Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 |5| 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

14.04.2006 09:47:32
no to morzna zmniejszyæ wymagan± ilo¶æ do¶wiadczenia

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 09:55:40
LOL ... jestem przeciw pomys³om -marcin.rom1992

 

prince Master

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 10

14.04.2006 10:45:35
Mo¿na by by³o zmieniæ t± choinkê na naprzyk³ad zaj±czka albo co¶ innego bo ju¿ Wielkanoc i niewypada choinki trzymaæ ubranej :D

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

14.04.2006 12:28:25
przeciw pomys³om marcin rom a arcy ksi±¿e to oko³o 50 level tylko700k moyra ma 2200k........

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 12:40:25
!!!!!! WOJNY KLANOWE !!!!!!!

jak najszybciej chociasz by w wersji DEMO :D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 13:51:55
Wojny klanowe i sojusze klanowe oraz indywidualne.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 14:08:43
a moze by tak by kredyty byly przemiotami?
mozna byloby sprzedawa je normalnie na bazarze i dawac jak inne przedmioty komus innemu w dowolnej ilosci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 14:31:27
co to jest PR

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 15:05:42
PR znaczy punkty ruchu

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 19:21:27
S±dzê ¿e na karmazynie powinien zostaæ stwo¿ony Sejm i senat. Do sejmu przechodzi³ by ka¿dy lider ka¿dego klanu, a do senatu osoba wytypowana przez cl. Sejm podejmowa³ by decyzje np.: czy moderatorzy mog± wprowadziæ pomys³ w ¿ycie czy nie, a senat by to zatwierdza³. Z sejmu wybierany by by³ rz±d który pomaga³ by moderatotrom dopracowywaæ swoje pomys³y.

 

FIHU

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

14.04.2006 19:24:38
tak, tak,,, jeszcze polityke wprowad¼cie do CC :|
Jak Ci tego ma³o polecam TVP2 i przez kilka godzin mozesz sobie obejrzeæ obrady sejmu.
Pozdro :]

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

14.04.2006 19:27:01
to jest dobry pomys³. nietyle co polityka ale mo¿liwo¶æ podejmowania decyzji przez zwyk³ych ludzi

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 4

14.04.2006 19:36:16
nie no ludzie dobijacie mnie..

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 19:43:17
heh senat g³upi pomys³

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 19:51:18
choinke wywalic z shouta

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 20:10:25
Entire mute dla Adik-O by z tym Sejmem i Senatem to zwali³by z nóg marmurowy pos±g

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 21:26:50
a mi sie marza questy, jakies podziemia, gdzie 50lvlowcy byliby pokarmem dla stworow je zamieszkujacych. jakies naprawde bydlackie potwory. chodzenie jak po out-worldzie. podziemia mialyby pulapki i stopnie niebezpieczenstwa. np. w najgrozniejszych bylyby pulapki, ktore zabieraja calosc hp i usuwaja danego gracza z poziemi, a koledzy zostaja. stwory bronilyby komnat ze skarbami i byloby widac, ale nie wiadomo by bylo co to za stwor. pulapki bylyby niewidoczne. wylizywanie sie z obrazen zadanych przez niektore pulapki mogloby trwac jakis czas np kilka godzin (albo i dzien) podczas ktorych dany gracz nie moglby wykonywac zadnych czynnosci w grze.

aby wejsc do podziemi na questa, niezbedna bylaby odpowiednia ilosc osob z konkretnymi lvl. np. 4 graczy z minimum 25 lvl, lub 3 graczy z lvl 12-15

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 23:20:30
fajnie by by³o gdyby by³a mozliwosc pujscia do pracy np. im wiêkszy level tym wiêcej sie dostaje
10-19 lvl -15k (konserwator)
20-29 lvl -30K (hazardzista)
30-39 lvl -45k (informatyk)
40-49 lvl -60k (Polityk)
50-69 lvl -75k (Biznesmen)
70-79 lvl -150k (w³asciciel agencji towarzyskiej )
ale traci sie na to wszystkie punkty ruchu i jak co godzine sie loguje to s punkty siê nie odnawiajom dopiero po pó³nocy wszystko wraca do normalnosci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

14.04.2006 23:28:19
e Adik-O wprowad¼my jeszcze Liberum veto , podzial na szlachte i mieszczanstwo a po tygodniu ta gra przestanie istniec

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

15.04.2006 20:10:19
ty guardzie nadajesz siê na kreta do czyszczenia rur.

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 2 3 4 |5| 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6350 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 0 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00044 sekundy, 0.25538 MB