Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>

Autor

Tre嗆

Crimson Creation Quest System

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 29

05.10.2006 16:19:46
muj brachol pracuje pszy gierkach rpg i moge go poprosic zeby zrobil qesty, jak chcecie to piszcie na moje gg. wymysla on tesz ruzne dodatki do gierek wienc jak cos to piszcie albo dam wam jego gg

 

Andre

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 17:58:34
Popieram ide, przy czym pozwol sobie zauwa篡, i Vex totalnie osra pomys m鎩 o nazwie kodowej Lochy. E?

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 19:01:14
VeX: a czemu Szacunek zdobywany u r騜nych Zleceniodawc闚 nie mia豚y si "sumowa"? Owszem - mo積a u ka盥ego mie osobn "opini" i rozwija si "r闚nolegle" ale to chyba za du穎 (i nie do ko鎍a potrzebnie) komplikuje.. ?
Lewleo: nie wiem jakie za這瞠nia Quest闚 w szczeg馧ach ma Vex ale ja "intuicyjnie" widzia貫m to do嗆 prosto:

1. Znajdujesz lub kupujesz od kogo Questa (item: Zw鎩)
2. ten Quest jak ka盥e inne zadanie ma :
a/ " Poziom Trudno軼i" - pr鏬 SZACUNKU zgromadzonego przez posta we wcze郾iejszych prostszych Questach wymagany 瞠by Zleceniodawca "zechcia" powierzy jej trudniejsze zadanie;
b/ "Warto嗆" - ilo嗆 punkt闚 Szacunku, kt鏎 mo瞠 zyska (po udanym zako鎍zeniu Zadania) lub straci (je郵i podejmie si Zadania kt鏎e oka瞠 si za trudne i go nie wykona);
c/ "Z這to" - ilo嗆 z這ta, kt鏎e posta zarabia po udanym wykonaniu Zadania;
d/ "XP" - ilo嗆 punkt闚 do鈍iadczenia dla postaci po udanym zako鎍zeniu Questa (nie powinna moim zdaniem spada je郵i Zadanie si nie powiedzie);
f/ ew. "Termin" - do kiedy trzeba uko鎍zy zadanie (raczej w dniach ni w godzinach - zgadzam si z lewleo.. to nie "maraton" niekt鏎zy pracuj/ucz si itp.. ;] )
e/ ew. "Nagroda" - w niekt鏎ych Questach przedmiot (unikalny lub nie - w zale積osci od "Trudno軼i" Questa) kt鏎y posta otrzymuje dodatkowo po udanym zako鎍zeniu Zadania;
3. Je郵i chcesz wykona Questa a Tw鎩 "SZACUNEK" jest wy窺zy lub r闚ny "Trudno軼i" tego zadania - odwiedzasz "Karczm"/"Zleceniodawc" i podejmujesz si wykonania. Wtedy "Zw鎩" znika (nie mo瞠sz ju go sprzeda) a gracz robi swoje - wykonuje Questa
4. Je郵i nie chcesz wykona Questa (jest za 豉twy/za trudny/cokolwiek) mo瞠sz nie odwiedza "Zleceniodawcy" tylko:
a/ "Zw鎩" trzymasz w Schowku i czekasz a zdob璠ziesz wi璚ej "Szacunku"..
b/ oddajesz/sprzedajesz "Zw鎩" z Zadaniem komu innemu..
5. Ko鎍zysz Questa
a/ skutecznie -> dostajesz z這to/XP/ew. Nagrod i oczywi軼ie zyskujesz "Szacunek" ("Warto嗆" Questa)
b/ " prze...a貫 stary" ;] -> dostajesz... nic ;] i oczywi軼ie tracisz "Szacunek" ("Warto嗆" Questa)

.. VeX - jak to widzisz..?

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 28

05.10.2006 21:24:13
glorm ma racje
po co sobie utrudinia z szacunikem u ka盥ego zleceniodawcy inny, wg. mnie szacunek to co jak renoma
przecie stali bywalcy (je郵i dobrze pami皻am) karczmy na pewno wymieniaj si informacjami...
a to dodaje realizmu chyba... nie?

a z czasowych to mo瞠 jednak zrezygnujcie
i co z graczami na hi lvl??
jak questy wejd b璠 musieli robi banalnie 豉twe zanim dojd do tych s瘰ownych...
troche to zniech璚aj帷e...

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 21:43:59
dla mnie nie by這by w tym nic "zniech璚aj帷ego".. tak jak wszyscy tak wysokopoziomowe postacie musz te najpierw zyska sobie "opini".. W ko鎍u nikt w CC nie zrobi jeszcze nigdy 瘸dnego Questa.. ;)

 

toxyczny

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:35:44
ja chce questy :D przezajebisty pomysl!

 

toxyczny

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:39:16
i lista questow mogla by byc, ile wykonales ile nie czy cos.

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 22:46:22
o questach polegaj帷ych na zabijaniu stwor闚 oraz doj軼iu do "軼i郵e okre郵onego miejsca" a tak瞠 karczmie ju pisa貫m. Nie wspomina貫m jeno o reputacji/szacunku. Ciesz si 瞠 Vexorius chce zacz望 je robi.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:47:24
Glorm: nie podoba mi si takie podej軼ie do tematu quest闚. Powinny zawiera w sobie troch fabu造, ze dwa zdania z odrobin humoru. Rozumiem, 瞠 wed逝g Ciebie questy mia造by by same w sobie generowane losowo, albo sprowadzone do minimum. To uczyni這by je strasznie bezdusznym mechanizmem. Jeszcze raz powiem, 瞠 zamkni璚ie questa w formie zwoju powi瘯sza rynek, ale zabija cechy rpg, indywidualizm. Poniewa jednak handel questami nakr璚i wi璚ej os鏏 na kredyty spodziewam si takiego rozwi您ania przez admin闚 : \
... a mo瞠 tylko ja to tak widz i wcale nie mam racji : )

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:00:11
kto mia豚y dost瘼 do quest闚, jakby si je zdobywa這. Rozumiem 瞠 w karczmie ale mia造by by dost瘼ne dla ka盥ego i czy by造by limitowane? Pojawia造by si w karczmie na zasadzie akcesori闚 czyli kto pierwszy ten lepszy? Szybko wytworzy豉by si czo堯wka graczy z odpowiednio wysok "reputacj" kt鏎a zdominow豉by questowy rynek.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:07:28
huxley: Je郵i dobrze rozumiem, questy mia造by by znajdowane w trakcie eksploracji, a nast瘼nie przynoszone do karczmy w celu "odpalenia"

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:08:12
na moje oko system quest闚 z K.U.L.T.u by豚y tu idealnym wprost rozwi您aniem. Posiada on jednak jeden minus, potrzebni s ludzie chc帷y questy pisa, chyba 瞠 chcecie kr鏒kie historyjki z r闚nie kr鏒kimi cornerami.

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:13:37
lewleo: po co te zabiegi? Questy powinny by "obierane" w karczmie ale na rozs康nych zasadach umo磧iwiaj帷ych zabaw ka盥emu kto zechce. Je郵i kto gra w K.U.L.T dobrze wie o co mi chodzi. Tam system quest闚 jest idealny ale sporo os鏏 si nad nim nam璚zy這 a pom鏂 m鏬豚y w豉軼iwie ka盥y gracz z wyobra幡i. Potrzebne s tylko rozs康ne cornery i odpowiednia ilo嗆 forbears闚.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:16:59
Co do kultu, to ja wol KN, z niczym zwi您anym z rpg mi si to nie koja篡. Ale gdyby kto zaproponowa na przyk豉d mi pisanie quest闚, to bardzo ch皻nie :D

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:37:35
lewleo: nie to mia貫m na my郵i.
Wcale nie chcia豚ym 瞠by Questy sprowadzi do ikonki "zwoju" (click i koniec..) To co napisa貫m w ostatnim poscie to tylko propozycja "systemu" - taki skrajnie uproszczony zacz徠ek "algorytmu". W trakcie wykonywania samego Questa mo瞠 si przecie dzia cokolwiek.. Eksploracja, walki, polowania..
O "formie" i fabularnej tre軼i quest闚 wi璚ej napisa VeX otwieraj帷 temat: "Zadania b璠 mog造 polega na np. u鄉ierceniu okre郵onych stwor闚 na zlecenie dla fikcyjnych postaci w grze, kt鏎e zostan wprowadzone. Do tego dochodzi polowanie na graczy, konkretne przedmioty i docieranie do 軼i郵e okre郵onych miejsc..."
Jak dla mnie - brzmi super.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 07:30:49
a mo瞠 umo磧iwi graczom zlecanie quest闚 innym? takich prostych typu: znajd i dokop temu czy tamtemu... ?

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 13:16:45
cichykojot ja mysle ze na poczatek to zabardzo skomplikowane by bylo niech najpier zrobia podsate czyli questy i szacunek karczme itp.itd. (i nie ukrywajmy sie napewno beda jakies bugi kture bedzie trzeba naprawic i gdy wtedy questy beda idealnie zrobione i nie bedzie w nich zadnych buguw mozna zaczac jakies dodatki;D

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 13:19:15
jestem za glormem szacunek lepiej zeby byl ogulny

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 14:29:43
Jestem scepycznie nastawiony do pomysu karczmy, kilku bohater闚 niezale積ych i szacunku u nich. Ich istnienie zwi瘯szy schematyczno嗆 quest闚, w kt鏎ych b璠 musia造 powta瘸 si za ka盥ym razem te same elementy. Lepiej zachowa questy jak najbardziej niezale積e, pozostawiaj帷 sobie woln r瘯 do tworzenia fabu quest闚.

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 19:04:35
No nareszcie to o czym marzylem moze stac sie prawda brawo dla panow administratorow i mam nadzieje ze hit sie wezmie za to z ambicja i pasja.Questy sa bardzo wazna czesci takich gier jesli nie najwazniejsza.Ciesze sie ze jest to juz w wyzszej fazie planowania i mam nadzieje ze efekt tego bedze bardzo dobry.Dzieki Questom bedzie sie jeszcze lepij i przyjemniej gralo a wiem jak niektore wykonane questy moga przyniesc naprawde spora satysfakcjeJa osobiscie chcialbym zamiescic jak wg mnie powinien wygladac podzial questow.No wiec:
-Przejscie z punktu A do B zabicie jakiegos potwora badz odnalezienie jakiejs rzeczy tudziez rosliny badz zaginionego czlowieka i powrot do A
-Eskortowanie okreslonej osoby do wskazanego miejsca
-Odnalezienie kilku rzeczy jakiegos zaginionego artefaktu badz rzecz(np komplety poteznej zbroji) i jej zlozenie i oddanie osobie zlecajacej badz zatrzymanie tej rzecz
-Ochrona jakiejs wioski przed kilkoma fazami okreslonej sily potworami(zadanie moze byc wykonywane przez kilku graczy naraz)
-Eksplorowanie jakis ruin ,zamkow, podziemi wtedy pr moglby kosztowac od 0,05 do 0,15pr w celach podanych powyzej wtedy mozna by bylo zmienic widok mapy
-rozne prace wykonywane przez okreslony czas np sprzedanie npc-om wszystkich rzeczy danych przez zlecajacego quest itp prace moglyby one byc wykonywabne w okreslonym limicie czasowym

Na razie nie mam innych pomyslow moze to latwo powiedziec trudniej zrobic i moze nie wszystkie questy da sie wykonac do tej gry ale mam nadzieje ze niektore moje pomysly nie sa zle i sztampowe i chociaz aby jeden zostal wprowadzony do gry mam nadzieje ze pomoglem chociaz troche .JESLI POWTORZYLEM JAKIES POMYSLY TO Z GORY PRZEPRASZAM.

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00044 sekundy, 0.25499 MB