Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Crimson Creation Quest System

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 29

05.10.2006 16:19:46
muj brachol pracuje pszy gierkach rpg i moge go poprosic zeby zrobil qesty, jak chcecie to piszcie na moje gg. wymysla on tesz ruzne dodatki do gierek wienc jak cos to piszcie albo dam wam jego gg

 

Andre

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 17:58:34
Popieram ideê, przy czym pozwolê sobie zauwa¿yæ, i¿ Vex totalnie osra³ pomys³ mój o nazwie kodowej Lochy. E?

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 19:01:14
VeX: a czemu Szacunek zdobywany u ró¿nych Zleceniodawców nie mia³by siê "sumowaæ"? Owszem - mo¿na u ka¿dego mieæ osobn± "opiniê" i rozwijaæ siê "równolegle" ale to chyba za du¿o (i nie do koñca potrzebnie) komplikuje.. ?
Lewleo: nie wiem jakie za³o¿enia Questów w szczegó³ach ma Vex ale ja "intuicyjnie" widzia³em to do¶æ prosto:

1. Znajdujesz lub kupujesz od kogo¶ Questa (item: Zwój)
2. ten Quest jak ka¿de inne zadanie ma :
a/ " Poziom Trudno¶ci" - próg SZACUNKU zgromadzonego przez postaæ we wcze¶niejszych prostszych Questach wymagany ¿eby Zleceniodawca "zechcia³" powierzyæ jej trudniejsze zadanie;
b/ "Warto¶æ" - ilo¶æ punktów Szacunku, któr± mo¿e zyskaæ (po udanym zakoñczeniu Zadania) lub straciæ (je¶li podejmie siê Zadania które oka¿e siê za trudne i go nie wykona);
c/ "Z³oto" - ilo¶æ z³ota, które postaæ zarabia po udanym wykonaniu Zadania;
d/ "XP" - ilo¶æ punktów do¶wiadczenia dla postaci po udanym zakoñczeniu Questa (nie powinna moim zdaniem spadaæ je¶li Zadanie siê nie powiedzie);
f/ ew. "Termin" - do kiedy trzeba ukoñczyæ zadanie (raczej w dniach ni¿ w godzinach - zgadzam siê z lewleo.. to nie "maraton" niektórzy pracuj±/ucz± siê itp.. ;] )
e/ ew. "Nagroda" - w niektórych Questach przedmiot (unikalny lub nie - w zale¿nosci od "Trudno¶ci" Questa) który postaæ otrzymuje dodatkowo po udanym zakoñczeniu Zadania;
3. Je¶li chcesz wykonaæ Questa a Twój "SZACUNEK" jest wy¿szy lub równy "Trudno¶ci" tego zadania - odwiedzasz "Karczmê"/"Zleceniodawcê" i podejmujesz siê wykonania. Wtedy "Zwój" znika (nie mo¿esz ju¿ go sprzedaæ) a gracz robi swoje - wykonuje Questa
4. Je¶li nie chcesz wykonaæ Questa (jest za ³atwy/za trudny/cokolwiek) mo¿esz nie odwiedzaæ "Zleceniodawcy" tylko:
a/ "Zwój" trzymasz w Schowku i czekasz a¿ zdobêdziesz wiêcej "Szacunku"..
b/ oddajesz/sprzedajesz "Zwój" z Zadaniem komu¶ innemu..
5. Koñczysz Questa
a/ skutecznie -> dostajesz z³oto/XP/ew. Nagrodê i oczywi¶cie zyskujesz "Szacunek" ("Warto¶æ" Questa)
b/ " prze...a³e¶ stary" ;] -> dostajesz... nic ;] i oczywi¶cie tracisz "Szacunek" ("Warto¶æ" Questa)

.. VeX - jak to widzisz..?

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 28

05.10.2006 21:24:13
glorm ma racje
po co sobie utrudiniaæ z szacunikem u ka¿dego zleceniodawcy inny, wg. mnie szacunek to co¶ jak renoma
przecie¿ stali bywalcy (je¶li dobrze pamiêtam) karczmy na pewno wymieniaj± siê informacjami...
a to dodaje realizmu chyba... nie?

a z czasowych to mo¿e jednak zrezygnujcie
i co z graczami na hi lvl??
jak questy wejd± bêd± musieli robiæ banalnie ³atwe zanim dojd± do tych sêsownych...
troche to zniechêcaj±ce...

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 28

05.10.2006 21:43:59
dla mnie nie by³oby w tym nic "zniechêcaj±cego".. tak jak wszyscy tak wysokopoziomowe postacie musz± te¿ najpierw zyskaæ sobie "opiniê".. W koñcu nikt w CC nie zrobi³ jeszcze nigdy ¿adnego Questa.. ;)

 

toxyczny

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:35:44
ja chce questy :D przezajebisty pomysl!

 

toxyczny

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:39:16
i lista questow mogla by byc, ile wykonales ile nie czy cos.

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 22:46:22
o questach polegaj±cych na zabijaniu stworów oraz doj¶ciu do "¶ci¶le okre¶lonego miejsca" a tak¿e karczmie ju¿ pisa³em. Nie wspomina³em jeno o reputacji/szacunku. Cieszê siê ¿e Vexorius chce zacz±æ je robiæ.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 22:47:24
Glorm: nie podoba mi siê takie podej¶cie do tematu questów. Powinny zawieraæ w sobie trochê fabu³y, ze dwa zdania z odrobin± humoru. Rozumiem, ¿e wed³ug Ciebie questy mia³yby byæ same w sobie generowane losowo, albo sprowadzone do minimum. To uczyni³oby je strasznie bezdusznym mechanizmem. Jeszcze raz powiem, ¿e zamkniêcie questa w formie zwoju powiêksza rynek, ale zabija cechy rpg, indywidualizm. Poniewa¿ jednak handel questami nakrêci wiêcej osób na kredyty spodziewam siê takiego rozwi±zania przez adminów : \
... a mo¿e tylko ja to tak widzê i wcale nie mam racji : )

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:00:11
kto mia³by dostêp do questów, jakby siê je zdobywa³o. Rozumiem ¿e w karczmie ale mia³yby byæ dostêpne dla ka¿dego i czy by³yby limitowane? Pojawia³yby siê w karczmie na zasadzie akcesoriów czyli kto pierwszy ten lepszy? Szybko wytworzy³aby siê czo³ówka graczy z odpowiednio wysok± "reputacj±" która zdominow³aby questowy rynek.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:07:28
huxley: Je¶li dobrze rozumiem, questy mia³yby byæ znajdowane w trakcie eksploracji, a nastêpnie przynoszone do karczmy w celu "odpalenia"

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:08:12
na moje oko system questów z K.U.L.T.u by³by tu idealnym wprost rozwi±zaniem. Posiada on jednak jeden minus, potrzebni s± ludzie chc±cy questy pisaæ, chyba ¿e chcecie krótkie historyjki z równie krótkimi cornerami.

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 5

05.10.2006 23:13:37
lewleo: po co te zabiegi? Questy powinny byæ "obierane" w karczmie ale na rozs±dnych zasadach umo¿liwiaj±cych zabawê ka¿demu kto zechce. Je¶li kto¶ gra w K.U.L.T dobrze wie o co mi chodzi. Tam system questów jest idealny ale sporo osób siê nad nim namêczy³o a pomóc móg³by w³a¶ciwie ka¿dy gracz z wyobra¼ni±. Potrzebne s± tylko rozs±dne cornery i odpowiednia ilo¶æ forbearsów.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:16:59
Co do kultu, to ja wolê KN¯, z niczym zwi±zanym z rpg mi siê to nie koja¿y. Ale gdyby kto¶ zaproponowa³ na przyk³ad mi pisanie questów, to bardzo chêtnie :D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

05.10.2006 23:37:35
lewleo: nie to mia³em na my¶li.
Wcale nie chcia³bym ¿eby Questy sprowadziæ do ikonki "zwoju" (click i koniec..) To co napisa³em w ostatnim poscie to tylko propozycja "systemu" - taki skrajnie uproszczony zacz±tek "algorytmu". W trakcie wykonywania samego Questa mo¿e siê przecie¿ dziaæ cokolwiek.. Eksploracja, walki, polowania..
O "formie" i fabularnej tre¶ci questów wiêcej napisa³ VeX otwieraj±c temat: "Zadania bêd± mog³y polegaæ na np. u¶mierceniu okre¶lonych stworów na zlecenie dla fikcyjnych postaci w grze, które zostan± wprowadzone. Do tego dochodzi polowanie na graczy, konkretne przedmioty i docieranie do ¶ci¶le okre¶lonych miejsc..."
Jak dla mnie - brzmi super.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 07:30:49
a mo¿e umo¿liwiæ graczom zlecanie questów innym? takich prostych typu: znajd¼ i dokop temu czy tamtemu... ?

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 13:16:45
cichykojot ja mysle ze na poczatek to zabardzo skomplikowane by bylo niech najpier zrobia podsate czyli questy i szacunek karczme itp.itd. (i nie ukrywajmy sie napewno beda jakies bugi kture bedzie trzeba naprawic i gdy wtedy questy beda idealnie zrobione i nie bedzie w nich zadnych buguw mozna zaczac jakies dodatki;D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 13:19:15
jestem za glormem szacunek lepiej zeby byl ogulny

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 14:29:43
Jestem scepycznie nastawiony do pomysu karczmy, kilku bohaterów niezale¿nych i szacunku u nich. Ich istnienie zwiêkszy schematyczno¶æ questów, w których bêd± musia³y powta¿aæ siê za ka¿dym razem te same elementy. Lepiej zachowaæ questy jak najbardziej niezale¿ne, pozostawiaj±c sobie woln± rêkê do tworzenia fabu³ questów.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

06.10.2006 19:04:35
No nareszcie to o czym marzylem moze stac sie prawda brawo dla panow administratorow i mam nadzieje ze hit sie wezmie za to z ambicja i pasja.Questy sa bardzo wazna czesci takich gier jesli nie najwazniejsza.Ciesze sie ze jest to juz w wyzszej fazie planowania i mam nadzieje ze efekt tego bedze bardzo dobry.Dzieki Questom bedzie sie jeszcze lepij i przyjemniej gralo a wiem jak niektore wykonane questy moga przyniesc naprawde spora satysfakcjeJa osobiscie chcialbym zamiescic jak wg mnie powinien wygladac podzial questow.No wiec:
-Przejscie z punktu A do B zabicie jakiegos potwora badz odnalezienie jakiejs rzeczy tudziez rosliny badz zaginionego czlowieka i powrot do A
-Eskortowanie okreslonej osoby do wskazanego miejsca
-Odnalezienie kilku rzeczy jakiegos zaginionego artefaktu badz rzecz(np komplety poteznej zbroji) i jej zlozenie i oddanie osobie zlecajacej badz zatrzymanie tej rzecz
-Ochrona jakiejs wioski przed kilkoma fazami okreslonej sily potworami(zadanie moze byc wykonywane przez kilku graczy naraz)
-Eksplorowanie jakis ruin ,zamkow, podziemi wtedy pr moglby kosztowac od 0,05 do 0,15pr w celach podanych powyzej wtedy mozna by bylo zmienic widok mapy
-rozne prace wykonywane przez okreslony czas np sprzedanie npc-om wszystkich rzeczy danych przez zlecajacego quest itp prace moglyby one byc wykonywabne w okreslonym limicie czasowym

Na razie nie mam innych pomyslow moze to latwo powiedziec trudniej zrobic i moze nie wszystkie questy da sie wykonac do tej gry ale mam nadzieje ze niektore moje pomysly nie sa zle i sztampowe i chociaz aby jeden zostal wprowadzony do gry mam nadzieje ze pomoglem chociaz troche .JESLI POWTORZYLEM JAKIES POMYSLY TO Z GORY PRZEPRASZAM.

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6347 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00042 sekundy, 0.25607 MB