Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |24| 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

19.06.2006 11:14:19
Wyspy klanowe to dobry pomys³. Alex to by siê równie¿ obni¿y³o cene sprzeda¿y ka¿dego itemu do 1k i ju¿

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

22.06.2006 11:59:06
ja mam pomysl jak jest swiatynia to daje sie kase i cos sie dostaje,a ja bym zrobil ze mozna by dawac pr np jeden pr to 1k i zamiast kasy dawalo by sie pr i by tak samo dzialalo co wy nato??

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

22.06.2006 12:00:47
ja mam pomysl jak jest swiatynia to daje sie kase i cos sie dostaje,a ja bym zrobil ze mozna by dawac pr np jeden pr to 1k i zamiast kasy dawalo by sie pr i by tak samo dzialalo co wy nato??

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

22.06.2006 13:00:30
bajtek przeciw

 

Andre

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

22.06.2006 14:01:03
móg³by¶ daæ wtedy max 40k (no bo 40pr). Za 40k siê nie dostaje nic tudzie¿ dostaje siê kopa w dupê

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

22.06.2006 21:16:29
ale niemusi pr kosztowac 1k tylko wiecej

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

25.06.2006 15:27:41
a ja popieram bobka, dawno bo dawno ale pisal o rozszerzeniu mapy. dlaczego otwieracie nowy swiat zamiast rozwijac stary? jak w innych rpgach? styks umiescic na poludnie od karmazynu jako nowy kontynent do eksploracji z drugim miastem jako baza dla graczy. a kiedys np. trzeci kontynent na polnocy, lodowy, cos na wzor kultury nordyckiej. i mozliwosc zakladania przez klany siedzib na mapie, zamkow czy czegos w tym stylu, to by sie wiazalo z kupnem ziemi etc.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

25.06.2006 19:33:52
ja mam pomysl zeby takie temat po ponad 200 odpowiedzi podzielic - no chyba ze macie nielimitowane lacza :)

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

25.06.2006 20:30:25
ja mam nielimitowane :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

26.06.2006 08:35:31
raguel popieram

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 21:26:00
1. Zmiana Gwiazdy Smierci na cos w stulu fantazy, Bastion itp.
2. Jak ktos pisal, wiecej do kupienia w sklepie klanowym, ktore dawalyby inne bonusy graczom.
3. Oczywiscie wiecej broni i itemow i ich wieksza roznorodnosc,
4. Bardzo madre bylo tez zniesienie lvl broni i reszty sprzetu, tylko wykorzystanie ich z mniejsza skutecznoscia.
5. Mozliwosc walki 2 bronmi. lub tarcza i bronia (4 umiejetnosc - 2 bronie lub wykorzystanie tarczy, co za tym idzie czesciej parowanie ciosow (ale to jest sredni pomysl wedlug mnie)
6. Pisano tez o bóstwach, egipskich i greckich, a ja chce nordyckie ;) wyznawana religia tez by dawala jakies bonusy, np. madrzy bogowie greccy wplywaliby na inteligencje, nordyccy na sile, rzymscy na zrecznosc, ewentualnie bóstwa indyjskie na witalnosc (jin-jang ) i mozliwosc awansu w hierarchi swojej religii
7. wedlug mnie rozwoj swiata, wielkosc, ale to jest obiecane (erohoz pisal w innym temacie) nowe miejsca i system eksploracji mapy. Bo to najwazniejsze.
8. Nowe potwory.
9. Questy, a moze kiedys zadania dla calych klanow (to by bylo cos)
10. Wiem, ze to duzo i kazdy ma jakies pomysly, lepsze i gorsze, ale ja moge czekac, ewentualnie pomoc, bo sie zakochalem w tym swiecie. I jak dlugo bedzie istnial i sie rozwiajal tak dlugo tu zostane. Dlatego trzymajmy kciuki za adminow i tworcow ;) powodzenia

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 21:33:07
Znow ja ;)
11. Karawana do przemieszczania sie po mapie: to juz bylo. Ale szerzej opisze (wene mam dzis chyba) No wiec kilka miasteczek pomiedzy ktorymi by sie odbywala komunikacja albo klasztorow gdzie mnisi za pomoca magi i za oplata przemieszczaliby graczy. No i takie miejscowki dostepne w bezpiecznych miejscach ( no na karmazym lub inne za...pomniane miejsca trzeba jednak dojsc )

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

26.06.2006 22:06:46
i jeszcze jeden i jeszcze raz ;)
12. To juz tez bylo. Ale dokladniej. Potworki, niekoniecznie do walk i treningu. Ale raczej w charakterze wierzchowca. Dawalyby bonusy do podrozy po mapie. W zaleznosci od stworzenia. Bo byloby kilka. Np. dla poczatkujacych Rumak Bojowy i jakis niewielki bonus w walce (ewentualnie), pozniej Wilk, Pantera. Moze Wielblad na innym kontynencie, Gryf i najtrudniejszy do oswojenia Smok.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

27.06.2006 21:55:43
jak znajde chwile postaram sie dostarczyc adminowi nowe zbroje/bronie. plus chcialabym, aby wprowadzono podzial broni wzgledem rasy. dla orkow bylyby dostepne np tylko topory, dla elfow luki i lekikie miecze, dla ludzi miecze ciezkie, wtedy rowniez oczywiscie zroznicowanie jesli idzie o sile broni, bo jak na razie najslilniejszy topor to ten szczerbaty, do dupy nawet na 1 lvl. pewne atrybuty zwiazane z rasa- np ork- ocieazaly lecz silny- plus do sily, czlowiek- plus do iinta, elf- do zrecznosci.


:)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

04.07.2006 12:05:42
wyrównaæ zdolno¶ci do poziomu wojownika (2 poziom wojownika daje +10% a maga/mnicha tylko 5%)wiêcej akcji

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

04.07.2006 20:23:54
popieram moyre !
PRACA I ELIXIRY !!!!!!!!

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.07.2006 08:15:51
no praca i rozbudowaæ elixiry.. ale najpierw wiêcej broni dac potem nowe rodzaje...

 

Raguel

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 16

07.07.2006 22:16:03
ej bron i elixiry to nie wszystko, choc kilka nowych blaszek i kijow by sie przydalo.
ale nikt nie skomentowal moich pomyslow :( why?

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.07.2006 19:27:08
popieram:login gracza linkiem do jego profilu ... i tak wszêdzie na boxie ogólnym, klanowym, w highsorce, na bazrze i WSZÊDZIE !!
CZAT NA BAZARZE
wiêcej itemów zbroji i "odzie¿y"
co¶ w stylu "interesu/firmy klanowej" np. karczma gdzie cz³onkowie klamu moga zregenerowac pr. (kazdemu czlonkowi przys³uguje taka sama liczna pr), fabryka produkaj±ca zbroje i broñ, mennica/kopalnia daj±ca z³oto do budrzetu klanowego itp
Nowe potwory (np. smoki), za które dostawa³o by siê jakie¶ rzeczy, pieni±dze, a nawet kredyty
mozna by do sklepu klanowego wprowadziæ jakie¶ dodatk i(dodaje wszystkim cz³onkom klanu) np.
powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny oblê¿nicze (+5 do si³y)
namiot medyka ( o 50 wiêksze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do piniêdzy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si³y i zrêcznosci)
w trakcie przegl±dania profilu jakiego¶ gracza, który jest cz³onkiem klanu, nazwa tego klanu powinna byæ ednocze¶nie linkiem do strony klanu.
Powód : pomykanie miêdzy zak³adkami w trakcie gdy chcemy sprawdziæ klan jest do¶æ uci±¿liwe :)
a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :]
dalej juz nie szukam

Admin, Arnold Layne VeXoriuS

15.03.2006 16:17:21
4. nowe sklepy dla "wybranych " np. sklep dzle "sir", sklep dla "rince" itd. - ten pomys³ mi siê podoba... ;) avatary s± w drodze, karczma równie¿

przeciw

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

08.07.2006 23:57:24
alex456--wszystkie twoje propozycje s± wpo¿o, tyle ¿e to wprowadzenie kolejnego rodzaju limitów na bronie, zbroje i itemy musia³oby byæ bardzo d³ugo wprowadzane i spowodowa³oby raczej rozra¿nienie wiêkszo¶æi graczy, ni¿ przychylno¶æ. pomys³ wg mnie do bani ;/

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |24| 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6347 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 4 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00059 sekundy, 0.25607 MB