Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Problematyka Gry

Strony: |1|

Autor

Tre¶æ

Problematyka Gry

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12


Witam

Rozpisze siê w tym po¶cie. Co moim zdaniem powinni zmieniæ Admini, chcia³ bym siê dowiedzieæ jakie jest wasze zdanie (u¿ytkowników,Moderatorów) na ten temat.

1. Pierwsze co mi nie pasuje to jest czas w którym ¦wiat CCrpg jest umieszczony. To s± czasy ¦redniowieczno-Wspó³czesne przyk³ad

Apteka, Mieszkania - Wspó³czesne czasy
Zbrojownia, ¦wi±tynia - ¦redniowiecze czasy

Mo¿na to z ³atwo¶ci± wszystko pozamieniaæ tak ¿eby to by³y czasy ¦redniowieczne przyk³adowo zamiast Apteki, kreatyn to by³a by zielarnia i sprzedawane by³y by zio³a lecznicze:).

2. Druga rzecz która zaczyna mi przeszkadzaæ chocia¿ nie tak mocno ale jednak to powaga gry, powinni admini zrobiæ g³osowanie kto jest za tym ¿eby gra nabra³a powagi a kto za tym ¿eby pozosta³a taka jak± jest.

3. Drobne b³êdy. Rozleniwieni Admini nie maja ochoty tego robiæ. Przyk³ad

-Gdy jestem na wyspie i przyk³adowo chcê wpisaæ kod w handlarzu wyskakuje mi komunikat ¿e jestem wylogowany. A nie mo¿e wyskoczyæ komunikat "roszê Teleportowaæ siê do miasta".
-Ranga Gracza jest dziwnie mierzona Strus ma maj±tek na maxa a ma mniej kasy odemnie.

Wiadomo ¿e te b³êdy s± b³ahe ale jednak s±. Jest teraz op³acalny Program Partnerski, ale jak taki ¶wie¿y gracz przychodzi to takie b³êdy go irytuj± i co najgorsze zniechêcaj± do dalszej gry.

4. Program Partnerski jest teraz op³acalny bêdzie wiêkszy nabór nowych u¿ytkowników. Wiadomo najwa¿niejsze jest pierwsze wra¿enie. Loguje siê taki gracz i widzi 120 funkcji nie wie za co siê braæ, wiadomo ¿e siê nie czyta Manual'a, chcê siê to mieæ wszystko na tacy. Wiêc ¿eby upro¶ciæ grê takiemu pocz±tkuj±cemu graczu mo¿na zrobiæ bardzo ³atwa rzecz. Jest on Kmieciem, wiadomo ¿e Kmieæ ma du¿e ograniczenia przyk³adowo nie mo¿e kupiæ mieszkania czy za³o¿yæ klanu. To w³a¶nie te funkcje mo¿na zrobiæ nie widoczne jak zdobêdzie odpowiedni stopieñ w Departamencie Sarmackim to mu siê ta funkcja uaktywni (zrobi widoczna). Dziêki temu zaciekawiony gracz bêdzie pi±³ siê coraz wy¿ej w tytu³ach i bêdzie siê zastanawia³ co siê ukarze nowego.

5. HelpDesk - Uwaga odno¶nie tego, Admini czêsto przeczytaj± Help'a zamykaj± temat mówi± ¿e zrobi± za jaki¶ czas, a pó¼niej zapominaj± i mija siê to wszystko z celem. Hitec, Vex taka jest prawda.

6. Wyspy:

- Pracownia jest nie op³acalna totalnie nikt tych wyrobów wyspiarskich nie kupuje powinno co¶ tam zostaæ zmienione.

- Walki miedzy wyspami s± nie wypa³em. Atakuje wyspê która nie ma stra¿ników i widzê na koñcu komunikatora ¿e ja przegra³em chocia¿ on nikogo nie mia³ stra¿nika.

- Indeks wysp us³ugowych - "Wyspy uszeregowane wed³ug malej±cej atrakcyjno¶ci" A konkretniej?
Wchodzê na indeks wysp us³ugowych jak jestem na wyspie i nie ma pokazanej Energi dostêpnej do sprzedania (mowa o PR)

7. Dostêpno¶æ itemów. To nie jest moje zdanie ale wielu u¿ytkowników ¿e ci którzy maj± "wtyki" maj± najlepsze itemy lub maj± mo¿liwo¶æ kupna go, jest tak¿e du¿o uwag je¶li chodzi o kredyty du¿o ludzi na to narzeka bo je¶li siê nie wy¶le SMS'ow nie mo¿na zaistnieæ w CC. Rozumiem Adminów trzeba mieæ zyski z gry, wiadomo trzeba zap³aciæ za Serw jest to zrozumia³e, ale je¶li bêdzie wiêcej osób gra³o w CCrpg mo¿na trochê wyluzowaæ z KR ¿eby to mia³o jako¶ równowagê i te same zyski. Oczywi¶cie dojdzie do tego momentu ¿e bêdzie bardzo du¿o ludzi i co za tym idzie wiêcej pieniêdzy dla Adminów. Ja rozumiem i reszta te¿ powinna to zrozumieæ ¿e Admini musz± mieæ z tego zyski bo po co grê utrzymywaæ je¶li nie ma siê z tego zysków. To jak by pracowaæ za darmo.

Je¶li przyjdzie mi co¶ do g³owy dopisze jak narazie koñczê rozpisywanie.


Pozdrawiam Wszystkich

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

28.09.2008 22:21:41
8. Departament Sarmacki - W jednym ze stopni by³a mowa o tym ¿e lekki bêd± tañsze a tak nie jest.

Prosi³ bym o mo¿liwo¶æ edytowania postów.

 

SC0FiElD

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

30.09.2008 15:28:14
"-Ranga Gracza jest dziwnie mierzona Strus ma maj±tek na maxa a ma mniej kasy odemnie."

Pokazywany maj±tek gracza zale¿y od tego ile masz kasy w banku

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

30.09.2008 20:41:42
No wlasnie zalezy od kasy w banku a powinien zalezec od calej kasy jaka gracz posiada :D

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

02.10.2008 21:12:58
9. Zauwa¿y³em równie¿ ¿e osoby które w nicku maja znaki PL typu £,¯,¬ itp maja problemy z Programem Partnerskim.
10. Ogó³em w CCrpg s± problemy z tymi znakami czêsto wystêpuj± literówki.

 

Dzielnicowy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 6

03.10.2008 14:17:21
ad 1
poniewaz jak wynika ze wstepu gra sie ma toczyc w swiecie powstalym po jakiejs tam wojnie, jest to normalne ze pozostaly resztki z roznych epok, niektore wynalazki zostaly zapomniane, inne przetrwaly. temat ten jest np. dobrze opracowany w filmach o tej tematyce - mad-maxie, czy np. w wodnym swiecie. sa rzeczy stare i nowe.

ad 2
powaga gry jest ksztaltowana zarowno przez budujacych jej strukture jak i przez graczy. na pewno powinny byc zlikwidowane wulgarne teksty z cyklu przejebales stary itp. co do shouta to tutaj jest pewna doza rozrywki w lekkim choc nie zawsze dobrym stylu. shout w duzej czesci ksztaltuje klimat i tutaj z racji dosc luznych zasad - ze nie powiem ich braku panuje raczej klimat wspolczesny i tego sie nie zmieni. wydaje sie ze zasady zachowania na shoucie sa ok. co do ogolnego klimatu jestem za inteligentnym humorem.

co do pozostalych punktow sa to blache problemy do rozwiazania w kilka minut. niektore nieoplacalne i bezsensowne pomysly nalezaloby zlikwidowac (vide - pracownia, gazeta)

ad 7
nalezaloby pomyslec nad limitem kr na miesiac, ale to nierealne (moze abonament miesieczny np. od 3 m-ca w grze?), ewentualnie blokada ataku na tego samego gracza np. co 10 min. (tez nierealne)

dodatkowo - system kontroli poprzez ip jest bardzo niedokladny, nie jestem informatykiem, ale moze sa jakies lepsze mozliwosci ograniczenia multikont?

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:07:15
11. Ostatnio podskoczy³em lvl doda³em do inteligencji i zauwa¿y³em ¿e zadaje wiêcej obra¿eñ. Grrr.... o co chodzi?! inteligencja jest przecie¿ od obrony, nie ataku!.

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:11:49
12. Nie potrzebne od¶wie¿anie. Przeszkadza na pewno przy u¿ywaniu Tolców Do¶wiadczenia, Pierdów itp. W schowku powinno byæ takie co¶ jak "U¿yj Zaznaczone". A nie ----->U¿ycie----->Zaakceptowanie----->Od¶wie¿anie----->Schowek.

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:15:05
13. Jak co¶ siê zaczê³o wypada³o by to skoñczyæ.
Przyk³adowo Magnat, Wyspy (laboratorium).

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:18:26
14. Niedzia³aj±ce odsy³acze przyk³adowo w Prywatnych wiadomo¶ciach Del Selected.

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

04.10.2008 13:36:52
Podoba mi siê szalenie ten temat Zwlaszcza punkt o zamykaniu tematow. Wezme sobie do serca i w miare wprowadzania zmian bede sie zglaszac. Gazeta powstanie jak hit sie za nia wezmie, zmobilizuje go.

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 13:44:14
Heh... no to elegancko jak narazie nic mi do g³owy nie przychodzi;). Ale jak co¶ mi siê przypomni to napisze tutaj. Przyda³o by siê edytowanie postów na forum bo to bym wszystko umie¶ci³ w jednym po¶cie a nie w 6.

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

04.10.2008 13:48:57
Dawno do forum nie zagladalem, ono ogolnie wymagaloby troche drobnostek, ktore poprawilyby prace ;)

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 14:06:51
Ogó³em przesadza³em w paru punktach. Ale taka prawda lenia macie .

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

04.10.2008 14:15:22
15. By unikn±æ sprz±tania na bazarze mo¿na by by³o stworzyæ automatyczne akceptowania na bazarze najlepszej oferty.

Przyk³adowo wystawiam na bazarze narsila

Minimalna Cena: 400k
Oferta zakoñczyæ dnia: XX.XX.XX (oczywi¶cie max to by by³ tydzieñ trwania oferty)

Mo¿na by by³o zaakceptowaæ rêcznie a jak nie zaakceptuje siê automatycznie.

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

07.10.2008 18:30:39
Niektóre przedmioty nie maj± ceny sprzeda¿y w sklepie. W unikalnej recepturze by siê to przyda³o na pewno i ogó³em bêdzie wiadomo za ile mo¿na wystawiæ przedmiot w Butiku-Bazarze.

 

£ysy

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 12

07.10.2008 18:36:19
17. W Manual'u jest ma³y szczegó³.

¯niwiarz [klasa: rare] [obrazenia: 20-60] [celnosc: 95 [spd: +1] [lvl: 35] Brakuje ---->]<----- w celnosci

 

Znax

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

01.02.2009 13:59:31
Gwiazdorl [klasa:2] [obra¿enia:10-15] [celno¶æ: 90] [spd: +1] [lvl:7]
Tego "l" po nazwie nie powinno byc.
Wiem maly blad, ale zauwazylem go przy szukaniu broni na 8 lvl

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

29.03.2010 15:31:10
moim zdaniem powinno byæ wiêcej punktów ruchu

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Problematyka Gry

Strony: |1|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 1 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00075 sekundy, 0.25459 MB