Tasuki
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 6 |
Jak na grê RPG przysta³o powinny byæ umiejêtno¶ci typu Skille, po za umiejêtno¶ciami takimi jak drone czy koncentracja proponujê wprowadzenie umiejêtno¶ci dla danych klas graczy, które równie¿ by³y by szkolone za pomoc± rozdawania pkt. W przyk³adowej skali 1 lev 1%, 2 lev 2% itd.
(oczywi¶cie by³ by pewien procent szans na u¿ycie skilla jak w przypadku np uniku). Wygl±da³o by to mniej wiêcej tak
Wojownik:
Zabójczy cios - niszczy X% obrony przeciwnika
Blok tarcz± - Zas³ania siê tarcz±, blokuj±c X% obra¿eñ
Berserker - Zadajê seriê ciosów kosztem swojego zdrowia
Mag:
Lodowa tarcza - Blokujê X% np. przez 3 tury
Piek³o - Przeciwnik traci xxx hp co ka¿da turê
Wybuch - Odrzuca przeciwnika uniemo¿liwiaj±c mu atak
Mnich:
Medytacja - zmienia obra¿enia w moj± si³ê
Cios w nogi - Uniemo¿liwia unikniêcia ataku przez x tur
Zwinno¶æ - unika X nastêpnych ataków
Jest to oczywi¶cie propozycja wiêc domy¶lam siê i¿ bêdzie ostra krytyka Podane zdolno¶ci s± oczywi¶cie przyk³adowe maj±ce na celu pobudziæ wasz± wyobra¼niê, wiem ¿e na pewno w macie pomys³y na udoskonalenie tego systemu
Wierzê w Was :)
|