Autor |
Tre¶æ |
Wojny Wysp |
VeXoriuS
ranga: admin
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
Ok zaczne ju¿ streszczaæ system dzia³ania.
Sojusze
-Gracz mo¿e za³o¿yæ sojusz i zaprosiæ do niego innych wyspiarzy
-Ka¿dy cz³onek sojuszu mo¿e z niego wyst±piæ w dowolnej chwili, mo¿e równie¿ zostaæ w dowolnej chwili usuniêty przez przewodnicz±cego
-Sojusznicy nie mog± prowadziæ miêdzy sob± wojen
-Sojusznicy mog± miêdzy sob± "wypo¿yczyæ" swoich wojowników i stra¿ników (to jest przydzieliæ ich do czyjej¶æ armii w koszarach - tak wiem, ¿e fajne )
Armia
-Armie rekrutuje siê z gildii walecznych
-Mo¿na posiadaæ dwa typy funkcjonalne jednostek - stra¿ników i wojowników
-Stra¿nicy mog± tylko broniæ w³asnej wyspy lub wyspy sojusznika (je¿eli przydzieleni)
-Wojownicy mog± tylko atakowaæ cudze wyspy w Twojej, b±d¼ sojuszniczej armii
-Twoji wojownicy/stra¿nicy (umownie bêde wszystkich nazywaæ wojownikami ;) ) rozwijaj± siê podobnie do graczy w cc. Posiadaj± takie same progi levelowe do¶wiadczenia. Do¶wiadczenie zdobywaj± w kolejnych w walkach przy okazji wojen (czyt. ni¿ej). Wraz z kolejnym levelem zostaj± im losowo przydzielone 3punkty statystyk.
-Si³a i zrêczno¶æ dzia³a na identycznej zasadzie jak w wypadku zwyk³ych graczy. Brakuje cechy 'inteligencja', czyli nie istnieje redukowanie obra¿eñ
-Odwaga decyduje w mniejszym stopniu o obra¿eniach. Odwaga decyduje o kolejno¶ci walki ¿o³nierzy podczas bitwy (przebieg bitwy opisany ni¿ej)
-Wojowników mo¿na uzbrajaæ w bronie i zbroje ( te same, które nosz± gracze). Nie mo¿na ich wyposa¿yæ w itemy i w tarcze. Nie posiadaj± te¿ umiejêtno¶ci.
-Aby zmieniæ wyposa¿enie wojownika nale¿y przenie¶æ czê¶æ broni ze schowka do zbrojowni zlokalizowanej na wyspie (powstaje przy okazji koszar)
-Statystyki wojownika zostaj± aktualizowane nie podczas samej walki, ale dopiero po wej¶ciu w menu konkretnego wojownika (w zak³adce armia link "edytuj"
-Liczba wojowników uzale¿niona jest od liczby farm ( jedna farma=jeden wojownik)
Konflikty
-W Crimson Creation mo¿na wypowiadaæ konflikty wszystkim wyspom, które posiadaj± wiêcej ni¿ 6 budynków
-Dzia³ania militarne (rozpoczêcie bitwy) jest mo¿liwe po 48h od wypowiedzenia wojny
-Wojne mo¿e anulowaæ tylko ten gracz, który j± wypowiedzia³
-Mo¿na prowadziæ nieograniczon± ilosæ wojen jednocze¶nie
-Wyspa nie mo¿e byæ atakowana czê¶ciej niz raz na tydzieñ
-Podczas stanu wojennego ;) gracze bêd±cy uczestnikami konfliktu nie mog± teleportowaæ siê sobie nawzajaem na wyspy mimo wy³±czonej bariery psychicznej
Przebieg bitwy
-W bitwie uczestnicz± wszyscy wojownicy atakujacego i stra¿nicy atakowanego
-Zmiana atakuj±ceg/broni±cego wojownika nastêpuje dopiero po jego ¶mierci, dlatego ¿o³nierze ustawiani s± wed³ug malej±cej odwagi. Tak ¿eby najsilniejszy walczy³ najpierw z najsilniejszym.
-Raport bitwy widoczny jest dla obydwu wyspiarzy
-Je¿eli naje¼d¼ca osi±gnie sukces, wówczas w zale¿no¶ci od rozbudowy laboratorium otrzymuje od 1minuty do 5minut czasu na pustoszenie wyspy. Wówczas mo¿e on zostaæ powstrzymany przez w³a¶ciciela wyspy lub jego sojuszników.
-Po wygraniu bitwy naje¼d¼ca otrzymuje automatycznie 22% zapasów drewna, minera³ów i z³ota przegranego z magazynu. Je¿eli uda mu siê w przewidywanym czasie dostaæ do magazynu mo¿e zagarn±æ dodatkowe 25% zapasów
-Naje¼d¼ca mo¿e niszczyæ budynki, musi jednak pamiêtaæ, ¿e po wybudowaniu murów obronnych te bêd± mu zadawaæ obra¿enia
-Naje¼d¼ca niezale¿nie od poziomu postaci zadaje 20obra¿eñ na atak (budynku).
-Podczas pustoszenia w przewidywanym na to czasie naje¼d¼ca mo¿e zostaæ zabity, mo¿e u¿ywaæ apteczek i wrazie potrzeby ponownie aportowaæ siê na wyspê przegranego - mo¿e oczywi¶cie okazaæ ³aske
Szpiegostwo
-W³±czona Bariera psychiczna uniemo¿liwia oszacowanie liczebno¶ci wojsk wroga
-Brak w³±czonej bariery psychicznej pozwala na oszczacowanie liczebno¶ci wojsk wroga
Inne
-Zniszczenie pracowni nie oznacza usuniêcia projektów
-Zniszczenie jakiegokolwiek budynku oznacza pó¼niejsze wyzerowanie jego levelu
-Gracz jest powiadamiany o wypowiedzeniu mu wojny; nie jest powiadamiany o anulowaniu wojny
-Sojusznicy gracz s± powiadamiani o ataku na wyspê kolegi, aby mogli mu pomóc
-Rozpocz±æ bitwe mo¿e zarówno ten, który wypowiedzia³ wojne jak i ten, który pada ofiar± niesprawiedliwo¶ci ¶wiata
-Zakoñczenie bitwy i zrabowanie wyspy nie oznacza zakoñczenia wojny co daje szanse na b³yskawiczn± kontre :)
To narazie tyle. Je¿eli macie jakie¶ sugestie to prosze pisaæ
|
|
VeXoriuS
ranga: admin
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 29 |
06.08.2006 22:32:16 aha no i oczywi¶cie z racji, ¿e chce ¿eby wszystko by³o dopieszczone to nie bêde goniæ z ukoñczeniem wszystkiego w trymiga ;)
Do napisania zosta³o wykoñczenie przebiegu bitwy i sporz±dzanie raportów, niszczenie budynków, czas na pustoszenie, pomoc zbrojna sojuszników. Reszta ju¿ jest ;) |
|
sharingan
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 3 |
06.08.2006 22:32:19 nie mam wyspy :) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 3 |
06.08.2006 22:35:59 Ja te¿ nie mam wyspy , jak j± mo¿na zdobyæ i ile kosztuyje <??> |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 3 |
06.08.2006 23:15:33 ostatnio wybralem sie w podroz i znalazlem wyspe ale nie moge na nia wejsc i nic nie moge na niej robic prosze o wyjasnienie |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 3 |
07.08.2006 00:25:25 A czy mozliwe bedzie uczestnictwo w takiej wojnie, jako gracz???
TZN ktos na przyklad, zeby zwiekszyc swe szanse w bitwie, prosi (wynajmuje ) innych graczy (Kondotierow ), azeby ci pomogli sie mu bronic/atakowac.
Potrzebne bylyby wtedy jakies ograniczenia dla najmitow (bo gryby "top 10" ktoregokolwiek ze swiatow "wynajal sie" do obrony/ataku, to nie mialo by to wszystko sensu). |
|
Erohoz
ranga: moderator
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
07.08.2006 07:08:11 Z tego co widze to narazie ja moge mie najwiêksz± armie |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
07.08.2006 08:56:39 Erohoz, nie wiesz co inni na wyspach maj±, ¿eby¶ siê nie zdziwi³ :D:D |
|
Erohoz
ranga: moderator
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
08.08.2006 07:50:32 jim potrzy³em troche po wyspach i narazie mam najwiêcej fram :) ale kasy na wojaków nie mam :/ |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
08.08.2006 22:21:04 to teraz kazdy Cie najedzie bo jestes bogaty i slaby :D:D:D ;)
moim zdaniem najechany powinien wiedziec kiedy jest koniec wojny |
|
Erohoz
ranga: moderator
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
09.08.2006 10:43:19 Bobek5 na mojej wyspie prawie nic nie mam bo wszystko na bie¿±co wydaje czyli atak na moj± wysp± by³ by strat± czasu :) |
|
alex456
ranga: Gracz
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
10.08.2006 10:43:37 ja nie mam wyspy ale mam amuuuu! i moge wypo¿yczyæ jesli sie da :D |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 81 |
12.08.2006 11:07:18 a jak zrobic woja z wiesniaka farmowego?
mam farmy
1 przypisa³em nawet do koszar i nic
nikogo niet |
|
Erohoz
ranga: moderator
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
12.08.2006 19:30:14 nie mo¿esz zrobi z pracownika wojaka. musisz go kupic w gildi :) |
|
ranga:
¦wiat: Karmazynowa Wyspa
Posty: 59 |
13.08.2006 01:14:53 a jak chcia³em kupic wojownika w gildii to mi powiedzia³ ze jest limit na 2 szt |
|