Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |22| 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

malakandar

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

15.05.2006 14:47:27
TAk rozbudujcie sale treningow± !

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

15.05.2006 15:14:02
Mo¿na te¿ zrobic co¶ takiego ¿e kupujesz psa w akcesoriach i jak go masz to na eksplor mo¿esz przed walk± podj±c decyzje czy chcesz walczyc z wrogiem. Oczywi¶cie szansa ¿e pies wykryje wroga wynosi 50%.

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.05.2006 16:24:44
Erohoz dobre ;] podoba mi sie :)

 

Master_Blue_Water Tasuki

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

15.05.2006 16:31:22
tak salê rozbudujcie

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 08:56:10
dodajcie wczesne bronie do cc mia³yby du¿y atak ale s³ab± celno¶æ

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:04:40
du.¿y atak a s³aba celno¶æ jest do bani...lepiej bronie z du¿± celno¶ci± i du¿ym atakiem

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:46:36
co¶ za co¶ to by by³o atak 60-64 cel 50 speed 1 level 35 np.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 10:49:33
lipne... Nieruszam broni z ma³± celno¶ci±...

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

27.05.2006 14:11:09
ale trafia³a by zawsze co 2 raz a 50 % cel bo d³ugo sie ³aduje.....

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.06.2006 23:34:27
Ja bym jeszcze doda³ mo¿liwo¶c dodawania komenta¿y do butików

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

06.06.2006 21:21:21
mam pomys³ w sklepie z broni±,tarczamii zbrojam wprowadziæ mo¿liwo¶æ zamuwienia danej ¿eczy zamuwienia bêdom spe³niane co godzinê ale nie wszystkie ¿eczy by³y by dostêpne admini by ustalili co da siê zamówæ a co nie proponujê ¿eby z broni i zbroi by³y tylko klasa 1 2 3 a z tarcz : drewniana tarcza , punklerz , klocek, morgan,obroñca,hajtek

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 21:25:12
a mo¿e poprostu trzeba by by³o d³u¿ej czekaæ (np narsil 2 tygodnie)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 22:05:55
dob¿e alex

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

06.06.2006 22:32:15
1. rozbudowa forum tzn edycja postów itd.
2. Szukanie wybranych itemów na bazarze.
3. Bronie dwórczeczne tzn nosimy je bez tarczy, ale za to powinny nadrabiaæ wiêkszym atakiem.
4. Powiêkszyæ ilo¶æ spó³ek na gie³dzie.
5. Zmodernizowaæ schowek.
6. Wprowadzenie pracy.
7. Robienie broni za surowce zbierane na explo...

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

07.06.2006 06:55:31
1.za
2.za ale mo¿e wyszukiwarka nie u¿ywanych ¿eczy (kto¶ ma narsila w schowku to nam go znajduje i sie pytamy czy chce szprzedaæ)
3.za (pewnie jak widmo daje 24% mniejsze obra¿enia to broñ taka po³±czona mia³aby normalen +24%
4.wszystko jedno
5.mój pomys³ najlepiej 2 jeden na leki 2 na reszte ale itak mamy teraz dobry schowek
6.za a pracafajnie by by³o jakby by³a podobna do wysp i np co 10 leveli wiêce zarabiasz dziennie
7.no fajnie by by³o dajemy 5 ostrzy i dostajemy królewski miecz dajemy 2 lavy dostajemy zi dajemy lave pi³ata i zi dostajemy narsila itd
8.zmiana systemu na max odsetki
1. level 500
2. 1k
3. 1,5k
4. 2 k
5. 2,5
6. 3k
7. 3,5k
itd.

 

Andre

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

07.06.2006 07:32:05
alex - a np. 60 level mia³by 30k? POpieram :]

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

07.06.2006 18:28:13
tak 30k prosty system

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.06.2006 21:10:36
sklep alchemika [09.06.2006]
proponuje wprowadzic sklep w ktorym prowadzona bylaby sprzedaz roznych eliksirow ktore dawalyby rozne bonusy graczom np.:

- Wóda - zwieksza sile o 10 kosztem 5 pkt inteligencji na okres... (czas lub liczba walk) bo agresor nam sie wlacza
- Eliksir Doswiadczenia - +1000 expa
- Eliksir Zdrowia - zwieksza max liczbe hp o 1-10
- Eliksir Mocy - zwieksza statsy o 15
- Tajemniczy Eliksir (rozne efekty jak pandora, ale mieszaloby ze statsami na stale)
-Eliksir Unikow - zwieksz uniki na czas jednej walki o 5

takich eliksirow moznacy opracowac duzo

ceny takich eliksirow mialyby oczywiscie odpowiednia cene (czytaj duza)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

09.06.2006 21:11:36

ikonki potworow i nowy sprzet [08.06.2006]
co myslicie o pomysle wprowadzenia malych ikonek potworow z ktorymi walczymy na eksplorze?? (na wzor tych ludkow z Gildii Walecznych) wg mnie bylby to ciekawy dodatek.

chcialoby sie aby byly jakies alternatywy przy wyborze broni lub pancerza na toznych levelach, bo jak dotad ustalony jest pewein schemat powielany przez niemalze wszystkich, bo innych mozliwosci nie ma.

stworzeniem ikonek broni i potworow mogliby sie nawet zajac gracze zeby nie meczyc adminow (ja sie zglaszam na ochotnika :) ) wysylane bylyby adminom a oni wybieraliby najlepsze.


pba powyzsze pomysly seta.

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

11.06.2006 01:22:07
Mma taki pomys³. Mo¿na by by³o zrobic osobny czat do handlu gdzie rozmawia³o by siê tylko n atemat kupno-sprzeda¿

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |22| 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6346 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0004 sekundy, 0.25532 MB