Autor |
Tre¶æ |
Nowe mo¿liwo¶ci |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
16.03.2006 21:55:14 mozna by do sklepu klanowego wprowadziæ jakie¶ dodatk i(dodaje wszystkim cz³onkom klanu) np.
powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny oblê¿nicze (+5 do si³y)
namiot medyka ( o 50 wiêksze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do piniêdzy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si³y i zrêcznosci)
|
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
17.03.2006 12:58:55 tygodniowo 20k troche ma³o mo¿e 20k dziennie lub co dwa dni? |
|
grzechol
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
18.03.2006 17:20:37 powinien byæ parlament ... nale¿eli by do niego wybrani albo od jakiego¶ levelu ( np. od 45lev. ) g³osowali by nad sprawami finansowymi nowymi mo¿liwo¶ciami itd. kwestia do dopracowania ... |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
18.03.2006 21:33:35 Ja mam pomys³ na bunt- Gracze wystêpuj± przeciwko w³adcom karmazynu. Gracz o najwy¿szym lvl który przyst±pi do rewolucji jest jej przywódc±. On mówi kiedy zaczynamy. Ka¿dy gracz, po kolei walczy z jakim¶ wrogiem. Po wygranej rewolucji dostajemy kupe kapuchy, itemy itp. potem dopiero za tydzieñ mo¿na przyst±piæ do nowego buntu. Dobre? |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
19.03.2006 07:39:33 w trakcie przegl±dania profilu jakiego¶ gracza, który jest cz³onkiem klanu, nazwa tego klanu powinna byæ (IMO) jednocze¶nie linkiem do strony klanu.
Powód : pomykanie miêdzy zak³adkami w trakcie gdy chcemy sprawdziæ klan jest do¶æ uci±¿liwe :) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
20.03.2006 10:21:08 a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :] |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
21.03.2006 12:15:20 dok³adnie zeby w dziale ch³opcy do bicia obok ludzi by³y flagi klanowe albo chociaz skrót klanu tak jak na liscie ludzi |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
21.03.2006 12:42:33 Ja bym dal skle z rzeczam iunikatopwymi ale byly by one drozsze niz normalnie kosztuja z sklepie ;) moja propo |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
25.03.2006 13:09:38 JA CHCE W KONCU WALKI KLANOWE !!!!
Mogloby tez byc tek, ze wykupiona nieruchomosc nie bedzie mozna przebic i kupic- lepiej zeby ich bylo po prostu wiecej |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
25.03.2006 14:50:53 Walki klanowe beda ;) Zdradze nawet ze podobne do eksploracji tak ogolnie mowiac ... |
|
Kossy
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 4 |
25.03.2006 23:15:36 Ja caly czas obstawiam za wprowadzeniem funkcji praca. Nie jest to przeciez skomplikowane, a ulatwiloby zycie. Proponuje zarobek np. 1000 z³ota za godzine. Wybiera sie przedzial czasowy w jakim chcemy pracowac ( 1 - 12 h ), w tym czasie mozemy byc atakowani i musimy byc w miescie, ale sami nie mozemy atakowac. Pozwalaloby to uwazam na latwiejszy rozwoj ( zwlaszcza ze gildie maja spooooooro kosztowac ) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 4 |
26.03.2006 20:43:19 Kossy, pomys³ zer¿niêty jak w bite fight |
|
Andre
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 28 |
26.03.2006 20:43:50 Sporo tych pomys³ów jest zer¿niêtych z bitefight albo z ogame albo z WoDa |
|
Kossy
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 4 |
26.03.2006 20:45:08 tak, ale jest to akurat dobry pomys³ IMO. Czemu nie importowaæ pozytywnych rzeczy ? |
|
grzechol
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
27.03.2006 17:10:01 wyszukiwarka towarów ccrpg ... temat jest na forum :)
NOWE ITEMY/BRONIE/TARCZE/ZBROJE !! |
|
grzechol
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
28.03.2006 16:00:35 w sali treningowej boty dle graczy o wy¿szych levelach :) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
29.03.2006 21:26:27 ja proponujê ¿eby do regulaminu wstawiæ zakaz wyra¿ania w shoutboxie chêci kupienia czego¶ (bo jest egzekwowany a nie ma go w regulaminie..) i ustaliæ kary za ³amanie punktów regulaminu.. np. za reklamowanie towaru 20% kasy, za "kupiê bulwê" 15% itd itp. |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
01.04.2006 21:11:30 ka¿dy klan powinien mieæ swój herb! Jak wam sie ten pomys³ podoba ?? |
|
grzechol
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
02.04.2006 12:05:02 herb !! bardzo !! pomys³ genialny !! :)
|
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 63 |
02.04.2006 14:48:07 albo zamiast herbu to jaks flage taka propozycja od FF wychodzi |
|