Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Problematyka Gry

Strony: |1|

Autor

Tre嗆

Problematyka Gry

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12


Witam

Rozpisze si w tym po軼ie. Co moim zdaniem powinni zmieni Admini, chcia bym si dowiedzie jakie jest wasze zdanie (u篡tkownik闚,Moderator闚) na ten temat.

1. Pierwsze co mi nie pasuje to jest czas w kt鏎ym 安iat CCrpg jest umieszczony. To s czasy 字edniowieczno-Wsp馧czesne przyk豉d

Apteka, Mieszkania - Wsp馧czesne czasy
Zbrojownia, 安i徠ynia - 字edniowiecze czasy

Mo積a to z 豉two軼i wszystko pozamienia tak 瞠by to by造 czasy 字edniowieczne przyk豉dowo zamiast Apteki, kreatyn to by豉 by zielarnia i sprzedawane by造 by zio豉 lecznicze:).

2. Druga rzecz kt鏎a zaczyna mi przeszkadza chocia nie tak mocno ale jednak to powaga gry, powinni admini zrobi g這sowanie kto jest za tym 瞠by gra nabra豉 powagi a kto za tym 瞠by pozosta豉 taka jak jest.

3. Drobne b喚dy. Rozleniwieni Admini nie maja ochoty tego robi. Przyk豉d

-Gdy jestem na wyspie i przyk豉dowo chc wpisa kod w handlarzu wyskakuje mi komunikat 瞠 jestem wylogowany. A nie mo瞠 wyskoczy komunikat "rosz Teleportowa si do miasta".
-Ranga Gracza jest dziwnie mierzona Strus ma maj徠ek na maxa a ma mniej kasy odemnie.

Wiadomo 瞠 te b喚dy s b豉he ale jednak s. Jest teraz op豉calny Program Partnerski, ale jak taki 鈍ie篡 gracz przychodzi to takie b喚dy go irytuj i co najgorsze zniech璚aj do dalszej gry.

4. Program Partnerski jest teraz op豉calny b璠zie wi瘯szy nab鏎 nowych u篡tkownik闚. Wiadomo najwa積iejsze jest pierwsze wra瞠nie. Loguje si taki gracz i widzi 120 funkcji nie wie za co si bra, wiadomo 瞠 si nie czyta Manual'a, chc si to mie wszystko na tacy. Wi璚 瞠by upro軼i gr takiemu pocz徠kuj帷emu graczu mo積a zrobi bardzo 豉twa rzecz. Jest on Kmieciem, wiadomo 瞠 Kmie ma du瞠 ograniczenia przyk豉dowo nie mo瞠 kupi mieszkania czy za這篡 klanu. To w豉郾ie te funkcje mo積a zrobi nie widoczne jak zdob璠zie odpowiedni stopie w Departamencie Sarmackim to mu si ta funkcja uaktywni (zrobi widoczna). Dzi瘯i temu zaciekawiony gracz b璠zie pi掖 si coraz wy瞠j w tytu豉ch i b璠zie si zastanawia co si ukarze nowego.

5. HelpDesk - Uwaga odno郾ie tego, Admini cz瘰to przeczytaj Help'a zamykaj temat m闚i 瞠 zrobi za jaki czas, a p騧niej zapominaj i mija si to wszystko z celem. Hitec, Vex taka jest prawda.

6. Wyspy:

- Pracownia jest nie op豉calna totalnie nikt tych wyrob闚 wyspiarskich nie kupuje powinno co tam zosta zmienione.

- Walki miedzy wyspami s nie wypa貫m. Atakuje wysp kt鏎a nie ma stra積ik闚 i widz na ko鎍u komunikatora 瞠 ja przegra貫m chocia on nikogo nie mia stra積ika.

- Indeks wysp us逝gowych - "Wyspy uszeregowane wed逝g malej帷ej atrakcyjno軼i" A konkretniej?
Wchodz na indeks wysp us逝gowych jak jestem na wyspie i nie ma pokazanej Energi dost瘼nej do sprzedania (mowa o PR)

7. Dost瘼no嗆 item闚. To nie jest moje zdanie ale wielu u篡tkownik闚 瞠 ci kt鏎zy maj "wtyki" maj najlepsze itemy lub maj mo磧iwo嗆 kupna go, jest tak瞠 du穎 uwag je郵i chodzi o kredyty du穎 ludzi na to narzeka bo je郵i si nie wy郵e SMS'ow nie mo積a zaistnie w CC. Rozumiem Admin闚 trzeba mie zyski z gry, wiadomo trzeba zap豉ci za Serw jest to zrozumia貫, ale je郵i b璠zie wi璚ej os鏏 gra這 w CCrpg mo積a troch wyluzowa z KR 瞠by to mia這 jako r闚nowag i te same zyski. Oczywi軼ie dojdzie do tego momentu 瞠 b璠zie bardzo du穎 ludzi i co za tym idzie wi璚ej pieni璠zy dla Admin闚. Ja rozumiem i reszta te powinna to zrozumie 瞠 Admini musz mie z tego zyski bo po co gr utrzymywa je郵i nie ma si z tego zysk闚. To jak by pracowa za darmo.

Je郵i przyjdzie mi co do g這wy dopisze jak narazie ko鎍z rozpisywanie.


Pozdrawiam Wszystkich

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

28.09.2008 22:21:41
8. Departament Sarmacki - W jednym ze stopni by豉 mowa o tym 瞠 lekki b璠 ta雟ze a tak nie jest.

Prosi bym o mo磧iwo嗆 edytowania post闚.

 

SC0FiElD

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

30.09.2008 15:28:14
"-Ranga Gracza jest dziwnie mierzona Strus ma maj徠ek na maxa a ma mniej kasy odemnie."

Pokazywany maj徠ek gracza zale篡 od tego ile masz kasy w banku

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

30.09.2008 20:41:42
No wlasnie zalezy od kasy w banku a powinien zalezec od calej kasy jaka gracz posiada :D

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

02.10.2008 21:12:58
9. Zauwa篡貫m r闚nie 瞠 osoby kt鏎e w nicku maja znaki PL typu ,, itp maja problemy z Programem Partnerskim.
10. Og馧em w CCrpg s problemy z tymi znakami cz瘰to wyst瘼uj liter闚ki.

 

Dzielnicowy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

03.10.2008 14:17:21
ad 1
poniewaz jak wynika ze wstepu gra sie ma toczyc w swiecie powstalym po jakiejs tam wojnie, jest to normalne ze pozostaly resztki z roznych epok, niektore wynalazki zostaly zapomniane, inne przetrwaly. temat ten jest np. dobrze opracowany w filmach o tej tematyce - mad-maxie, czy np. w wodnym swiecie. sa rzeczy stare i nowe.

ad 2
powaga gry jest ksztaltowana zarowno przez budujacych jej strukture jak i przez graczy. na pewno powinny byc zlikwidowane wulgarne teksty z cyklu przejebales stary itp. co do shouta to tutaj jest pewna doza rozrywki w lekkim choc nie zawsze dobrym stylu. shout w duzej czesci ksztaltuje klimat i tutaj z racji dosc luznych zasad - ze nie powiem ich braku panuje raczej klimat wspolczesny i tego sie nie zmieni. wydaje sie ze zasady zachowania na shoucie sa ok. co do ogolnego klimatu jestem za inteligentnym humorem.

co do pozostalych punktow sa to blache problemy do rozwiazania w kilka minut. niektore nieoplacalne i bezsensowne pomysly nalezaloby zlikwidowac (vide - pracownia, gazeta)

ad 7
nalezaloby pomyslec nad limitem kr na miesiac, ale to nierealne (moze abonament miesieczny np. od 3 m-ca w grze?), ewentualnie blokada ataku na tego samego gracza np. co 10 min. (tez nierealne)

dodatkowo - system kontroli poprzez ip jest bardzo niedokladny, nie jestem informatykiem, ale moze sa jakies lepsze mozliwosci ograniczenia multikont?

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:07:15
11. Ostatnio podskoczy貫m lvl doda貫m do inteligencji i zauwa篡貫m 瞠 zadaje wi璚ej obra瞠. Grrr.... o co chodzi?! inteligencja jest przecie od obrony, nie ataku!.

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:11:49
12. Nie potrzebne od鈍ie瘸nie. Przeszkadza na pewno przy u篡waniu Tolc闚 Do鈍iadczenia, Pierd闚 itp. W schowku powinno by takie co jak "U篡j Zaznaczone". A nie ----->U篡cie----->Zaakceptowanie----->Od鈍ie瘸nie----->Schowek.

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:15:05
13. Jak co si zacz窸o wypada這 by to sko鎍zy.
Przyk豉dowo Magnat, Wyspy (laboratorium).

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:18:26
14. Niedzia豉j帷e odsy豉cze przyk豉dowo w Prywatnych wiadomo軼iach Del Selected.

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

04.10.2008 13:36:52
Podoba mi si szalenie ten temat Zwlaszcza punkt o zamykaniu tematow. Wezme sobie do serca i w miare wprowadzania zmian bede sie zglaszac. Gazeta powstanie jak hit sie za nia wezmie, zmobilizuje go.

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:44:14
Heh... no to elegancko jak narazie nic mi do g這wy nie przychodzi;). Ale jak co mi si przypomni to napisze tutaj. Przyda這 by si edytowanie post闚 na forum bo to bym wszystko umie軼i w jednym po軼ie a nie w 6.

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

04.10.2008 13:48:57
Dawno do forum nie zagladalem, ono ogolnie wymagaloby troche drobnostek, ktore poprawilyby prace ;)

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 14:06:51
Og馧em przesadza貫m w paru punktach. Ale taka prawda lenia macie .

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 14:15:22
15. By unikn望 sprz徠ania na bazarze mo積a by by這 stworzy automatyczne akceptowania na bazarze najlepszej oferty.

Przyk豉dowo wystawiam na bazarze narsila

Minimalna Cena: 400k
Oferta zako鎍zy dnia: XX.XX.XX (oczywi軼ie max to by by tydzie trwania oferty)

Mo積a by by這 zaakceptowa r璚znie a jak nie zaakceptuje si automatycznie.

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

07.10.2008 18:30:39
Niekt鏎e przedmioty nie maj ceny sprzeda篡 w sklepie. W unikalnej recepturze by si to przyda這 na pewno i og馧em b璠zie wiadomo za ile mo積a wystawi przedmiot w Butiku-Bazarze.

 

ㄊsy

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

07.10.2008 18:36:19
17. W Manual'u jest ma造 szczeg馧.

疸iwiarz [klasa: rare] [obrazenia: 20-60] [celnosc: 95 [spd: +1] [lvl: 35] Brakuje ---->]<----- w celnosci

 

Znax

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

01.02.2009 13:59:31
Gwiazdorl [klasa:2] [obra瞠nia:10-15] [celno嗆: 90] [spd: +1] [lvl:7]
Tego "l" po nazwie nie powinno byc.
Wiem maly blad, ale zauwazylem go przy szukaniu broni na 8 lvl

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

29.03.2010 15:31:10
moim zdaniem powinno by wi璚ej punkt闚 ruchu

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Problematyka Gry

Strony: |1|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6337 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00046 sekundy, 0.25568 MB