Autor |
Treść |
Nowe możliwości |
|
Erohoz
ranga: moderator
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
20.07.2006 23:44:17 1 zrobic gildie podróżników w której można by kupic sobie wyspe oszywiście cena wyspy to 500zlota za km2 i możnało by kupic tylko jedną wyspe na 6h
2 możliwosc sprzedaży znalezionej wyspy razem z budynkami na niej |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
23.07.2006 12:14:50 push upek popieram erohoz też :D kalex przydatne ale od tego są butiki
sven rożne zależne od kosztów i czasu :D |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
23.07.2006 13:15:18 dodac w statystyce klanów łączną ilość xp i zrobić 10 najlepszych miejsc w kazdej kategori bo 3 to zdecydowanie za mało
|
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 10:03:45 płacenie pół na pół kredyty kasa tzn. kąsacz u zenka kosztuje 500k to można zapłacić 20 kr i 250k bo często sie zdarza żę ktoś potrzebuje 500k a ma 30 kr i 400k...... |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 10:20:59 QUESTY!!! DUZO FAJNYCH QUESTóW!!!!
|
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 10:27:23 Questów raczej nie będzie. Admini idą w kierunku rozbudowy wysp. Gdyby zrobili teraz questy zrodziłoby to niejako 2 gry w 1. Taki dziwny mix. Jedni gracze bawiliby się w wysepki, inni eksplorowaliby out world i bawili w poszukiwaczy przygód. Coś mi się wydaje że brakuje adminom konsekwencji jaką grę chcieliby z ccrpg zrobić :) |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 11:07:01 gdzie tam huxlej za krótko grasz aby sie wypowiadać |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 12:47:24 skoro tak mówisz to musi tak być :) |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 14:22:55 No z wuestami to był by niezły pomysł ;]i tak juz jaby sa 2 gry... 1 w stylu rozwijaj postac i tłucz sie z innymi i 2 - rozbuduj, wyprodukuj, sprzedaj, wychoduj, zaatakuj innych... jaku 2 w 1. RPG + strategia ;] |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 14:57:30 admini mają wszedzie raje poza zmniejszaniem odsetek XD questy? to coś podobnego do strażników ale jeszcze przedmioty poprostu dajcie więcej strażników i trudniejszy dostęp do nich XP to będą takie niby questy |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 15:07:25 Po zabiciu strażnika mógłby wyrzucać jakiś losowy przedmiot, którego nie można nigdzie znaleźć, np 3 przedmioty przydzielane do jednego strażnika, z czego gracz otrzymywałby jeden losowy :) |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
25.08.2006 15:40:01 ale przedmioty o równej wartości broń tarcza i armor a najlepszy dawał by itemy |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
28.08.2006 12:44:17 przydałbysioe zegarek z sekundami na innej grze on-line jest coś takiego i to pomaga bo wiesz ile jeszcze do końca transferu a w cc by było do pełnej pólnocy itp. |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
29.08.2006 01:51:20 żeby zarabianie złota (bez wydawania prawdziej kasy na sms itp)nie było take trudne.np.za zwyciężenie pojedynku dostawało się więcej złota |
|
Raguel
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 16 |
05.09.2006 10:35:55 rozwijac wyspy, i świat. powiekszyc, lub zmienic obciachowa mapke karmazynu Styks przynajmniej jak to sie mowi ma"rece i nogi"
Dlaczego? bo eksploracja nic nie daje. Same badziewie. Kiedys tak nie bylo. i dzieki temu topowi gracze sa tacy mocni, a nowym trudniej ich dogonic. ale nie o to chodzi. tylko o to by eksploacja tez dawala szanse rozwoju. zaskakiwala ciekawymi odkryciami i znaleziskami. zeby bylo wiecej bosow. bo dalej jest tylko 2. i mam dosc zabijania szczurow i zaskroncow! nawet na bagnach i pustkowiach. mumia zdarza sie od swieta. nie mowiac juz, ze najbardziej wartosciowy przedmiot jaki znalazlem to gwozdziec :/ |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
05.09.2006 15:20:57 no zwiększyć 2 x ilość kasy za walke i więcej stworków |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
05.09.2006 16:28:41 Naprzykład na wyspach można byłoby stworzyć piekarnie i można by było tam tworzyć kanapka 5 razy dziennie kawa 4 razy dziennie ser 3 razy dziennie chleb 2 razy dziennie homar 1 razy dziennie |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 15:27:19 Raquel - święte słowa! Tak aby każdy komunikat na eksploracji był unikatowy a szansa na to aby się powtórzył była nikła. Świat powinien ciągle zaskakiwać eksplorującego a nie "rawo- chochlik, lewo-skowyt wilka, góra-znalazłem ostrze, dół- znów chochlik"
wyspy 98% graczy nie interesują bo ich nie posiadają więc dla mnie jak i wielu innych mogłyby nie istnieć. |
|
ranga:
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 16:06:37 Huxley , unikatowy komunikat ZAWSZE -> nie możliwe Skąd by się miały te komunikaty brać ?? Musi jakiś admin z wyobraźnią siąś na dłuzej i powpisywac rozne kominkaty do bazy .. |
|
alex456
ranga: Gracz
Świat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
08.09.2006 16:19:37 tańsze wyspy bo teraz to na wyspe trza włożyć conajmniej 1,5 mln aby zacząć zarabiać :| komunikatów więcej? po co itak nikt nie czyta a admini pewnie dadzą spotykasz spamera po drodze tak ci nagadał że sie przewróciłeś (tracisz 20000000mln xp) |
|