Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 2 |3|

Autor

Tre嗆

Crimson Creation Quest System

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.10.2006 19:12:23
I jeszcze jedno. Aby poprawic komfort gry i aby gra stala sie jeszcze ciekawsza oraz lepsza i aby mozna by sie bylo bardziej cieszyc questami proponuje by zwiekszyc limt pr poprzez wprowadzenie apartamentu i willi .Pierwszy aby zwiekszal limit pr do 65 pr i czynsz -6500-7500 a drugi aby zwiekszyl pr do 75-80pr i aby kosztowal czynsz 8500-10000

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 29

06.10.2006 19:56:28
"mam nadzieje ze hit sie wezmie za to z ambicja i pasja"

Tak, zasi康zie przed klawiatur i brod z podniecenia opluje, tak bardzo zechce sprawi frajd graczom (nikogo nie chcia貫m urazi) :) Z tego co zauwa篡貫m to Vexorius odwala zdecydowan wi瘯szo嗆 roboty, co robi hitek - nie wiem. Je郵i ju to wiele czasu na to nie po鈍i璚i. Chyba 瞠 questy b璠 si wi您a造 z kupnem kod闚, w闚czas sp璠zi przy tym wiele bezsennych nocy.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.10.2006 20:00:16
Nie wiedzialem ze hit to az taki len z niego i takie sprawy go intersuja ale mozna liczyc ze moze w koncu cos sie w nim ruszy no coz z tego wynika ze lepiej liczyc na vexa ale apeluje
HIT WEZ SIE DO ROBOTY POKAZ ZE ZALEZY TOBIE NA GRACZACH !!!!

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

08.10.2006 14:21:22
Mam takie pytanie, czy te pierdo造 o komnacie cud闚 na explorze b璠 zwiazane z questami czy nie? xD

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

08.10.2006 22:50:39
A mo瞠 questy pojawia造by si na mapie podobnie do skarb闚, tylko stosunkowo rzadziej?

Oto moje propozycje na questy. Bazuj na prostych schematach typu: A ka瞠 p鎩嗆 do B i przynie嗆 C. Oce鎍ie sami.

1. Umiej皻no軼i nabyte
Pijany Mistrz trafi na zawirowanie pola grawitacyjnego i nie jest w stanie si podnie嗆. Z jego be趾otu wy豉wiasz s這wa "ielsi闚kie mi przyniesz... to nie poszaujesz... a jak niee <hik> to posz..poszaujesz"
Gdy gracz wraca z piersi闚k:
Pijany Mistrz toczy w豉郾ie nier闚n walk z Kacem Stulecia. Jego o郵izg貫 cielsko wydala z bulgotem zielone opary. Mistrz b璠zie zgubiony, je郵i mu nie pomo瞠sz.
Po wygranej walce ca趾iem trze德y Pijany Mistrz zwraca si do Ciebie: "A teraz daj si napi"
Za udzielon pomoc Mistrz uczy Ci UNIKU. Chyba, 瞠 posiadasz ju jak捷 nabyt umiej皻no嗆, wtedy udzielone wskaz闚ki pozwalaj zwi瘯szy j o 3 punkty.

2. Umiej皻no軼i magiczne
Na rozstaju dr鏬 spotykasz badacza staro篡tnych mit闚. Gdy opowiada Ci swoj histori, w jego oczach pojawiaj si iskierki szale雟twa. W swoich poszukiwaniach trafi na sekt czcicieli Wielkiego Przedwiecznego. Posiadaj oni figurk, na kt鏎ej twojemu rozm闚cy bardzo zale篡. Pr鏏owa j nawet ukra嗆, o ma這 nie przyp豉caj帷 tego 篡ciem. Teraz kulty軼i s bardziej czujni. Badacz prosi Ci, aby zdoby t figurk i przyni鏀 j. Zaznacza na twej mapie osad czcicieli i 篡czy Ci powodzenia na drog.
Gdy gracz trafia do osady:
Jeste 鈍iadkiem staro篡tnej ceremonii znanej tylko nielicznym . Nagie cia豉 kultyst闚 wij si w szalonych ruchach przypominaj帷ych, ni to taniec, ni to spazmy konaj帷ego. Pomi璠zy czcicielami zauwa瘸sz o速arz, a na nim ciemn figurk. Gdy zostajesz dostrze穎ny, b瑿ny milkn, a osadnicy otaczaj Ci w milczeniu. Musisz walczy.
Tu proponowa豚ym seri walk. Ze 3 razy okultysta, 2 razy wojownik plemienny i na ko鎍u najwy窺zy kap豉n. Po zwyci瞛twie:
Oto docierasz do o速arza. Z obrzydzeniem bierzesz w swoje r璚e figurk przedstawiaj帷 Wielkiego Przedwiecznego. Jest ciep豉. Pomarszczone cia這 i mackowate wyrostki wydaj si porusza. Masz ochot jak najszybciej si jej pozby.
U篡ta figurka zmniejsza o po這w inteligencj i zwi瘯sza dwukrotnie umiej皻no軼i magiczne.
Gdy gracz przyniesie figurk badaczowi:
Badacz mit闚 m闚i: "O tak! To jest to. Czy widzisz jaka moc od Niego bije? Dzi瘯uj Ci."
W zamian badacz uczy umiej皻no軼i OKALECZENIE. Je郵i posiadasz ju jak捷 magiczn umiej皻no嗆, udzielone wskaz闚ki pozwalaj zwi瘯szy j o 3 punkty.

3. Wyj徠kowy przedmiot
Przechodz帷 ko這 wielkiego drzewa us造sza貫: "Witaj podr騜niku". Zaskoczony, ju mia貫 zamiar pozdrowi drzewo. Na szcz窷cie, nim zrobi貫 z siebie idiot, spoj瘸貫 w g鏎, a tam znalaz貫 ma陰 chatk zbudowan w鈔鏚 konar闚. Z okna wystawa豉 g這wa starszego m篹czyzny. Ten odezwa si ponownie: "Nazywam si Szuszmagol i mam w posiadaniu bardzo pot篹n bro. Nic mi po niej nie przyjdzie, gdy jestem magiem, a miecze to nie moja dziedzina. Ch皻nie oddam j komu. Musz by jednak pewien, 瞠 osoba ta zas逝guje by nosi tak pot篹ne ostrze. Dam Ci m鎩 skarb, je郵i przejdziesz pomy郵nie trzy pr鏏y. Pierwsza z nich to pr鏏a wytrwa這軼i - id do Gienia Gbura i przynie mi s這ik 郵edzi."
U Gienia Gbura:
Trafiasz do chatki, w kt鏎ej Gienio Gbur marynuje swoje 郵edzie. Gruby m篹czyzna odzywa si do Ciebie w te s這wa: "Ah 郵edzi Ci si moich zachciewa? Dam je Tobie, ale pod warunkiem - przynie mi troch coli. O!"
Gdy gracz przynosi:
Gienio wypija przyniesiony nap鎩 i m闚i: Aha, dobre, dajno jeszcze... Co?! Nie masz wi璚ej? No to przynie. 疾gnam.
W sumie Gienio by zaspokoi pragnienie wymaga 3 puszek coli. A wtedy:
Gienio Gbur bierze ostatni 造k, po czym dono郾ie beka. U鄉iecha si usatysfakcjonowany, po czym bez s這wa wr璚za Ci s這ik 郵edzi.
奸edzie regeneruj 13 pr. Po zaniesieniu s這ika do Szuszmagola:
Szuszmagol schodzi z drzewa i m闚i: "ierwsza pr鏏a dobieg豉 ko鎍a. Nast瘼na - pr鏏a odwagi. Id i pokonaj 鈍istako豉ka. Mieszka o tu [x,y]"
Docierasz do nory 鈍istako豉ka. Ten, pogwizduj帷, zawija mi瘰o pokonanych przeciwnik闚 w sreberka i odk豉da na p馧eczk. Potem spogl康a na Ciebie najbardziej pos瘼nym 鈍istako豉czym spoj瞠niem. Oblizuje z palc闚 krew i atakuje.
Gdy gracz wraca do Szyszmagola:
Szuszmagol m闚i: "rzed tob ostatnia pr鏏a - pr鏏a serca". Po czym podchodzi do Ciebie i zagl康a w twoj dusz.
Je郵i gracz otrzyma od innych o 40% wi璚ej plus闚 ni minus闚, to wtedy:
Przeszed貫 pomy郵nie wszystkie trzy pr鏏y. Oto twoja nagroda, super wypasiona kosa : DuranDurandall.

Sory, je郵i zaj掖em niepotrzebnie du穎 miejsca.

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 29

09.10.2006 10:11:27
"Mam takie pytanie, czy te pierdo造 o komnacie cud闚 na explorze b璠 zwiazane z questami czy nie"

Wyja郾iam: nie, nie b璠 zwi您ane. Wszystkie wpisy z explore tworzy zixita, o Komnacie Cud闚 r闚nie, wi璚 je郵i admini nie pod豉pi pomys逝 i nic o tym nie stworz, to nic takiego nie b璠zie.

Swoj drog zar闚no ja, jak i zixita byli鄉y gotowi za absolutne free nadal pomaga przy grze. Zixita tworzy teksty na eksploracji, m鏬 r闚nie stworzy fabu喚 i opisy quest闚. Ja z kolei got闚 by貫m stworzy setki ikonek przedmiot闚, jak r闚nie nowych przeciwnik闚 na sali treningowej itp. M鏬豚ym tak瞠 podsun望 tw鏎com szereg nowych pomys堯w na udoskonalenie gry, a co najwa積iejsze na stworzenie prawdziwego Community (dzi瘯i kilku naprawd 鈍ietnm pomys這m)

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 29

09.10.2006 10:14:50
"trafi na sekt czcicieli Wielkiego Przedwiecznego"

kto tu si chyba Cthulhu za du穎 naczyta

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.10.2006 19:34:00
huxley wszystko豉dnie tylko za闚a 瞠 te admini nie maja teraz za wiele czasu aby z tym robic ale trzeba miec nadziej 瞠 znajd czas :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.10.2006 19:47:08
huxley to by這 pytanie retoryczne nie wyczu貫 ironii w mojej wypowiedzi?

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 59

09.10.2006 20:54:01
"nie wyczu貫 ironii w mojej wypowiedzi?"

NIe sahiel, raczej nie zauwa篡貫m u鄉iechu

Erohoz widzisz - ja rozumiem doskonale 瞠 admini nie mog po鈍i璚a 24h dziennie na gr i maj pas innych spraw na g這wie, dlatego oferowa貫m sw pomoc, dlatego te przes豉貫m Vexoriusowi ikonki. Nie oczekuj 瘸dnych profit闚 z tego tytu逝 jako 瞠 ju to nie gram. Rozda貫m sprz皻 oraz kas zupe軟ie obcym ludziom (陰czna warto嗆 sprz皻u+ kasy na 3 鈍iatach balansowa豉 w granicach 4-5kk) G這w mam pe軟御wi篹ych pomys堯w a 瞠 gra貫m ju naprawd w bardzo wiele rpg wiem czego oczekuj gracze i jakie pomys造 sprawdzi造 si w browser based rpg. Wiele z pomys堯w: jak system quest闚 i inne mo積a bez problemu wkomponowa w cc. Komunikat闚 na eksplo mog這by codziennie przybywa w ilo軼i 20-30. Niestety sta這 si jak sta這.

 

Regis

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 3

11.10.2006 07:35:29
Questy - podoba mi si ten pomysl, mozna zrobic polowe na czas, polowe bez ograniczenia czasowego,
Szacunek- niepotrzebny - level w zupelnosci wystarczy
ogolnie robic cos by te gre rozruszac - 2 bosow to za malo

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

11.10.2006 14:02:07
Nie wiem czy znajdziesz wielu kturzy bed w stanie rozwali maga z jeziora, czy "???"
my郵 ze qesty to pomys bardzo trafiony-gra b璠zie atrakcyjniejsza.

 

sir pathex

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

24.03.2008 17:52:56
wi璚ej stra積ik闚 i lepszych potwor闚, rzadze qesty, ale za to o wiele ciekawsze, bardziej zr騜nicowane i 豉twiejsze

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 2 |3|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6340 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 4 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0004 sekundy, 0.25536 MB