Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.03.2006 22:27:11
mozna by wprowadzi jakie flagi klan闚 czy co takiego np ko這 ka盥ego imienia gracza kt鏎y ma klan by znaczek jego klanu CL robi by go w specjalnym edytorze kt鏎y by豚y na stronce.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 02:30:14
Proponuje zniesienie limitu lvl-owego, ale w zamian cos innego. Wezmy na przyklad narsila i przyjmijmy, ze walnie z sila 40. Zniesienie limitu polegaloby na tym, ze gracze z mniejszym doswiadczeniem (lvl-em) wykorzystywaliby w mniejszym % jego moc. Przykladowo: Narsil pelna moc mialby od 40 lvl-a, a gracz, ktory ma np. 30 lvl (75% z 40 lvl-a) uwywalby 75% jego mocy. Zakladamy, ze narsil uderzy z sila 40, to gracz zamiast 40 zada 75% z tego czyli 30 obrazen.

Nadaje ten pomysl, poniewaz uwazam za bezsensowne takie cos, ze gracz ma zbyt male doswiadczenie, zeby trzymac jakas bron, badz nosic jakas zbroje...

Tak samo byloby z odzieza (i tarczami po ich wejsciu w gre). Przykladowo wezmy lewiatana. (lvl:32, obrona: 50). Osoba z 16 lvl-em (50% pelnej obrony), majaca na sobie lewiatana, chroniona by byla obrona 25 (takze 50% max obrony).

Szczegoly moznaby bylo dopracowac... :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 02:34:32
1.przyda這 by si cos takiego jak s te tytu造 prnce itd. to zrobic ale tak ze wp豉ca sie kase do bud瞠tu klanu i kupuje sie dla ca貫go klanu obrazek przed nickiem, taki aby mo積a go bylo samemu wybra dal ca貫go klanu jednakowy, zapobiega這 by to klikaniu &#8222;zaatakuj&#8221; na cz這nk闚 w豉snego klanu przy szukaniu ch這pc闚 (dziewczyn) do bicia :]

2.podzia bazaru na kategorie: bro, tarcze, odzie, itemy, po篡wienie i sterydy ,

3.zmiana systemu aukcji: aukcja wystawiana z cen minimaln lub "kup teraz" i po wybraniu "kup teraz&#8221; oferta jest automatycznie akceptowana, lub po przekroczeniu ceny minimalnej aukcja by by豉 ygrywana przez osbe kt鏎a jako pierwsza przekroczy豉 cena minimaln(w tym systemie aukcji cena minimalna by by豉 nieewidoczna)(a ka盥y wie ile za dany przedmiot chce kasy, wi璚 nie wystawi czego z cena minimaln np. 100, gdy m闚i ze nie sprzeda poni瞠j 100k), lub je郵i nikt nie wybierze "kup teraz&#8221; to aukcja po tygodniu automatycznie jest wygrywana przez osobe kt鏎a z這篡豉 najwy窺z oferte, zaoszcz璠zi這 by to akcji typu "ukradli mi przedmioty z bazaru " :)i by這 by wygodniej

4.w profilu by mozna zrobi wyznawana religie(bustwo), i np przy przej軼iu do danego klanu by trzeba zmienic religie na wyznawana przez klan. (fajnie by by這 jakby by naprawde szeroki zakres tych bustw, w razie potrzeby moge pom鏂 w zrobieniu spisu tych bustw i religii )

5.jeszcze jedna sprawa, niekoniecznie potrzebna, ale zawsze jakie zabezpieczenie przed osukiwaniem: podawanie numeru pesel :D przy rejestracji, lub w przypadku zarejestrowanych graczy, przy pirwszym logowaniu po wprowadzeniu zmiany, numer pesel by豚y niewidoczny dla graczy, by豚y dost瘼ny tylko dla administrator闚 :), w przypadku "odany numer pesel zosta ju podany przez innego gracza" mozna do admin闚 wys陰 skana np dowodu osobistego lub innego dokumentu zabezpiecza這 by to przed multikontowcami (chocia cz窷ciowo)

6.w profilu mog豉 by by wy鈍ietlana data urodzin (na podstwie peselu), i by w newsach mo積a zrobi dzia "dzi urodziny obchodz gracze:....." :Dno i inni gracze by mogli sk豉da 篡czenia urodzinowe, ewenytualnie da jaki przezencik

7.w profilu by mog這 by napisane jakiej p販i jest dany gracz, bo czesem jak do kogo pisze wiadomo嗆 na pw to ne wiem czy z chopem czy kobitom romawiam

8.kasowanie wiadomo軼i wys陰nych !!!

9.hotel: gracz kt鏎y nie chce kupowa domu m鏬豚y op豉ca czynsz w hotelu, czynsz by豚y nieco wy窺zy ni czynsz za dom, i dawa by o kilka pr mniej ni dom, np. czynsz 16 k i dawa這 by punkt闚 50., za hotel by si p豉ci這 za kilka dni na prz鏚, z pewnym limitem, aby nie ucieka w ten spos鏏 przed poborc

10.link na stronie (obok high score) do statystyk kt鏎e s pod adresem http://ccrpg.pl/score.php

11.popieram to aby nick gracza by linkiem do jego profilu (wsz璠zie) (o ile to serwera nie zamuli)

12. doda nowe przedmioty, np. w piekarni by si r闚nie pojawia造 bu趾i itp., nowy item, kt鏎y by wyr闚nywa obra瞠nia broni, aby by造 sta貫, np. gdy bro ma 20 do 30 to by robi obra瞠nia 25 do 25, lub drugi item, naturalnie dro窺zy, kt鏎y by obra瞠nia podci庵a do maksymalnych obra瞠 broni, np. gdy by這 20 do 30 to by robi 30 do 30

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 05:22:57
13. i fajnie by by這 gdyby wszystkich kt鏎ych moge lac pokazywa這 na jednej stronie...... szczeg鏊nie to by by這 przydatne o p馧nocy....

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 07:56:50
Podoba mi si pomys xina, ale trzebaby go dopracowa, bo by這by to zawi貫 dla nowych Pozatym wtedy limity mogly by podskoczyc.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 10:16:32
1. Naprawi zr璚zno嗆
2. Naprawi map (oznaczenie ile gdzie PR si traci)
3. Avatary, ale takie kt鏎e s nasze, a nie z jakiej waszej galerii.
4. Wi璚ej nieruchomo軼i, i inny system ich nabywania (np. Nie ten 篡dowski dzisiejszy tylko p豉cimy i jest nasz dopuki sami go nie sprzedamy lub umowa nie wyga郾ie, czyli przy zakupie by鄉y wybierali na ile go chcemy i odpowiednio im d逝瞠j tym wi瘯sza cena)
5. Dom, kt鏎y ka盥y mo瞠 zbudowa, co oczyi軼ie kosztuje, ale dzieki kt鏎emu mo瞠my np. w nim spa i wtedy gdy jeste鄉y w mie軼ie nik nie mo瞠 nas zabi (nawet gdy jeste鄉y off-line) i w kt鏎ym mogliby鄉y przywr鏂i (z ile tam % szans) kilka PR.
6. To na co czekam od pocz徠ku ! Czyli wojny klanowe, czy walki grupowe, w kt鏎ych zbiera si ekipa i t逝cze si z drug grup (lub jednostk, ale to niespecjalnie;)
7. Uporz康kowanie praw i obowi您k闚 moderator闚 i admin闚. A tak瞠 odpowiednie traktowanie graczy!

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 13:09:10
Mog這 by by co takiego np. 瞠 co 1 godzine na stronce pokazuj sie 5 skrzynek ale poukrywane np.jak sie kliknie na 鈍i徠ynie to b璠zie schowana dzie skrzynka i jak sie na ni kliknie(sory 瞠 powtarzam kliknie)to wtedy dochodzi ci np.50k lub 瞠 b璠zie 5 skrzynek ale ru積e

1.Porozwalana skrzynka 5k
2.Stara skrzynia 10k
3.Odnowiona skrzynka z metalu 25k
4.Skrzynka ze z這ta 50k
5.Z這ta skrzynka ozdobiona diamentami 50k+np.10 kredyt闚

mog sie inne rzeczy trafia to od was zale篡ale by to pomog這 bo czasami ludzie maj ma這 kasy i nie maj jak zarobi

(a i te skrzynki to zale篡 od warto軼i jak s poukrywane np. 1 jest jako widoczna nawet a 5 to ju prawie nie do znalezienia

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 16:12:50
nowy item !! baaardzo drogi ... telefon- jak dostaniesz mute na boxie od jakiego modka to mo瞠sz wys豉c 3 wiadomo軼i zjadaj帷 telefon ;) prawda 瞠 dobre ??

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 16:17:01
bu貫czki dodaj 5 pkt ruchu i co godzine s w piekarni 3 takie bu趾i i kosztuja .... eeeee ...... 10k ;] wed逝g mnie to by by這 dobre ....

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:03:06
A kto by chcia to co napisa貫m :]?? albo nie co godzine bo by by這 dziwnie np. te skrzynki o 16 sie pokazywa造 瞠by u篡tkownicy nawet 15 letni mogli je zebra bo niestety niekt鏎zy nie mog siedzie do p馧nocy a od p馧nocy do po逝dnia ju wszystkie by zebrali

KRZ zgadzam sie z 8 :/

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:50:11
Moglaby byc opcja "kradziez" oczywiscie karalna- udana pruba owocowalaby jakims elementem wyposazenia ofiary lub jakims procentem od jego kasy.

KASOWANIE WIADOMOSCI WYSYLANYCH !!!!

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:52:52
Karczma klanowa- popieram !
Przydaloby sie tez zeby np. mixtury byly bardziej dostepne.

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 20:25:02
7. Uporz康kowanie praw i obowi您k闚 moderator闚 i admin闚. A tak瞠 odpowiednie traktowanie graczy!

tutaj jest w豉dza totalitarna
domki to wyspy
sztabki z這ta b璠 wtedy kiedy niektorzy oka膨 si stratni, czyli od 1 kwietnia

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 21:55:14
mozna by do sklepu klanowego wprowadzi jakie dodatk i(dodaje wszystkim cz這nkom klanu) np.

powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny obl篹nicze (+5 do si造)
namiot medyka ( o 50 wi瘯sze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do pini璠zy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si造 i zr璚znosci)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.03.2006 12:58:55
tygodniowo 20k troche ma這 mo瞠 20k dziennie lub co dwa dni?

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 17:20:37
powinien by parlament ... nale瞠li by do niego wybrani albo od jakiego levelu ( np. od 45lev. ) g這sowali by nad sprawami finansowymi nowymi mo磧iwo軼iami itd. kwestia do dopracowania ...

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 21:33:35
Ja mam pomys na bunt- Gracze wyst瘼uj przeciwko w豉dcom karmazynu. Gracz o najwy窺zym lvl kt鏎y przyst徙i do rewolucji jest jej przyw鏚c. On m闚i kiedy zaczynamy. Ka盥y gracz, po kolei walczy z jakim wrogiem. Po wygranej rewolucji dostajemy kupe kapuchy, itemy itp. potem dopiero za tydzie mo積a przyst徙i do nowego buntu. Dobre?

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

19.03.2006 07:39:33
w trakcie przegl康ania profilu jakiego gracza, kt鏎y jest cz這nkiem klanu, nazwa tego klanu powinna by (IMO) jednocze郾ie linkiem do strony klanu.
Pow鏚 : pomykanie mi璠zy zak豉dkami w trakcie gdy chcemy sprawdzi klan jest do嗆 uci捫liwe :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

20.03.2006 10:21:08
a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :]

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

21.03.2006 12:15:20
dok豉dnie zeby w dziale ch這pcy do bicia obok ludzi by造 flagi klanowe albo chociaz skr鏒 klanu tak jak na liscie ludzi

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00045 sekundy, 0.25568 MB