Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Wojny Wysp

Strony: |1|

Autor

Tre嗆

Wojny Wysp

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29


Ok zaczne ju streszcza system dzia豉nia.

Sojusze
-Gracz mo瞠 za這篡 sojusz i zaprosi do niego innych wyspiarzy
-Ka盥y cz這nek sojuszu mo瞠 z niego wyst徙i w dowolnej chwili, mo瞠 r闚nie zosta w dowolnej chwili usuni皻y przez przewodnicz帷ego
-Sojusznicy nie mog prowadzi mi璠zy sob wojen
-Sojusznicy mog mi璠zy sob "wypo篡czy" swoich wojownik闚 i stra積ik闚 (to jest przydzieli ich do czyjej嗆 armii w koszarach - tak wiem, 瞠 fajne )

Armia
-Armie rekrutuje si z gildii walecznych
-Mo積a posiada dwa typy funkcjonalne jednostek - stra積ik闚 i wojownik闚
-Stra積icy mog tylko broni w豉snej wyspy lub wyspy sojusznika (je瞠li przydzieleni)
-Wojownicy mog tylko atakowa cudze wyspy w Twojej, b康 sojuszniczej armii
-Twoji wojownicy/stra積icy (umownie b璠e wszystkich nazywa wojownikami ;) ) rozwijaj si podobnie do graczy w cc. Posiadaj takie same progi levelowe do鈍iadczenia. Do鈍iadczenie zdobywaj w kolejnych w walkach przy okazji wojen (czyt. ni瞠j). Wraz z kolejnym levelem zostaj im losowo przydzielone 3punkty statystyk.
-Si豉 i zr璚zno嗆 dzia豉 na identycznej zasadzie jak w wypadku zwyk造ch graczy. Brakuje cechy 'inteligencja', czyli nie istnieje redukowanie obra瞠
-Odwaga decyduje w mniejszym stopniu o obra瞠niach. Odwaga decyduje o kolejno軼i walki 穎軟ierzy podczas bitwy (przebieg bitwy opisany ni瞠j)
-Wojownik闚 mo積a uzbraja w bronie i zbroje ( te same, kt鏎e nosz gracze). Nie mo積a ich wyposa篡 w itemy i w tarcze. Nie posiadaj te umiej皻no軼i.
-Aby zmieni wyposa瞠nie wojownika nale篡 przenie嗆 cz窷 broni ze schowka do zbrojowni zlokalizowanej na wyspie (powstaje przy okazji koszar)
-Statystyki wojownika zostaj aktualizowane nie podczas samej walki, ale dopiero po wej軼iu w menu konkretnego wojownika (w zak豉dce armia link "edytuj"
-Liczba wojownik闚 uzale積iona jest od liczby farm ( jedna farma=jeden wojownik)

Konflikty
-W Crimson Creation mo積a wypowiada konflikty wszystkim wyspom, kt鏎e posiadaj wi璚ej ni 6 budynk闚
-Dzia豉nia militarne (rozpocz璚ie bitwy) jest mo磧iwe po 48h od wypowiedzenia wojny
-Wojne mo瞠 anulowa tylko ten gracz, kt鏎y j wypowiedzia
-Mo積a prowadzi nieograniczon ilos wojen jednocze郾ie
-Wyspa nie mo瞠 by atakowana cz窷ciej niz raz na tydzie
-Podczas stanu wojennego ;) gracze b璠帷y uczestnikami konfliktu nie mog teleportowa si sobie nawzajaem na wyspy mimo wy陰czonej bariery psychicznej

Przebieg bitwy
-W bitwie uczestnicz wszyscy wojownicy atakujacego i stra積icy atakowanego
-Zmiana atakuj帷eg/broni帷ego wojownika nast瘼uje dopiero po jego 鄉ierci, dlatego 穎軟ierze ustawiani s wed逝g malej帷ej odwagi. Tak 瞠by najsilniejszy walczy najpierw z najsilniejszym.
-Raport bitwy widoczny jest dla obydwu wyspiarzy
-Je瞠li naje寮嬈a osi庵nie sukces, w闚czas w zale積o軼i od rozbudowy laboratorium otrzymuje od 1minuty do 5minut czasu na pustoszenie wyspy. W闚czas mo瞠 on zosta powstrzymany przez w豉軼iciela wyspy lub jego sojusznik闚.
-Po wygraniu bitwy naje寮嬈a otrzymuje automatycznie 22% zapas闚 drewna, minera堯w i z這ta przegranego z magazynu. Je瞠li uda mu si w przewidywanym czasie dosta do magazynu mo瞠 zagarn望 dodatkowe 25% zapas闚
-Naje寮嬈a mo瞠 niszczy budynki, musi jednak pami皻a, 瞠 po wybudowaniu mur闚 obronnych te b璠 mu zadawa obra瞠nia
-Naje寮嬈a niezale積ie od poziomu postaci zadaje 20obra瞠 na atak (budynku).
-Podczas pustoszenia w przewidywanym na to czasie naje寮嬈a mo瞠 zosta zabity, mo瞠 u篡wa apteczek i wrazie potrzeby ponownie aportowa si na wysp przegranego - mo瞠 oczywi軼ie okaza 豉ske


Szpiegostwo
-W陰czona Bariera psychiczna uniemo磧iwia oszacowanie liczebno軼i wojsk wroga
-Brak w陰czonej bariery psychicznej pozwala na oszczacowanie liczebno軼i wojsk wroga

Inne
-Zniszczenie pracowni nie oznacza usuni璚ia projekt闚
-Zniszczenie jakiegokolwiek budynku oznacza p騧niejsze wyzerowanie jego levelu
-Gracz jest powiadamiany o wypowiedzeniu mu wojny; nie jest powiadamiany o anulowaniu wojny
-Sojusznicy gracz s powiadamiani o ataku na wysp kolegi, aby mogli mu pom鏂
-Rozpocz望 bitwe mo瞠 zar闚no ten, kt鏎y wypowiedzia wojne jak i ten, kt鏎y pada ofiar niesprawiedliwo軼i 鈍iata
-Zako鎍zenie bitwy i zrabowanie wyspy nie oznacza zako鎍zenia wojny co daje szanse na b造skawiczn kontre :)

To narazie tyle. Je瞠li macie jakie sugestie to prosze pisa

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.08.2006 22:32:16
aha no i oczywi軼ie z racji, 瞠 chce 瞠by wszystko by這 dopieszczone to nie b璠e goni z uko鎍zeniem wszystkiego w trymiga ;)

Do napisania zosta這 wyko鎍zenie przebiegu bitwy i sporz康zanie raport闚, niszczenie budynk闚, czas na pustoszenie, pomoc zbrojna sojusznik闚. Reszta ju jest ;)

 

sharingan

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 22:32:19
nie mam wyspy :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 22:35:59
Ja te nie mam wyspy , jak j mo積a zdoby i ile kosztuyje <??>

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

06.08.2006 23:15:33
ostatnio wybralem sie w podroz i znalazlem wyspe ale nie moge na nia wejsc i nic nie moge na niej robic prosze o wyjasnienie

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

07.08.2006 00:25:25
A czy mozliwe bedzie uczestnictwo w takiej wojnie, jako gracz???

TZN ktos na przyklad, zeby zwiekszyc swe szanse w bitwie, prosi (wynajmuje ) innych graczy (Kondotierow ), azeby ci pomogli sie mu bronic/atakowac.

Potrzebne bylyby wtedy jakies ograniczenia dla najmitow (bo gryby "top 10" ktoregokolwiek ze swiatow "wynajal sie" do obrony/ataku, to nie mialo by to wszystko sensu).

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

07.08.2006 07:08:11
Z tego co widze to narazie ja moge mie najwi瘯sz armie

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

07.08.2006 08:56:39
Erohoz, nie wiesz co inni na wyspach maj, 瞠by si nie zdziwi :D:D

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

08.08.2006 07:50:32
jim potrzy貫m troche po wyspach i narazie mam najwi璚ej fram :) ale kasy na wojak闚 nie mam :/

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

08.08.2006 22:21:04
to teraz kazdy Cie najedzie bo jestes bogaty i slaby :D:D:D ;)

moim zdaniem najechany powinien wiedziec kiedy jest koniec wojny

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.08.2006 10:43:19
Bobek5 na mojej wyspie prawie nic nie mam bo wszystko na bie膨co wydaje czyli atak na moj wysp by by strat czasu :)

 

DJ_Crimson alex456

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

10.08.2006 10:43:37
ja nie mam wyspy ale mam amuuuu! i moge wypo篡czy jesli sie da :D

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 81

12.08.2006 11:07:18
a jak zrobic woja z wiesniaka farmowego?
mam farmy
1 przypisa貫m nawet do koszar i nic
nikogo niet

 

Erohoz

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

12.08.2006 19:30:14
nie mo瞠sz zrobi z pracownika wojaka. musisz go kupic w gildi :)

 

ranga:

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

13.08.2006 01:14:53
a jak chcia貫m kupic wojownika w gildii to mi powiedzia ze jest limit na 2 szt

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria 安iat CCrpg -> Wojny Wysp

Strony: |1|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6340 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.0005 sekundy, 0.25536 MB