Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: 1 2 3 nastepna >>

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Autor

Tre¶æ

Crimson Creation Quest System

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29


Czego brakuje cc? Fabu³y, questów, zadañ, z³o¿onych kombinacji zadañ. Ten post jest moj± propozycj±, której jednak sam nie jestem w stanie zreazlizowaæ. Hitec musi raz napisaæ co¶ konstruktywnego i wiêkszego ;]

Prezentuje ni¿ej koncept:

- Gracze nowi do 20 poziomu otrzymywaæ bêd± zaprogramowane, mniej wiêcej z góry za³o¿one, ale niekoniecznie wystêpuj±ce w sta³ej kolejno¶ci questy
- Zadania bêd± mog³y polegaæ na np. u¶mierceniu okre¶lonych stworów na zlecenie dla fikcyjnych postaci w grze, które zostan± wprowadzone. Do tego dochodzi polowanie na graczy, konkretne przedmioty i docieranie do ¶ci¶le okre¶lonych miejsc.
- Powy¿ej 15 poziomu wszyscy gracze otrzymywaæ bêd± losowe zadania, które bêd± mogli napotkaæ podczas eksploracji, a dowiedzieæ siê o nich wiêcej w Karczmie, która bêdzie nowym obiektem w grze.
- Zadaniami bêdzie siê mo¿na wymieniaæ, odst±pywaæ lub sprzedawaæ
- U fikcyjnych postaci bêdziemy zdobywaæ szacunek lub go traciæ ( niektóre questy bêd± na czas, wiêc niezawsze bêdzie mo¿na podo³aæ z ich realizacj± ).
- Fikcyjne postacie bêd± rankingowa³y graczy
- Oczywi¶cie wype³nienie zadania bêdzie nios³o za sob± korzy¶ci maj±tkowe i w postaci punktów do¶wiadczenia ( programowalne bêd± mia³y równie¿ questy o statpoiny, abilitypointy etc. :) )
- Zadania stan± siê kolejnym sposobem na zarobek (nie bêdziemy w zwi±zku z tym ci±æ odstek P).
- Zadania byæ mo¿e bêd± w postaci zwojów, które bêdzie mo¿na otworzyæ je¿eli dysponuje siê okre¶lonym levem ( co upro¶ci handel ). Bêdzie to mia³o postaæ "Zwój *nazwa_fikcyjnej_postaci* level: 32".

Zachêcam do dodawania pomys³ów. Oznajmiam równie¿, ¿e gdyby nie moja wymagaj±ca innego rozk³adu si³ i czasu sytuacja to by³bym to pewnie napisa³ w ci±gu 2 tygodni. Jednak w moim punkcie mój wk³ad mo¿e byæ tutaj niewielki. Pok³adam wiêc nadziejê w rêkach hiteca. Wierze, ¿e on bêdzie móg³ to zrealizowaæ. Je¿eli tak siê nie stanie to ja nad tym prace bêde móg³ zacz±æ nie wcze¶niej jak w czerwcu.

Z prespektywy czasu projekt wysp uwa¿am za udany, ¿a³uje jednak, ¿e to nie projekt questów by³ rozwijany przez wakacje. Uwa¿am jego wprowadzenie za kluczowe i nieodzowne w dalszym rozwoju ccrpg.

Pozdrawiam.

 

RiStA

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 2

04.10.2006 21:58:47
Ja bym proponowa³ co¶ z innej beczki, a mianowicie mo¿liwo¶æ tworzenia w³asnej listy typu "friends" jak to jest zrobione w wiekszosci mmorpg'ach ;]

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

04.10.2006 22:03:59
RiStA a na co ona ja pamiêtam kto jest mojim przyjacielem w grze

 

ranga:

¦wiat: Styks

Posty: 59

04.10.2006 22:05:15
dobry pomysl podoba mi sie tylko ja bym zrobil questy dla wszystkich takie same :) moze dla wyzszych lvl trudniejsza dla nizszych slabsze ale na tejh samej zasadzie

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2006 22:07:34
S³uchaj Vex ja co do sprzedawania i respectu bym sie nie zgadza³ mamy przeciez teraz plusy i to na to bedzie zwracane uwage .... ;) Takie jest moje zdania ale co do sprzedawanie questwo to do bani ;) jeszcze jedno Vex to moze byc nie wypa³ tak jak speed bo speed tak zadko dzia³a ze pozal sie boze :D:D:D:D ;) nie jest jeszcze gotowe PW!!!!!!!! bo nie mozna usuwac zaznaczonych ;| i wogole tyle tego znalaz³em ale to tylko szczego³y ;)P

Dobra Pozdrawiam ;)

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 12

04.10.2006 22:36:24
pomysl jest spoko wkoncu mozna by bylo pograc i ni zgadzam sie z lyzio ze nie mzna sprzedawac mi to odpowiada

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 12

04.10.2006 22:50:32
ja bym proponowal jeszcze wprowadzenie takiego czegos jak praca :)ze jak sie idzie do szkoly lub pracy(real) to bierzesz prace na 8 godzin za ktora pozniej bys dostawal wyplate:)

 

gladki

ranga: Gracz

¦wiat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 22:50:45
Hmmmm pomys³ nie jest z³y, dlaczego nie. W sumie ka¿da nowo¶c w CCRPG siê przyda, kazda która o¿ywi rozgrywkê. Aczkolwiek s±dze i¿ najpierw naprawcie obecne bugi i b³êdy, pó¼niej zabierzcie siê za innowacje!

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 22:51:27
podoba mi sie pomysl vexa i jestem za !!P

 

Xeon

ranga: Gracz

¦wiat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 23:11:55
pomys³ jest wporzo, gra bedzie bardziej urozmaicona i ciekawsza :)P

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

04.10.2006 23:23:42
good idea, jestem zdecydowanie za, a sprzedawanie questów te¿ mo¿e byæ ciekawe, tylko mo¿e na jakim¶ osobnym bazarze albo np. w tej karcznie która ma powstaæ...

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 1

04.10.2006 23:35:26
powiem tyle
WRESZCIE!! questy to przecie¿ podstawa RPG'ów
gratulacje pomys³u...
mam nadzieje ¿e nie tylko za kase i exp, ale i za zajefajne itemki :D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

05.10.2006 03:02:53
Questów moim zdaniem "brakowa³o" i brakuje.. Rewelacyjny pomys³!
"Szacunek" to doskona³e rozwi±zanie. By³by wymiernym okre¶leniem profesjonalizmu ("warygodno¶ci") postaci podejmuj±cej siê Questów. Nie zgadzam siê z tym, ¿e obecnie funkcjonuj±ce " plusy " to to samo. " Plusy " (czego dowodzi praktyka) mo¿na niestety "kupowaæ" i do tego nie maj± najmniejszego zwi±zku ze "skuteczno¶ci±" postaci w realizowaniu Questów.
Nie potrzeba nawet ró¿nicowaæ Questów na poziomy. Szacunek (a nie poziom!) móg³by byæ kryterium s³u¿±cym do podejmowania siê kolejnych zadañ. Moim zdaniem to nawet LEPSZE kryterium ni¿ poziomy do¶wiadczenia. W koñcu przecie¿ bardzo silna postaæ mo¿e równie dobrze jak pocz±tkuj±ca podj±æ siê jakiego¶ banalnego i "taniego" Zadania (ale mimo wysokiego poziomu mo¿e nie mieæ mo¿liwo¶ci rozpoczêcia trudnego Quest'a je¶li nie zdoby³a wcze¶niej wystarczaj±co du¿o Szacunku). Podobnie z bardzo trudnymi Questami - je¶li ¶rednio rozwiniêta postaæ, która zyska³a ju¿ wystarczaj±cy Szacunek nie poradzi sobie z realizacj± takiego Zadania - po prostu go nie ukoñczy. Zmniejszy siê wtedy "Szacunek" bo Zleceniodawca "zawiód³ siê" na postaci.
Ka¿dy Quest (oprócz innych parametrów np. "Termin"/"Z³oto"/"XP"/"Nagroda") móg³by mieæ " Poziom Trudno¶c i" (minimalny poziom Szacunku, który postaæ musi posiadaæ ¿eby mog³a podj±æ siê wykonania zadania) i "Warto¶æ" czyli ilo¶æ punktów Szacunku, któr± mo¿e zyskaæ (lub straciæ).
Po znalezieniu/odczytaniu Zwoju postaæ musia³aby " potwierdziæ " rozpoczêcie Zadania u Zleceniodawcy (" Poziom Trudno¶ci "). Zleceniodawca (np. w "Karczmie") zabiera Zwój i postaæ rozpoczyna Quest.
...
Moim zdaniem : kapitalny pomys³!!! Znacznie bardziej ni¿ wyspy zwiêksza przyjemno¶æ z gry!

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

05.10.2006 07:58:08
popieram wszystko tylko to czy mo¿na wype³niæ quest zale¿a³o by i od lvl-u i od szacunku

 

Redzik

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

05.10.2006 11:24:39
Dobry pomys³, ale jak powiedzia³ gladki, poprawa istniej±cych problemów :o)
i zmniejszenie "olewania" Graczy (tzn. np mnie, miesi±c prosze Ciê by¶ mi zobaczy³ b³±d, bug, zwie jak zwie, z rozbudow± pracowni na mej wyspie i nic :))
Resztê powiedzieli ju¿ moi poprzednicy dobra rzecz.
a wyspy to w 30% udany pomys³, poniewa¿ s± zbyt wielkie trudno¶ci w ich rozbudowie, a jedynie z tego co zauwa¿y³em wyspy by³y na topie, jak mariob, Borusia i ja toczyli¶`my wojny, wcze¶niej Erohoz i inni, a potem jako¶ siê to skoñczy³o, ja siê doprosiæ nie mogê czemu nie mogê zbudowaæ pracowni, a inni j± mog±.
Wiêc po raz kolejny proszê Ciê zobacz jakim cudem nie mogê zbudowaæ pracowni, a inni mog± ? bo tego nie rozumiê ...
Pozdrawiam Quest`y dobry pomys³ .. czekamy :o)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 11

05.10.2006 12:19:17
alex456 : wydaje siê, ¿e Szacunek na odpowiednim poziomie w 100% wystarczy do podjêcia siê nowego Questa.
Moim zdaniem wszystkie Questy powinny byæ dostêpne dla wszystkich graczy niezale¿nie od poziomu. My¶lê, ¿e nie ma sensu "mno¿yæ" kryteriów tym bardziej, ¿e poziomy postaci zwi±zane s± "automatycznie" ze skuteczno¶ci± postaci w walce wiêc wykonanie trudniejszego Questa bêdzie w praktyce sprawiaæ wiêcej k³opotu s³abszym graczom.

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 13:19:36
laszlo22 poszukaj skarbów na eksplor na tym mo¿na ca³kiem nie¼le zarobic :)

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 13:20:59
Glorm popieram brak limitu lvl dla zadañ a i jeszcze jedno jak by VeX potrzebowa³ pomocy w wymy¶laniu questów to zg³aszam siê na ochoptnika

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 14:16:15
Jestem bardzo za, ale mam kilka uwag:
Szacunek - zupe³nie zbêdny kolejny wska¼nik. Moim zdaniem nie ma sensu bardziej mieszaæ, ni¿ to jest potrzebne. A w³a¶ciwie w jaki sposób mia³by ten wska¼nik spadaæ, skoro mo¿na sprzedaæ zadanie?
Sprzeda¿ zadañ - w sumie te¿ mi siê nie podoba. Wydaje mi siê, ¿e takie rozwi±zanie zabija ducha rpg zamieniaj±c go w grê handlow±. Lepiej je¶li osoba posiadaj±ca quest bêdzie siê tego trzymaæ, choæby musia³a nabiæ jeszcze 20 poziomów, aby go wykonaæ. Bêdzie to stanowi³o dodatkow± motywacjê do dalszej gry, a postaci zyskaj± (szcz±tkow± ale) historiê. Bêd± siê miêdzy sob± ró¿niæ.
Questy na czas - jako ¿e zawsze siê spó¼niam, jestem przeciw. Lepiej niech ka¿dy wykonuje te questy w swoim tempie. Poza tym jest jeszcze rzeczywisty ¶wiat i nie wszyscy maj± czas siedzieæ codziennie przed kompem.
Unikalne itemki - takie przedmioty, które wystêpuj± tylko w danym que¶cie. Sprawia³o by to wielk± radochê.
polowanie na graczy - mam wra¿enie, ¿e to nie najlepszy pomys³. Mo¿na by siê wtedy dawaæ zabiæ, aby nastêpnie podzieliæ nagrod±.
losowo¶æ questów - jak najwiêksza i co miesi±c ze dwa nowe :) Dla graczy nowych questy "wrodzone" równie¿ powinny byæ losowe, inaczej na danym lvl wszyscy bêd± mieæ te same przedmioty po wykonaniu tych samych questów.
Takie "wrodzone" questy - to szansa, aby napisaæ jaki¶ krótki ¿yciorys postaci. Np. "Twoj± wioskê spalili naje¼d¼cy pod wodz± XXX, od tej pory pa³asz ¿±dz± zemsty". Po wykonaniu questa opis powinien ulegaæ zmianie, ale nie znikaæ.

Siê rozpêdzi³em, chyba wystarczy. Mi³ego kodowania :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

05.10.2006 14:35:17
niewiem kto to pisal ale jestem za tym kto chcial zeby nie bylo wymaganego lvl tylko respect;D i zeby byly poziomy trudnosci czym wyzszy tym wiecej expa i trudniej

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

05.10.2006 15:56:01
Szacunek nieby³by punktowany w profilu. Szacunek by³by indywidualn± spraw± pomiêdzy ka¿dym dawaczem questów (postaci± fikcyjn±), a graczem. Szacunek zdobywalibysmy tylko u tego dla kogo wykonalismy zadanie.

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: 1 2 3 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6347 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 1 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0005 sekundy, 0.25571 MB