Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |16| 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 21:55:14
mozna by do sklepu klanowego wprowadzi jakie dodatk i(dodaje wszystkim cz這nkom klanu) np.

powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny obl篹nicze (+5 do si造)
namiot medyka ( o 50 wi瘯sze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do pini璠zy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si造 i zr璚znosci)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.03.2006 12:58:55
tygodniowo 20k troche ma這 mo瞠 20k dziennie lub co dwa dni?

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 17:20:37
powinien by parlament ... nale瞠li by do niego wybrani albo od jakiego levelu ( np. od 45lev. ) g這sowali by nad sprawami finansowymi nowymi mo磧iwo軼iami itd. kwestia do dopracowania ...

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 21:33:35
Ja mam pomys na bunt- Gracze wyst瘼uj przeciwko w豉dcom karmazynu. Gracz o najwy窺zym lvl kt鏎y przyst徙i do rewolucji jest jej przyw鏚c. On m闚i kiedy zaczynamy. Ka盥y gracz, po kolei walczy z jakim wrogiem. Po wygranej rewolucji dostajemy kupe kapuchy, itemy itp. potem dopiero za tydzie mo積a przyst徙i do nowego buntu. Dobre?

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

19.03.2006 07:39:33
w trakcie przegl康ania profilu jakiego gracza, kt鏎y jest cz這nkiem klanu, nazwa tego klanu powinna by (IMO) jednocze郾ie linkiem do strony klanu.
Pow鏚 : pomykanie mi璠zy zak豉dkami w trakcie gdy chcemy sprawdzi klan jest do嗆 uci捫liwe :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

20.03.2006 10:21:08
a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :]

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

21.03.2006 12:15:20
dok豉dnie zeby w dziale ch這pcy do bicia obok ludzi by造 flagi klanowe albo chociaz skr鏒 klanu tak jak na liscie ludzi

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

21.03.2006 12:42:33
Ja bym dal skle z rzeczam iunikatopwymi ale byly by one drozsze niz normalnie kosztuja z sklepie ;) moja propo

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

25.03.2006 13:09:38
JA CHCE W KONCU WALKI KLANOWE !!!!
Mogloby tez byc tek, ze wykupiona nieruchomosc nie bedzie mozna przebic i kupic- lepiej zeby ich bylo po prostu wiecej

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

25.03.2006 14:50:53
Walki klanowe beda ;) Zdradze nawet ze podobne do eksploracji tak ogolnie mowiac ...

 

Kossy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

25.03.2006 23:15:36
Ja caly czas obstawiam za wprowadzeniem funkcji praca. Nie jest to przeciez skomplikowane, a ulatwiloby zycie. Proponuje zarobek np. 1000 z這ta za godzine. Wybiera sie przedzial czasowy w jakim chcemy pracowac ( 1 - 12 h ), w tym czasie mozemy byc atakowani i musimy byc w miescie, ale sami nie mozemy atakowac. Pozwalaloby to uwazam na latwiejszy rozwoj ( zwlaszcza ze gildie maja spooooooro kosztowac )

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

26.03.2006 20:43:19
Kossy, pomys zer積i皻y jak w bite fight

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

26.03.2006 20:43:50
Sporo tych pomys堯w jest zer積i皻ych z bitefight albo z ogame albo z WoDa

 

Kossy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

26.03.2006 20:45:08
tak, ale jest to akurat dobry pomys IMO. Czemu nie importowa pozytywnych rzeczy ?

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

27.03.2006 17:10:01
wyszukiwarka towar闚 ccrpg ... temat jest na forum :)
NOWE ITEMY/BRONIE/TARCZE/ZBROJE !!

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

28.03.2006 16:00:35
w sali treningowej boty dle graczy o wy窺zych levelach :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

29.03.2006 21:26:27
ja proponuj 瞠by do regulaminu wstawi zakaz wyra瘸nia w shoutboxie ch璚i kupienia czego (bo jest egzekwowany a nie ma go w regulaminie..) i ustali kary za 豉manie punkt闚 regulaminu.. np. za reklamowanie towaru 20% kasy, za "kupi bulw" 15% itd itp.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

01.04.2006 21:11:30
ka盥y klan powinien mie sw鎩 herb! Jak wam sie ten pomys podoba ??

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

02.04.2006 12:05:02
herb !! bardzo !! pomys genialny !! :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

02.04.2006 14:48:07
albo zamiast herbu to jaks flage taka propozycja od FF wychodzi

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |16| 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00054 sekundy, 0.25568 MB