Qra
ranga: Gracz
¦wiat: Atlantis
Posty: 0 |
Jak nie Craft / Profesje to mo¿e co¶ takiego was zainteresuje?
Szansa na dodatkowe PR za zabicie:
I tu przyk³adowe rozwi±zanie: za³ó¿my ¿e wprowadzamy dodatkowe do¶wiadczenie w umiejêtno¶ci skórowanie (co¶ jak istniej±cy kowal - exp za przetapianie) odpowiednio skalowane np.:
Lev 1 - 1-100 - 0,1%
Lev 2 - 101-200 - 0,2%
Lev 3 - 201-400 - 0,3%
... itd.
Do max np: 10% szans ¿e po zabiciu dostaniemy jaki¶ przedmiot daj±cy nam PR
np: exp odpowiednio dostajemy za zabijanie potworów na eksploracji skoro i tak ju¿ wydajemy PR na tak± czynno¶æ.
I np za zabicie stwora na polu 0,25 PR np.: trawiastego szczura dostajemy 1 exp i mamy % w zale¿no¶ci od naszego poziomu (który oczywi¶cie mo¿na wykupiæ (jak z kowalem), ¿e dropnie nam Kanapka (+1 PR) Oraz za³ó¿my, ¿e przy wiêkszych poziomach istnia³a by szansa na lepszy drop.
Na maksymalnym poziomie 10% mamy 10% szansy na drop kanapki i 1% na drop Kawy.
Co wy na to?
|