瞠 brakuje adminom konsekwencji jak gr chcieliby z ccrpg zrobi :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

25.08.2006 11:07:01
gdzie tam huxlej za kr鏒ko grasz aby sie wypowiada

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |12| 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00061 sekundy, 0.25568 MB