Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Wojny Wysp

Strony: |1|

Autor

Tre¶æ

Wojny Wysp

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29


Ok zaczne ju¿ streszczaæ system dzia³ania.

Sojusze
-Gracz mo¿e za³o¿yæ sojusz i zaprosiæ do niego innych wyspiarzy
-Ka¿dy cz³onek sojuszu mo¿e z niego wyst±piæ w dowolnej chwili, mo¿e równie¿ zostaæ w dowolnej chwili usuniêty przez przewodnicz±cego
-Sojusznicy nie mog± prowadziæ miêdzy sob± wojen
-Sojusznicy mog± miêdzy sob± "wypo¿yczyæ" swoich wojowników i stra¿ników (to jest przydzieliæ ich do czyjej¶æ armii w koszarach - tak wiem, ¿e fajne )

Armia
-Armie rekrutuje siê z gildii walecznych
-Mo¿na posiadaæ dwa typy funkcjonalne jednostek - stra¿ników i wojowników
-Stra¿nicy mog± tylko broniæ w³asnej wyspy lub wyspy sojusznika (je¿eli przydzieleni)
-Wojownicy mog± tylko atakowaæ cudze wyspy w Twojej, b±d¼ sojuszniczej armii
-Twoji wojownicy/stra¿nicy (umownie bêde wszystkich nazywaæ wojownikami ;) ) rozwijaj± siê podobnie do graczy w cc. Posiadaj± takie same progi levelowe do¶wiadczenia. Do¶wiadczenie zdobywaj± w kolejnych w walkach przy okazji wojen (czyt. ni¿ej). Wraz z kolejnym levelem zostaj± im losowo przydzielone 3punkty statystyk.
-Si³a i zrêczno¶æ dzia³a na identycznej zasadzie jak w wypadku zwyk³ych graczy. Brakuje cechy 'inteligencja', czyli nie istnieje redukowanie obra¿eñ
-Odwaga decyduje w mniejszym stopniu o obra¿eniach. Odwaga decyduje o kolejno¶ci walki ¿o³nierzy podczas bitwy (przebieg bitwy opisany ni¿ej)
-Wojowników mo¿na uzbrajaæ w bronie i zbroje ( te same, które nosz± gracze). Nie mo¿na ich wyposa¿yæ w itemy i w tarcze. Nie posiadaj± te¿ umiejêtno¶ci.
-Aby zmieniæ wyposa¿enie wojownika nale¿y przenie¶æ czê¶æ broni ze schowka do zbrojowni zlokalizowanej na wyspie (powstaje przy okazji koszar)
-Statystyki wojownika zostaj± aktualizowane nie podczas samej walki, ale dopiero po wej¶ciu w menu konkretnego wojownika (w zak³adce armia link "edytuj"
-Liczba wojowników uzale¿niona jest od liczby farm ( jedna farma=jeden wojownik)

Konflikty
-W Crimson Creation mo¿na wypowiadaæ konflikty wszystkim wyspom, które posiadaj± wiêcej ni¿ 6 budynków
-Dzia³ania militarne (rozpoczêcie bitwy) jest mo¿liwe po 48h od wypowiedzenia wojny
-Wojne mo¿e anulowaæ tylko ten gracz, który j± wypowiedzia³
-Mo¿na prowadziæ nieograniczon± ilosæ wojen jednocze¶nie
-Wyspa nie mo¿e byæ atakowana czê¶ciej niz raz na tydzieñ
-Podczas stanu wojennego ;) gracze bêd±cy uczestnikami konfliktu nie mog± teleportowaæ siê sobie nawzajaem na wyspy mimo wy³±czonej bariery psychicznej

Przebieg bitwy
-W bitwie uczestnicz± wszyscy wojownicy atakujacego i stra¿nicy atakowanego
-Zmiana atakuj±ceg/broni±cego wojownika nastêpuje dopiero po jego ¶mierci, dlatego ¿o³nierze ustawiani s± wed³ug malej±cej odwagi. Tak ¿eby najsilniejszy walczy³ najpierw z najsilniejszym.
-Raport bitwy widoczny jest dla obydwu wyspiarzy
-Je¿eli naje¼d¼ca osi±gnie sukces, wówczas w zale¿no¶ci od rozbudowy laboratorium otrzymuje od 1minuty do 5minut czasu na pustoszenie wyspy. Wówczas mo¿e on zostaæ powstrzymany przez w³a¶ciciela wyspy lub jego sojuszników.
-Po wygraniu bitwy naje¼d¼ca otrzymuje automatycznie 22% zapasów drewna, minera³ów i z³ota przegranego z magazynu. Je¿eli uda mu siê w przewidywanym czasie dostaæ do magazynu mo¿e zagarn±æ dodatkowe 25% zapasów
-Naje¼d¼ca mo¿e niszczyæ budynki, musi jednak pamiêtaæ, ¿e po wybudowaniu murów obronnych te bêd± mu zadawaæ obra¿enia
-Naje¼d¼ca niezale¿nie od poziomu postaci zadaje 20obra¿eñ na atak (budynku).
-Podczas pustoszenia w przewidywanym na to czasie naje¼d¼ca mo¿e zostaæ zabity, mo¿e u¿ywaæ apteczek i wrazie potrzeby ponownie aportowaæ siê na wyspê przegranego - mo¿e oczywi¶cie okazaæ ³aske


Szpiegostwo
-W³±czona Bariera psychiczna uniemo¿liwia oszacowanie liczebno¶ci wojsk wroga
-Brak w³±czonej bariery psychicznej pozwala na oszczacowanie liczebno¶ci wojsk wroga

Inne
-Zniszczenie pracowni nie oznacza usuniêcia projektów
-Zniszczenie jakiegokolwiek budynku oznacza pó¼niejsze wyzerowanie jego levelu
-Gracz jest powiadamiany o wypowiedzeniu mu wojny; nie jest powiadamiany o anulowaniu wojny
-Sojusznicy gracz s± powiadamiani o ataku na wyspê kolegi, aby mogli mu pomóc
-Rozpocz±æ bitwe mo¿e zarówno ten, który wypowiedzia³ wojne jak i ten, który pada ofiar± niesprawiedliwo¶ci ¶wiata
-Zakoñczenie bitwy i zrabowanie wyspy nie oznacza zakoñczenia wojny co daje szanse na b³yskawiczn± kontre :)

To narazie tyle. Je¿eli macie jakie¶ sugestie to prosze pisaæ

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.08.2006 22:32:16
aha no i oczywi¶cie z racji, ¿e chce ¿eby wszystko by³o dopieszczone to nie bêde goniæ z ukoñczeniem wszystkiego w trymiga ;)

Do napisania zosta³o wykoñczenie przebiegu bitwy i sporz±dzanie raportów, niszczenie budynków, czas na pustoszenie, pomoc zbrojna sojuszników. Reszta ju¿ jest ;)

 

sharingan

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 22:32:19
nie mam wyspy :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 22:35:59
Ja te¿ nie mam wyspy , jak j± mo¿na zdobyæ i ile kosztuyje <??>

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 23:15:33
ostatnio wybralem sie w podroz i znalazlem wyspe ale nie moge na nia wejsc i nic nie moge na niej robic prosze o wyjasnienie

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

07.08.2006 00:25:25
A czy mozliwe bedzie uczestnictwo w takiej wojnie, jako gracz???

TZN ktos na przyklad, zeby zwiekszyc swe szanse w bitwie, prosi (wynajmuje ) innych graczy (Kondotierow ), azeby ci pomogli sie mu bronic/atakowac.

Potrzebne bylyby wtedy jakies ograniczenia dla najmitow (bo gryby "top 10" ktoregokolwiek ze swiatow "wynajal sie" do obrony/ataku, to nie mialo by to wszystko sensu).

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

07.08.2006 07:08:11
Z tego co widze to narazie ja moge mie najwiêksz± armie

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

07.08.2006 08:56:39
Erohoz, nie wiesz co inni na wyspach maj±, ¿eby¶ siê nie zdziwi³ :D:D

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

08.08.2006 07:50:32
jim potrzy³em troche po wyspach i narazie mam najwiêcej fram :) ale kasy na wojaków nie mam :/

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

08.08.2006 22:21:04
to teraz kazdy Cie najedzie bo jestes bogaty i slaby :D:D:D ;)

moim zdaniem najechany powinien wiedziec kiedy jest koniec wojny

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.08.2006 10:43:19
Bobek5 na mojej wyspie prawie nic nie mam bo wszystko na bie¿±co wydaje czyli atak na moj± wysp± by³ by strat± czasu :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

10.08.2006 10:43:37
ja nie mam wyspy ale mam amuuuu! i moge wypo¿yczyæ jesli sie da :D

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

12.08.2006 11:07:18
a jak zrobic woja z wiesniaka farmowego?
mam farmy
1 przypisa³em nawet do koszar i nic
nikogo niet

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

12.08.2006 19:30:14
nie mo¿esz zrobi z pracownika wojaka. musisz go kupic w gildi :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

13.08.2006 01:14:53
a jak chcia³em kupic wojownika w gildii to mi powiedzia³ ze jest limit na 2 szt

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Wojny Wysp

Strony: |1|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6350 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0004 sekundy, 0.25538 MB