Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: 1 2 3 nastepna >>

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Autor

Tre嗆

Crimson Creation Quest System

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29


Czego brakuje cc? Fabu造, quest闚, zada, z這穎nych kombinacji zada. Ten post jest moj propozycj, kt鏎ej jednak sam nie jestem w stanie zreazlizowa. Hitec musi raz napisa co konstruktywnego i wi瘯szego ;]

Prezentuje ni瞠j koncept:

- Gracze nowi do 20 poziomu otrzymywa b璠 zaprogramowane, mniej wi璚ej z g鏎y za這穎ne, ale niekoniecznie wyst瘼uj帷e w sta貫j kolejno軼i questy
- Zadania b璠 mog造 polega na np. u鄉ierceniu okre郵onych stwor闚 na zlecenie dla fikcyjnych postaci w grze, kt鏎e zostan wprowadzone. Do tego dochodzi polowanie na graczy, konkretne przedmioty i docieranie do 軼i郵e okre郵onych miejsc.
- Powy瞠j 15 poziomu wszyscy gracze otrzymywa b璠 losowe zadania, kt鏎e b璠 mogli napotka podczas eksploracji, a dowiedzie si o nich wi璚ej w Karczmie, kt鏎a b璠zie nowym obiektem w grze.
- Zadaniami b璠zie si mo積a wymienia, odst徙ywa lub sprzedawa
- U fikcyjnych postaci b璠ziemy zdobywa szacunek lub go traci ( niekt鏎e questy b璠 na czas, wi璚 niezawsze b璠zie mo積a podo豉 z ich realizacj ).
- Fikcyjne postacie b璠 rankingowa造 graczy
- Oczywi軼ie wype軟ienie zadania b璠zie nios這 za sob korzy軼i maj徠kowe i w postaci punkt闚 do鈍iadczenia ( programowalne b璠 mia造 r闚nie questy o statpoiny, abilitypointy etc. :) )
- Zadania stan si kolejnym sposobem na zarobek (nie b璠ziemy w zwi您ku z tym ci望 odstek P).
- Zadania by mo瞠 b璠 w postaci zwoj闚, kt鏎e b璠zie mo積a otworzy je瞠li dysponuje si okre郵onym levem ( co upro軼i handel ). B璠zie to mia這 posta "Zw鎩 *nazwa_fikcyjnej_postaci* level: 32".

Zach璚am do dodawania pomys堯w. Oznajmiam r闚nie, 瞠 gdyby nie moja wymagaj帷a innego rozk豉du si i czasu sytuacja to by豚ym to pewnie napisa w ci庵u 2 tygodni. Jednak w moim punkcie m鎩 wk豉d mo瞠 by tutaj niewielki. Pok豉dam wi璚 nadziej w r瘯ach hiteca. Wierze, 瞠 on b璠zie m鏬 to zrealizowa. Je瞠li tak si nie stanie to ja nad tym prace b璠e m鏬 zacz望 nie wcze郾iej jak w czerwcu.

Z prespektywy czasu projekt wysp uwa瘸m za udany, 瘸逝je jednak, 瞠 to nie projekt quest闚 by rozwijany przez wakacje. Uwa瘸m jego wprowadzenie za kluczowe i nieodzowne w dalszym rozwoju ccrpg.

Pozdrawiam.

 

RiStA

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 2

04.10.2006 21:58:47
Ja bym proponowa co z innej beczki, a mianowicie mo磧iwo嗆 tworzenia w豉snej listy typu "friends" jak to jest zrobione w wiekszosci mmorpg'ach ;]

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

04.10.2006 22:03:59
RiStA a na co ona ja pami皻am kto jest mojim przyjacielem w grze

 

ranga:

安iat: Styks

Posty: 59

04.10.2006 22:05:15
dobry pomysl podoba mi sie tylko ja bym zrobil questy dla wszystkich takie same :) moze dla wyzszych lvl trudniejsza dla nizszych slabsze ale na tejh samej zasadzie

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2006 22:07:34
S逝chaj Vex ja co do sprzedawania i respectu bym sie nie zgadza mamy przeciez teraz plusy i to na to bedzie zwracane uwage .... ;) Takie jest moje zdania ale co do sprzedawanie questwo to do bani ;) jeszcze jedno Vex to moze byc nie wypa tak jak speed bo speed tak zadko dzia豉 ze pozal sie boze :D:D:D:D ;) nie jest jeszcze gotowe PW!!!!!!!! bo nie mozna usuwac zaznaczonych ;| i wogole tyle tego znalaz貫m ale to tylko szczego造 ;)P

Dobra Pozdrawiam ;)

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 12

04.10.2006 22:36:24
pomysl jest spoko wkoncu mozna by bylo pograc i ni zgadzam sie z lyzio ze nie mzna sprzedawac mi to odpowiada

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 12

04.10.2006 22:50:32
ja bym proponowal jeszcze wprowadzenie takiego czegos jak praca :)ze jak sie idzie do szkoly lub pracy(real) to bierzesz prace na 8 godzin za ktora pozniej bys dostawal wyplate:)

 

gladki

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 22:50:45
Hmmmm pomys nie jest z造, dlaczego nie. W sumie ka盥a nowo軼 w CCRPG si przyda, kazda kt鏎a o篡wi rozgrywk. Aczkolwiek s康ze i najpierw naprawcie obecne bugi i b喚dy, p騧niej zabierzcie si za innowacje!

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 22:51:27
podoba mi sie pomysl vexa i jestem za !!P

 

Xeon

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 23:11:55
pomys jest wporzo, gra bedzie bardziej urozmaicona i ciekawsza :)P

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

04.10.2006 23:23:42
good idea, jestem zdecydowanie za, a sprzedawanie quest闚 te mo瞠 by ciekawe, tylko mo瞠 na jakim osobnym bazarze albo np. w tej karcznie kt鏎a ma powsta...

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 23:35:26
powiem tyle
WRESZCIE!! questy to przecie podstawa RPG'闚
gratulacje pomys逝...
mam nadzieje 瞠 nie tylko za kase i exp, ale i za zajefajne itemki :D

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

05.10.2006 03:02:53
Quest闚 moim zdaniem "brakowa這" i brakuje.. Rewelacyjny pomys!
"Szacunek" to doskona貫 rozwi您anie. By豚y wymiernym okre郵eniem profesjonalizmu ("warygodno軼i") postaci podejmuj帷ej si Quest闚. Nie zgadzam si z tym, 瞠 obecnie funkcjonuj帷e " plusy " to to samo. " Plusy " (czego dowodzi praktyka) mo積a niestety "kupowa" i do tego nie maj najmniejszego zwi您ku ze "skuteczno軼i" postaci w realizowaniu Quest闚.
Nie potrzeba nawet r騜nicowa Quest闚 na poziomy. Szacunek (a nie poziom!) m鏬豚y by kryterium s逝膨cym do podejmowania si kolejnych zada. Moim zdaniem to nawet LEPSZE kryterium ni poziomy do鈍iadczenia. W ko鎍u przecie bardzo silna posta mo瞠 r闚nie dobrze jak pocz徠kuj帷a podj望 si jakiego banalnego i "taniego" Zadania (ale mimo wysokiego poziomu mo瞠 nie mie mo磧iwo軼i rozpocz璚ia trudnego Quest'a je郵i nie zdoby豉 wcze郾iej wystarczaj帷o du穎 Szacunku). Podobnie z bardzo trudnymi Questami - je郵i 鈔ednio rozwini皻a posta, kt鏎a zyska豉 ju wystarczaj帷y Szacunek nie poradzi sobie z realizacj takiego Zadania - po prostu go nie uko鎍zy. Zmniejszy si wtedy "Szacunek" bo Zleceniodawca "zawi鏚 si" na postaci.
Ka盥y Quest (opr鏂z innych parametr闚 np. "Termin"/"Z這to"/"XP"/"Nagroda") m鏬豚y mie " Poziom Trudno軼 i" (minimalny poziom Szacunku, kt鏎y posta musi posiada 瞠by mog豉 podj望 si wykonania zadania) i "Warto嗆" czyli ilo嗆 punkt闚 Szacunku, kt鏎 mo瞠 zyska (lub straci).
Po znalezieniu/odczytaniu Zwoju posta musia豉by " potwierdzi " rozpocz璚ie Zadania u Zleceniodawcy (" Poziom Trudno軼i "). Zleceniodawca (np. w "Karczmie") zabiera Zw鎩 i posta rozpoczyna Quest.
...
Moim zdaniem : kapitalny pomys!!! Znacznie bardziej ni wyspy zwi瘯sza przyjemno嗆 z gry!

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.10.2006 07:58:08
popieram wszystko tylko to czy mo積a wype軟i quest zale瘸這 by i od lvl-u i od szacunku

 

Redzik

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

05.10.2006 11:24:39
Dobry pomys, ale jak powiedzia gladki, poprawa istniej帷ych problem闚 :o)
i zmniejszenie "olewania" Graczy (tzn. np mnie, miesi帷 prosze Ci by mi zobaczy b陰d, bug, zwie jak zwie, z rozbudow pracowni na mej wyspie i nic :))
Reszt powiedzieli ju moi poprzednicy dobra rzecz.
a wyspy to w 30% udany pomys, poniewa s zbyt wielkie trudno軼i w ich rozbudowie, a jedynie z tego co zauwa篡貫m wyspy by造 na topie, jak mariob, Borusia i ja toczyli跆my wojny, wcze郾iej Erohoz i inni, a potem jako si to sko鎍zy這, ja si doprosi nie mog czemu nie mog zbudowa pracowni, a inni j mog.
Wi璚 po raz kolejny prosz Ci zobacz jakim cudem nie mog zbudowa pracowni, a inni mog ? bo tego nie rozumi ...
Pozdrawiam Quest`y dobry pomys .. czekamy :o)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

05.10.2006 12:19:17
alex456 : wydaje si, 瞠 Szacunek na odpowiednim poziomie w 100% wystarczy do podj璚ia si nowego Questa.
Moim zdaniem wszystkie Questy powinny by dost瘼ne dla wszystkich graczy niezale積ie od poziomu. My郵, 瞠 nie ma sensu "mno篡" kryteri闚 tym bardziej, 瞠 poziomy postaci zwi您ane s "automatycznie" ze skuteczno軼i postaci w walce wi璚 wykonanie trudniejszego Questa b璠zie w praktyce sprawia wi璚ej k這potu s豉bszym graczom.

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 13:19:36
laszlo22 poszukaj skarb闚 na eksplor na tym mo積a ca趾iem nie幢e zarobic :)

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 13:20:59
Glorm popieram brak limitu lvl dla zada a i jeszcze jedno jak by VeX potrzebowa pomocy w wymy郵aniu quest闚 to zg豉szam si na ochoptnika

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 14:16:15
Jestem bardzo za, ale mam kilka uwag:
Szacunek - zupe軟ie zb璠ny kolejny wska幡ik. Moim zdaniem nie ma sensu bardziej miesza, ni to jest potrzebne. A w豉軼iwie w jaki spos鏏 mia豚y ten wska幡ik spada, skoro mo積a sprzeda zadanie?
Sprzeda zada - w sumie te mi si nie podoba. Wydaje mi si, 瞠 takie rozwi您anie zabija ducha rpg zamieniaj帷 go w gr handlow. Lepiej je郵i osoba posiadaj帷a quest b璠zie si tego trzyma, cho熲y musia豉 nabi jeszcze 20 poziom闚, aby go wykona. B璠zie to stanowi這 dodatkow motywacj do dalszej gry, a postaci zyskaj (szcz徠kow ale) histori. B璠 si mi璠zy sob r騜ni.
Questy na czas - jako 瞠 zawsze si sp騧niam, jestem przeciw. Lepiej niech ka盥y wykonuje te questy w swoim tempie. Poza tym jest jeszcze rzeczywisty 鈍iat i nie wszyscy maj czas siedzie codziennie przed kompem.
Unikalne itemki - takie przedmioty, kt鏎e wyst瘼uj tylko w danym que軼ie. Sprawia這 by to wielk radoch.
polowanie na graczy - mam wra瞠nie, 瞠 to nie najlepszy pomys. Mo積a by si wtedy dawa zabi, aby nast瘼nie podzieli nagrod.
losowo嗆 quest闚 - jak najwi瘯sza i co miesi帷 ze dwa nowe :) Dla graczy nowych questy "wrodzone" r闚nie powinny by losowe, inaczej na danym lvl wszyscy b璠 mie te same przedmioty po wykonaniu tych samych quest闚.
Takie "wrodzone" questy - to szansa, aby napisa jaki kr鏒ki 篡ciorys postaci. Np. "Twoj wiosk spalili naje寮嬈y pod wodz XXX, od tej pory pa豉sz 膨dz zemsty". Po wykonaniu questa opis powinien ulega zmianie, ale nie znika.

Si rozp璠zi貫m, chyba wystarczy. Mi貫go kodowania :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 14:35:17
niewiem kto to pisal ale jestem za tym kto chcial zeby nie bylo wymaganego lvl tylko respect;D i zeby byly poziomy trudnosci czym wyzszy tym wiecej expa i trudniej

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

05.10.2006 15:56:01
Szacunek nieby豚y punktowany w profilu. Szacunek by豚y indywidualn spraw pomi璠zy ka盥ym dawaczem quest闚 (postaci fikcyjn), a graczem. Szacunek zdobywalibysmy tylko u tego dla kogo wykonalismy zadanie.

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: 1 2 3 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 4 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00074 sekundy, 0.25459 MB