Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |22| 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Nowe mo磧iwo軼i

 

malakandar

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

15.05.2006 14:47:27
TAk rozbudujcie sale treningow !

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

15.05.2006 15:14:02
Mo積a te zrobic co takiego 瞠 kupujesz psa w akcesoriach i jak go masz to na eksplor mo瞠sz przed walk podj帷 decyzje czy chcesz walczyc z wrogiem. Oczywi軼ie szansa 瞠 pies wykryje wroga wynosi 50%.

 

grzechol

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.05.2006 16:24:44
Erohoz dobre ;] podoba mi sie :)

 

Master_Blue_Water Tasuki

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

15.05.2006 16:31:22
tak sal rozbudujcie

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 08:56:10
dodajcie wczesne bronie do cc mia造by du篡 atak ale s豉b celno嗆

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:04:40
du.篡 atak a s豉ba celno嗆 jest do bani...lepiej bronie z du膨 celno軼i i du篡m atakiem

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:46:36
co za co to by by這 atak 60-64 cel 50 speed 1 level 35 np.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:49:33
lipne... Nieruszam broni z ma陰 celno軼i...

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 14:11:09
ale trafia豉 by zawsze co 2 raz a 50 % cel bo d逝go sie 豉duje.....

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.06.2006 23:34:27
Ja bym jeszcze doda mo磧iwo軼 dodawania komenta篡 do butik闚

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

06.06.2006 21:21:21
mam pomys w sklepie z broni,tarczamii zbrojam wprowadzi mo磧iwo嗆 zamuwienia danej 瞠czy zamuwienia b璠om spe軟iane co godzin ale nie wszystkie 瞠czy by造 by dost瘼ne admini by ustalili co da si zam闚 a co nie proponuj 瞠by z broni i zbroi by造 tylko klasa 1 2 3 a z tarcz : drewniana tarcza , punklerz , klocek, morgan,obro鎍a,hajtek

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 21:25:12
a mo瞠 poprostu trzeba by by這 d逝瞠j czeka (np narsil 2 tygodnie)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 22:05:55
dob瞠 alex

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 22:32:15
1. rozbudowa forum tzn edycja post闚 itd.
2. Szukanie wybranych item闚 na bazarze.
3. Bronie dw鏎czeczne tzn nosimy je bez tarczy, ale za to powinny nadrabia wi瘯szym atakiem.
4. Powi瘯szy ilo嗆 sp馧ek na gie責zie.
5. Zmodernizowa schowek.
6. Wprowadzenie pracy.
7. Robienie broni za surowce zbierane na explo...

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

07.06.2006 06:55:31
1.za
2.za ale mo瞠 wyszukiwarka nie u篡wanych 瞠czy (kto ma narsila w schowku to nam go znajduje i sie pytamy czy chce szprzeda)
3.za (pewnie jak widmo daje 24% mniejsze obra瞠nia to bro taka po陰czona mia豉by normalen +24%
4.wszystko jedno
5.m鎩 pomys najlepiej 2 jeden na leki 2 na reszte ale itak mamy teraz dobry schowek
6.za a pracafajnie by by這 jakby by豉 podobna do wysp i np co 10 leveli wi璚e zarabiasz dziennie
7.no fajnie by by這 dajemy 5 ostrzy i dostajemy kr鏊ewski miecz dajemy 2 lavy dostajemy zi dajemy lave pi豉ta i zi dostajemy narsila itd
8.zmiana systemu na max odsetki
1. level 500
2. 1k
3. 1,5k
4. 2 k
5. 2,5
6. 3k
7. 3,5k
itd.

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

07.06.2006 07:32:05
alex - a np. 60 level mia豚y 30k? POpieram :]

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

07.06.2006 18:28:13
tak 30k prosty system

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.06.2006 21:10:36
sklep alchemika [09.06.2006]
proponuje wprowadzic sklep w ktorym prowadzona bylaby sprzedaz roznych eliksirow ktore dawalyby rozne bonusy graczom np.:

- W鏚a - zwieksza sile o 10 kosztem 5 pkt inteligencji na okres... (czas lub liczba walk) bo agresor nam sie wlacza
- Eliksir Doswiadczenia - +1000 expa
- Eliksir Zdrowia - zwieksza max liczbe hp o 1-10
- Eliksir Mocy - zwieksza statsy o 15
- Tajemniczy Eliksir (rozne efekty jak pandora, ale mieszaloby ze statsami na stale)
-Eliksir Unikow - zwieksz uniki na czas jednej walki o 5

takich eliksirow moznacy opracowac duzo

ceny takich eliksirow mialyby oczywiscie odpowiednia cene (czytaj duza)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.06.2006 21:11:36

ikonki potworow i nowy sprzet [08.06.2006]
co myslicie o pomysle wprowadzenia malych ikonek potworow z ktorymi walczymy na eksplorze?? (na wzor tych ludkow z Gildii Walecznych) wg mnie bylby to ciekawy dodatek.

chcialoby sie aby byly jakies alternatywy przy wyborze broni lub pancerza na toznych levelach, bo jak dotad ustalony jest pewein schemat powielany przez niemalze wszystkich, bo innych mozliwosci nie ma.

stworzeniem ikonek broni i potworow mogliby sie nawet zajac gracze zeby nie meczyc adminow (ja sie zglaszam na ochotnika :) ) wysylane bylyby adminom a oni wybieraliby najlepsze.


pba powyzsze pomysly seta.

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

11.06.2006 01:22:07
Mma taki pomys. Mo積a by by這 zrobic osobny czat do handlu gdzie rozmawia這 by si tylko n atemat kupno-sprzeda

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo磧iwo軼i

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |22| 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00046 sekundy, 0.25568 MB